Vandaag bij een maatje demos zitten kijken van Quakecon. RTCW halve-finale en finale. Nu is demos kijken op zich niet zo bijzonder en demos kijken als entertainment ook niet... De demos had ik al eens gezien op mijn computertje, maar wat ik echter bedoel met de titel van dit topic is het volgende:
Demos afspelen via de tv en tegelijkertijd TsN coverage syncen... Mijn god, wat een geweldige ervaring is dat! Teams met goeie skills en strats, begeleid door het geweldig opzwepende commentaar van WarWitch.
Ondertussen lekker onderuit gezakt op de bank zitten kijken. Het is wel ff een gedoe om het hele zaakje goed op te zetten en de coverage te syncen met de demos, maar dan! Ik kan zelf niet wachten totdat er echte pro-leagues komen...
Wat vinden jullie hiervan? Zal gaming ooit echt massa entertainment worden voor passieve toeschouwers?
Demos afspelen via de tv en tegelijkertijd TsN coverage syncen... Mijn god, wat een geweldige ervaring is dat! Teams met goeie skills en strats, begeleid door het geweldig opzwepende commentaar van WarWitch.
Wat vinden jullie hiervan? Zal gaming ooit echt massa entertainment worden voor passieve toeschouwers?