Toon posts:

[XP] Eigen een heel stomme vraag, maar..

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
..ik heb een document dat ik moet printen, en er zitten images in en gewoon zwarte tekst.
Als ik nu kies voor printen in kleur, gebruikt ie voor de zwarte tekst dan ook de kleurencardridge of gebruikt ie dan wel gewoon de zwarte cardridge?

Kwil ff zeker weten dat ik me kleurencardridge niet verpruts. 8)7
Merci!

Verwijderd

wat denk je zelf? |:(

Verwijderd

Topicstarter
Weet nie, waarom denk jij dat ik et vraag? ;)

• polo1987
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 22:56
Als je een slimme printer hebt gaat print hij het zwart met de zwarte cardridge. sommige (oudere) printers doen dat niet. Ik geloof dat er enkele Canon's waren die dat niet helemaal goed deden.

En volgens mij heeft dit helemaal neits met windows te maken. Zou alleen aan de printer drivers liggen als hij het toch niet goed doet.

en proberen kan je ook altijd doen. als hij de kleuren mengt (dus niet de zwarte cardridge gebruikt) dan kan je altijd het kleur verschil zien in vergelijk met als het geprint is met de zwarte cardridge.

Verwijderd

Topicstarter
HP 930C

Verwijderd

Testen (of gebruiksaanwijzing lezen) en je weet het...

gokje: printen in zwart doet hij met de zwart cartridge, terwijl printen in kleur dan de zwarte partijen met de kleurencartridge gedaan worden (tenzij je een ColorSmart printer hebt die het verschil waarneemt een respectievelijk overschakeld naar de juiste cartridge)...

www.hp.nl vind je ook een faq/doc afdeling.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dit heeft niets met Windows Operated Systems te maken, en die zwarte cardridge zit er niet voor niets ;)

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.