Koe als service onder Win95

Pagina: 1
Acties:

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:39
Geachte mede stats-verslaafden. I.v.m. een assmilatie van 50 x P3 450 zou ik graag het volgende even willen weten.

Alle computers hebben verbinding met internet en voor elke computer is toestemming verkregen deze voor RC5 in te zetten.

1) Kan de koe als service onder Win95 worden geinstalleerd?
2) Hoe installeer ik de koe als service onder Win95 en misschien nog wel belangrijker; Hoe onderhoud ik de koe? (dnetc -config werkt gewoon neem ik even aan?)
3) Heeft iemand nog tips om 'gemorrel' met de koetjes door de eventuele gebruikers van de computers te voorkomen?
4) Heeft iemand ervaring met het flushen van pproxies op andere pproxies? (Zodat er misschien een pproxy apart voor deze computers kan komen die dan flusht op de pproxy van ons subteam.)

Bij voorbaat dank,

Mr. Atheist

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Instellen als service: dnetc -install en het werkt :)

Koe is nu niet zichtbaar op bureaublad oid, en ook niet in het lijstje als je op ctr-alt-del drukt.

Maar met de ini-file kan nog genoeg gerotzooit worden...

• 0rbit
Maar die kunnen gemakkelijk verborgen worden :)

Nog meer tips? Iemand?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Dnetc.exe en Dnetc.ini in windows/system folder zetten; daar valt 'ie het minst op.
Verder ook zorgen dat als je dingen aanpast in de ini, dat 'ie niet tussen de recent documents blijft staan, en dat je ook geen dingen in de run-history achterlaat!

Intentionally left blank

Verwijderd

Wat ik altijd doe als ik een koe zo wil installeren is: ik maak een .bat bestand die er zo uit ziet:

a:
copy dnetc.* c:windows
c:
cd
cd windows
dnetc.exe -install
dnetc.exe -svcstart
dnetc.exe -fetch

De ini stel ik zo in dat ie elk blokje dat klaar is verstuurd wordt en dat ie hidden is (display detatcht=yes ofzo) het programma komt nu 1 keer tevoorschijn om te fetchen en daarna zie je hem nooit weer

Als controle houd ik mijn keyrate in de gaten, ik kijk eens in de zoveel tijd de ini na en ik controleer de groote van de buff-out.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt... :) * Proxy 71 71

• 0rbit
Allemaal alvast bedankt!

• Unstable Element
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 16:02
Als je je koetjes wil na gaan moet je ze ook ff een logje laten maken op een netwerkschijf.. kun je gelijk zien of er wat gerommelt is met het e-mail adres

• 0rbit
Bedankt voor de tip. Dat is een hele nuttige. Gelukkig is er dagelijkse controle mogelijk.

Verwijderd

Laat ook ff een linkje achter naar je stats.. ik ben heel benieuwd :)

Verwijderd

wat deed dat svcstart ook alweer?
dattie ook loopt te grazen als er niet is aangelogd toch?

en hoe kan ik zorgen dat ik WEL weer eens naar het koetje kan kijken? maw: dat ie niet als service draait?
Pagina: 1