aanleiding gesloten topic nieuwe vraagstelling

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:31

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
paar dagen geleden sloot een lite mod mijn topic over reclame via de messager service van Windows zelf met de mededeling staat op frontpage zoek maar en dat een andere reply dat er ene patch zou wezen. Helaas kon ik geen enkele informatie hierover vinden dus zocht ik contact met de desbetreffende mod, na een welvarend hoi en het probleem uitgelegt te hebben zou hijzelf even gaan kijken voor mij, dit wa shet laatste wat ik erover hoorde en we zijn nu inmiddels een paar dagen verder. Dus nou zou ik eigenlijk best wel even willen weten hoe het met mijn probleem zit en of iemand misschien zo vriendelijk zou willen zijn dit uit te leggen hoe ik dit soort "spam" kan tegengaan.

Betreffende Topic:
Nieuw Soort MSN -Spam ?

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al met de lite-mod gemailed? Gewoon even vragen waar het nou precies stond en of je een nieuw topic aan mag maken :)

Mailadres: SH007@GMX.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 07:59:
Al met de lite-mod gemailed? Gewoon even vragen waar het nou precies stond en of je een nieuw topic aan mag maken :)
Naar mijn gevoel was dit overbodig aangezien ik hem over ICQ heb gesproken en hierop gereageerd heb. Vandaar even dit LA topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En wat was zijn antwoord? Als je het niet kunt vinden maak dan maar een nieuw topic aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 08:06:
En wat was zijn antwoord? Als je het niet kunt vinden maak dan maar een nieuw topic aan?
hmmm als je me eerst post gelezen had zie je ook dat ik daaraan al aangeef dat ie er nikx op heeft geantwoord nadat ie had gezegt ik kijk wel ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Effe zelf zoeken op de frontpage... dan had je je antwoord binnen 10 seconden gevonden. Ook frontpage heeft een zoekfunctie ;)

nieuws: Windows NT messenger service doelwit spammers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 08:12:
Effe zelf zoeken op de frontpage... dan had je je antwoord binnen 10 seconden gevonden. Ook frontpage heeft een zoekfunctie ;)

nieuws: Windows NT messenger service doelwit spammers
EDIT:

Never mind tis nog vroeg ff firewall opnieuw configgen thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat in de reactie's vermeld onder het artikel :)
If you are connected to the Internet through a router the message will not be delivered to your computer. You need to have direct connection to the Internet for the message to get through.
Firewalls should be blocking these messages.
Je moet gewoon Micrsoft Networking uitzetten dan is er nix aan de hand...
net send servers kan worden uitgezet door in de dos box ''net stop messenger'' in te type.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja... sh007 heeft niet voor niks gesloten. Mail em even ofzo. Het is al zeker niet de bedoeling om dan maar in LA 'verder te gaan' met het topic ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.