Op het moment dat aragorn arwen tegenkomt als ie kingsfoil aan het zoeken is, frodo ligt dan heel zielig te zijn en ze hebben hun kamp opgemaakt tussen de....jawel....trollenG33RT schreef op 30 oktober 2002 @ 17:57:
[...]
en op welk tijdstip zie je dit? ik wil het zien hoor
ben eigenwijs
Verwijderd
zo, ff een kickje, want ik heb hulp nodig 
Ik heb het spel nou al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik vast zit. Ik d8 ik kan het hier ff vragen want ik zag dat een aantal het spel al hebben uitgespeeld.
de vraag: Wat moet je doen op amon hen bij die zwarte ruiter op dat vliegende paard? want na de eerste keer vliegt ie weg, maar dan komt ie terug. Hij blijft dan steeds in de lucht........... Ik heb al een aantal pijlen in hem geschoten maar ik geloof dat dat niet zo veel uithaald.
Wat moet ik doen............?
Ik heb het spel nou al een tijdje niet meer gespeeld omdat ik vast zit. Ik d8 ik kan het hier ff vragen want ik zag dat een aantal het spel al hebben uitgespeeld.
de vraag: Wat moet je doen op amon hen bij die zwarte ruiter op dat vliegende paard? want na de eerste keer vliegt ie weg, maar dan komt ie terug. Hij blijft dan steeds in de lucht........... Ik heb al een aantal pijlen in hem geschoten maar ik geloof dat dat niet zo veel uithaald.
Wat moet ik doen............?
Nee die zijn makkelijk gewoon hard door lopen (pad volgen)Verwijderd schreef op 11 November 2002 @ 10:44:
Beter ik heb hem nu... Hij is stoer! Alleen die wolfen zijn echt flink irritant!
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
Nee dat begrijp ik ook wel hoor, maar dan zijn ze nog wel irritantNee die zijn makkelijk gewoon hard door lopen (pad volgen)
Verwijderd
Ik ben nu helemaal op het begin. Ik moet over de brug, maar daar staat een ringgeest op.
Hoe krijg ik die weg?
In dit topic stond: weglokken.
Maar hoe doe ik dit?
Hoe krijg ik die weg?
Maar hoe doe ik dit?
Verwijderd
stenenVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 23:04:
Ik ben nu helemaal op het begin. Ik moet over de brug, maar daar staat een ringgeest op.
Hoe krijg ik die weg?
Maar hoe doe ik dit?
Verwijderd
HAHA lol ringgeestVerwijderd schreef op 23 November 2002 @ 23:04:
Hoe krijg ik die weg?
Maar hoe doe ik dit?
Wow! Zonet ff gespeelt en hij is echt tof, ookal ben ik nog niet zo ver.
Eindelijk een adventure die me kan boeien
Eindelijk een adventure die me kan boeien
Misschien is het slim om in 't vervolg eerst even naar de topic datum te kijken...
Ik denk dat de M@NIC geen topic gaat sluiten die hij zelf heeft gekicktThe Spider schreef op 03 januari 2003 @ 19:13:
Misschien is het slim om in 't vervolg eerst even naar de topic datum te kijken...
Maar inderdaad, je hebt wel gelijk
The devil is in the details.
Ik zelf vind hem verschrikkelijk tegen vallen...
Het is gewoon een veredeld platform spelletje... En het wordt al helemaal bederft door in het begin, dat Gandalf de Ene Ring met z'n blote handen op pakt, zo'n grove fout mag je nooit maken als je van LotR een spel maakt
Naja... but then again... dat is mijn mening
Het is gewoon een veredeld platform spelletje... En het wordt al helemaal bederft door in het begin, dat Gandalf de Ene Ring met z'n blote handen op pakt, zo'n grove fout mag je nooit maken als je van LotR een spel maakt
[ Voor 8% gewijzigd door White Dust op 03-01-2003 22:40 ]
Ik vind dat je gelijk hebt. In het boek en zelfs in de film word nadrukkelijk verteld dat gandalf de ring niet vast pakt (Om duidelijke redenen)White Dust schreef op 03 januari 2003 @ 22:21:
Ik zelf vind hem verschrikkelijk tegen vallen...
The Spider schreef op 03 januari 2003 @ 19:13:
MaRc0 schreef op 03 januari 2003 @ 19:16:
[...]
Ik denk dat de M@NIC geen topic gaat sluiten die hij zelf heeft gekickt
Maar inderdaad, je hebt wel gelijk
Jongens jongens, geloof me ik weet echt wel dat ik een oud topic omhoog schop en waarom.
Ik ga niet een nieuw topic in het leven blazen als er al één bestaat.
Wil gewoon graag kijken of er een beetje animo is.
Aargh ik ben toenstrax begonnen aan het spel maar nu zit ik in dat bos dat ik me maten
moet zoeken.
