Hier pak aan downloaden maar ff copy en past ftp://ftp.ea-europe.com/Pub/Support2/Demos/FIFA2001
Verwijderd
Speelt lekker...beter dan alle voorgaande fifa's. Ziet er ook goed uit, lijkt meer op voetbal dan ooit.
dat zal best, maar ik wil dat graag met mn eigen ogen zien.
Maar ik zit nu al ongeveer een kwartier te proberen, maar de hele tijd zit die ftp site vol.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!
Maar ik zit nu al ongeveer een kwartier te proberen, maar de hele tijd zit die ftp site vol.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Had ik ook, maar na veel drammen, ben ik er toch door gekomen. Ben benieuwd wat de full version voor extra's brengt. Het ziet er allemaal zo veel beter uit dan de andere fifa's...dit is, voor mij, echt een ware verademing...Hoewel er nog veel moet worden verbeterd, is EA volgens mij op het goede spoor.
Ben ook erg benieuwd naar NBA Live 2001, die heb ik nog liever.
Ben ook erg benieuwd naar NBA Live 2001, die heb ik nog liever.
Verwijderd
Ik heb 'm ook met pijn en moeite binnen gehaald en kan na 4x spelen zeggen dat ie geweldig is.:D Velen maler realistischer dan de voorgaande delen en het is een echte opvolger vergeleken met FIFA99->2000. FIFA99 vond ik de beste van de serie maar FIFA2001 zal dan snel veranderen.
Ik wacht met smart op de full...:)
Je moet trouwens effe kijken op www.fifa2001.com voor wat mirrors voor de demo. Met wat geluk kun je 'm binnenhalen.:)
Ik wacht met smart op de full...:)
Je moet trouwens effe kijken op www.fifa2001.com voor wat mirrors voor de demo. Met wat geluk kun je 'm binnenhalen.:)
Verwijderd
Dit wordt echt weer een topper, ik heb de demo zojuist gedownd. Dit is echt weer smullen en geblazen!!! heeft iemand de full version al ergens voorbij zien komen?(geen links, dat mag hier niet...) Een ja of nee is genoeg. Bergrijp me niet verkeerd, ik heb al de fifa versies origineel, maar in de US komt de game altijd eerder uit, ik kan deze gewoon niet afwachten!
G E W E L D I G ! ! ! ! !
hij is veel beter dan 2000 en euro 2000 bij elkaar. Ik vindt het echt goed hoe je nu spelersgeluiden hoort.
Ben wel benieuwd hoe die speelt op een hoger niveau, want in de demo is het bedroevend laag. Je hoeft geen enkele moeite te doen om een bal af te pakken en door de verdediging heenlopen lukt heel vaak gewoon rechtdoor.
De keeper is wel enorm verbeterd, veel realistisch stompen en van ver klem, niet zoals in de oudere van 8 meter schieten en klem in de handen.
Ik speel in tower mode, maar het is daarin hopeloos om een corner, ingooi of doeltrap te nemen, geen enkel overzicht.
Maar toch, petje af voor EA Sports. Een verbeterde gameplay en hele gave graphics.
PS wel iets raars, als je in een replay een speler voorbij ziet lopen of hij staat stil, dan staat ie met de noppen op ipv in het gras. Wegen de spelers niks? Lijkt me niet zo heel moeilijk om te veranderen.
hij is veel beter dan 2000 en euro 2000 bij elkaar. Ik vindt het echt goed hoe je nu spelersgeluiden hoort.
Ben wel benieuwd hoe die speelt op een hoger niveau, want in de demo is het bedroevend laag. Je hoeft geen enkele moeite te doen om een bal af te pakken en door de verdediging heenlopen lukt heel vaak gewoon rechtdoor.
De keeper is wel enorm verbeterd, veel realistisch stompen en van ver klem, niet zoals in de oudere van 8 meter schieten en klem in de handen.
Ik speel in tower mode, maar het is daarin hopeloos om een corner, ingooi of doeltrap te nemen, geen enkel overzicht.
Maar toch, petje af voor EA Sports. Een verbeterde gameplay en hele gave graphics.
PS wel iets raars, als je in een replay een speler voorbij ziet lopen of hij staat stil, dan staat ie met de noppen op ipv in het gras. Wegen de spelers niks? Lijkt me niet zo heel moeilijk om te veranderen.
ik ben zwaar onder de indruk, de laatste versies waren gewoon niks
maar deze ...
als je op F2 drukt (andere view) zie je dat de computer ook tactischer loopt enzo, en je kunt echt supermooie goals maken, en de computer schiet ook tegen jou op afstand, vooral als je uitkomt met de keeper. Echt wow, hoop inderdaad dat de demo niet zo'n hoog niveau is, want vooral langs de kant opkomen is easy, gewoon blijven sprinten. Maar ik ben zwaar onder de indruk, en van de gameplay en van hoe het er grafisch uitziet. Ook al is het publiek nog 2D, ziet er gewoon al goed uit. Ik ga echt meteen het spel kopen als ie uit is, gewoonweg supertje!
Verwijderd
Ik hoop verder dat niveau van de volledige versie ook stukken hoger is dan de voorgaande. In "Wereldklasse" was het nog een eitje om met 5-0 te winnen. 
Gelukkig maakt 't niet veel uit voor de multiplayer maar hopelijk is ie gewoon als singleplayer stukken moeilijker...:)
Thaphool> Nee.
