http://www.tweakers.net/shopsurvey/3144
DigiWorld B.V. ... Ik heb het echt hélemaal gehad met deze shop!
Ik heb een allerminst positieve ervaring met DigiWorld. Bestelling geplaatst, toezeggingen gedaan, geen reaktie krijgen, niet houden aan afspraken en gewoon niet leveren! Ik heb nu mijn bestelling geannuleerd, en wilde mijn ervaringen in de Shop Survey posten.
Maar wat zie ik daar? Een tweetal posts van ene Metro, twee posts achter elkaar waarbij hij allemaal 10-en geeft. Even kijkend naar de gallery zie ik dat deze user "mvd_wijden@hotmail.com" als mailadres heeft. En laat dat nou net de Sales medewerker bij DigiWorld zijn!

Maargoed, dat terzijde. Deze user werkt bij Digiworld B.V. en helpt de waardering van deze shop kunstmatig omhoog door allemaal 10-en te geven met nepverhaaltjes. Ik verzoek de t.net crew hier aktie tegen te ondernemen!
DigiWorld B.V. ... Ik heb het echt hélemaal gehad met deze shop!
Ik heb een allerminst positieve ervaring met DigiWorld. Bestelling geplaatst, toezeggingen gedaan, geen reaktie krijgen, niet houden aan afspraken en gewoon niet leveren! Ik heb nu mijn bestelling geannuleerd, en wilde mijn ervaringen in de Shop Survey posten.
Maar wat zie ik daar? Een tweetal posts van ene Metro, twee posts achter elkaar waarbij hij allemaal 10-en geeft. Even kijkend naar de gallery zie ik dat deze user "mvd_wijden@hotmail.com" als mailadres heeft. En laat dat nou net de Sales medewerker bij DigiWorld zijn!

>From: "Mark van der Wijden" <sales@digiworldbv.nl>
>Subject: RE: Ordermutatie
>Date: Tue, 15 Oct 2002 11:48:03 +0200
>
>u krijgt van ons bevestiging als deze wordt verstuurd.
>is met uitzondering van 1x80gb harddisk, trust soundwave en de 2xgigabyte
>moederborden compleet
10 oktober 2002: nog één dag levertijd, anno 24 oktober 2002: niet verzonden, niet gereageerd op mijn 6 emails.>From: "Mark van der Weijden" <sales@digiworldbv.nl>
>Subject: RE: Ordermutatie
>Date: Thu, 10 Oct 2002 16:50:16 +0200
>
>is bij deze doorgevoerd.
>houd u rekening met nog ongeveer 1dag levertijd.

Maargoed, dat terzijde. Deze user werkt bij Digiworld B.V. en helpt de waardering van deze shop kunstmatig omhoog door allemaal 10-en te geven met nepverhaaltjes. Ik verzoek de t.net crew hier aktie tegen te ondernemen!