Alleen nu heb ik het gevoel dat ik heletijd rondjes loop hoe moet je hier lopen
Alleen nu heb ik het gevoel dat ik heletijd rondjes loop hoe moet je hier lopen
Zo'n beetje de hele middag gespeelt, erg leuk!
Ben nu Gandalf en ben richting Gondor (?).
Vechten met Algaron (?) is nog het stoerst, gewoon iemand schoppen en dan neerstekken, zijn ze allemaal in één keer dood
Ben nu Gandalf en ben richting Gondor (?).
Vechten met Algaron (?) is nog het stoerst, gewoon iemand schoppen en dan neerstekken, zijn ze allemaal in één keer dood
ik kan niet fatsoenlijk een ladder aflopen
Nah Moria ofzo.
Alleen nu sta ik voor de gate en nu is er z'n octopus ofzo... krijg dat ding op geen enkel manier dood
Mja ik was erachter, zit nu bij die Balrog gast.
Einde van Moria (Thank God).
Zwaar irritant figuur is dat
Vooral als je speelt met zo'n mietje van een Gandalf
Vooral als je speelt met zo'n mietje van een Gandalf
[ Voor 21% gewijzigd door M@NIC op 05-01-2003 16:24 ]
Wel opmerkelijk dat het spel zeer magertjes scoort in reviews (zo rond de 5.0...). Lijkt me een toffe spel, moet het zelf alleen nog testen
Verwijderd
al uitgespeeld, gameplay is leuk maar binnen 10 uur uitgespeeld... beetje jammer
spel is gewoon te kort
spel is gewoon te kort
Verwijderd
Verwijderd schreef op 06 January 2003 @ 10:59:
al uitgespeeld, gameplay is leuk maar binnen 10 uur uitgespeeld... beetje jammer
spel is gewoon te kort
dan ben je dus bijna bij het eind..M@NIC schreef op 05 januari 2003 @ 16:24:
Mja ik was erachter, zit nu bij die Balrog gast.
Vooral als je speelt met zo'n mietje van een Gandalf![]()
ps.. SORRY heb gequote ipv geedit...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2003 11:01 ]
Ik heb 'm nu ook, maar heb een gruwlijk probleem:
* Ik heb de ring uit Bag End gehaald
* Ik loop richting Gamgee (ook geen punt, dan start het filmpje van de Nazgûl)
Nu komt het:
De nazgûl rijdt weg naar links, dus ik steek snel over naar Gamgee's huis,
de nazgûl komt nu terug rijden van rechts, je hebt dan 2 sec. voordat tie omdraait en je vangt....
Iemand enig idee hiervoor? (In andere woorden: hoe ben je langs deze gekomen?)
Want ik wordt er een beetje #$%#%^%$@$% van...
* Ik heb de ring uit Bag End gehaald
* Ik loop richting Gamgee (ook geen punt, dan start het filmpje van de Nazgûl)
Nu komt het:
De nazgûl rijdt weg naar links, dus ik steek snel over naar Gamgee's huis,
de nazgûl komt nu terug rijden van rechts, je hebt dan 2 sec. voordat tie omdraait en je vangt....
Iemand enig idee hiervoor? (In andere woorden: hoe ben je langs deze gekomen?)
Want ik wordt er een beetje #$%#%^%$@$% van...
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Laat maar 
Ben er al langs
Ik ben nu bij Tom Bombadil (moet die lelies verzamelen), volgens hem moet ik er 12 hebben, maar toen ik er 12 had en naar 'm toe ging gaat tie zeuren over het eten en zegt dat ik bloemen moet zoeken
Ik heb er ondertussen 13 20, maar hij zegt steeds dat ik bloemen moet zoeken??
"Hop along, more lelies for Goldfinger"
Ben er al langs
Ik ben nu bij Tom Bombadil (moet die lelies verzamelen), volgens hem moet ik er 12 hebben, maar toen ik er 12 had en naar 'm toe ging gaat tie zeuren over het eten en zegt dat ik bloemen moet zoeken
Ik heb er ondertussen 13 20, maar hij zegt steeds dat ik bloemen moet zoeken??
"Hop along, more lelies for Goldfinger"
[ Voor 91% gewijzigd door chromeeh op 07-01-2003 17:00 . Reden: argh lelies ]
Maar ik heb nog steeds een veel erger probleem....
Ik krijg LoTR niet draaien op m'n eigen kist....
Sys specs: AMD Duron 1 GHz, 256 Mb DDR, Kyro II 4500 64 Mb, SB Live!.
Ik heb de nieuwe 1.1 patch al geprobeerd + alle instellingen van de game
HELP!
Ik krijg LoTR niet draaien op m'n eigen kist....
Sys specs: AMD Duron 1 GHz, 256 Mb DDR, Kyro II 4500 64 Mb, SB Live!.
Ik heb de nieuwe 1.1 patch al geprobeerd + alle instellingen van de game
HELP!
De LOTR van EA wordt wel zoveel vetter. Deze versie vondt ik erg zwak en dus begrijpelijk dat ie in reviews slecht scoort.