Gelukkig maakt 't niet veel uit voor de multiplayer maar hopelijk is ie gewoon als singleplayer stukken moeilijker...:)
Thaphool> Nee.
Verwijderd
ik heb een 56k modem dus ga geen 20 mb downen
maar de reacties hier zijn veelbelovend 
vraagje..
lopen er nu EINDELIJK grensrechters??
vraagje..
lopen er nu EINDELIJK grensrechters??
En weer brengen ze een dijk van een spel uit.
Ze zijn en blijven onbetwist de kampioen in het maken van sportspellen.
Ze zijn en blijven onbetwist de kampioen in het maken van sportspellen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
ja er lopen grensrechters rond, en je hebt nu ook een bank waar trainers en wissel spelers opzitten, en er staat zelf een cameraman langs de zijlijn!! erg mooi allemaal.
In de demo krijg ik wel nooit een gele kaart, zal hopelijk alleen in de demo zo zijn.
en in de demo zit ook niet verwerkt dat het gaat regenen, want in het origineel kan het weer onder de wedstrijd veranderen.
En verder ziet alles er toppie uit, vooral het gras en de bewegingen van de spelers en vooral de keeper!!! echt wow!!!
was ie maar al uit verdomme! kun je dat spel trouwens ergens via internet reserveren en dat je hem meteen krijgt als ie uit is?
In de demo krijg ik wel nooit een gele kaart, zal hopelijk alleen in de demo zo zijn.
en in de demo zit ook niet verwerkt dat het gaat regenen, want in het origineel kan het weer onder de wedstrijd veranderen.
En verder ziet alles er toppie uit, vooral het gras en de bewegingen van de spelers en vooral de keeper!!! echt wow!!!
Verwijderd
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 14:17 schreef HenkS het volgende:
ja er lopen grensrechters rond, en je hebt nu ook een bank waar trainers en wissel spelers opzitten, en er staat zelf een cameraman langs de zijlijn!! erg mooi allemaal.
was ie maar al uit verdomme! kun je dat spel trouwens ergens via internet reserveren en dat je hem meteen krijgt als ie uit is?[/quote]hé hé eindelijk lopen er grensrechters, snap niet dat ze daar niet eerder op zijn gekomen, maargoed ze zitten er nu dus in.. 
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het commentaar bij de wedstrijden zal zijn.. neem aan dat de demo geen commentaar bevat.
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het commentaar bij de wedstrijden zal zijn.. neem aan dat de demo geen commentaar bevat.
F**K !!! File corrupted ofzo 
naja...nog een keer downloaden dan maar...
naja...nog een keer downloaden dan maar...
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
download hem van een andere server, op www.fifa2001.com staan er een aantal.
Zelfs de wisselspelers en de cameramensen zijn figuren! Niet van die 2d bitmaps zoals de stewards en het publiek, dan wordt er een heleboel meer gerenderd dan bij 2000.
Waarom staat er bij ManUtd wel de goeie sponsor op, maar bij Arsenal geen Sega???
iemand een idee? Staat er bij PSV dan bijv. ook geen philips op???
Zelfs de wisselspelers en de cameramensen zijn figuren! Niet van die 2d bitmaps zoals de stewards en het publiek, dan wordt er een heleboel meer gerenderd dan bij 2000.
Waarom staat er bij ManUtd wel de goeie sponsor op, maar bij Arsenal geen Sega???
iemand een idee? Staat er bij PSV dan bijv. ook geen philips op???
Hebben ze nu wel bijvoorbeeld een realistische geldoptie erin gedaan, waarbij je bijv. geld verdient door de Champions League te winnen ofsow. Dat lijkt me wel cool namelijk. Bij de vorige fifa's was het nog mogelijk om met, ik noem maar iets, Cambuur Leeuwarden Ronaldo aan te trekken (no offense hoor:-)
Jouw advertentie hier??
Verwijderd
Jopie> Dat zou kunnen omdat FIFA2001 ook op de PSX en PS2 komt, en niet op de Dreamcast. Zou raar zijn als je in een PSX game reclame ziet voor de concurent. Dit denk ik tenminste. 
[EDIT: Effe m'n eerste zinnetje goed Nederlands gemaakt.]
[EDIT: Effe m'n eerste zinnetje goed Nederlands gemaakt.]
je kunt geen demo met nederlandse clubs spelen en van die geld optie weet ik het niet, demo is voetbal en verder niks!
groetjes
groetjes
>>Marius
Slim nagedacht!
Dus maar afwachten tot we het hele spel hebben. Heb hem net met zijn tweeen gespeeld en dan is het stukken moeilijker, als er wel fel verdedigd wordt.
Slim nagedacht!
Dus maar afwachten tot we het hele spel hebben. Heb hem net met zijn tweeen gespeeld en dan is het stukken moeilijker, als er wel fel verdedigd wordt.
Ehm..
EA maakt toch altijd voor elke console een Fifa reeks ?
EA maakt toch altijd voor elke console een Fifa reeks ?
wat verstaan we onder de minder legale versie? en waar? mail me anders maar: m-snijders@chello.nl
Verwijderd
Niet voor de Dreamcast als 't goed is. Heb alleen screenshots gezien van de PC, PSX en PS2. Als ik me goed herinner released EA (Sports) niks voor de Dreamcast.:)
Heb de full version, en vind het een hele verbetering, nog maar een paar minuten gespeeld (thuis, zit nu op mijn werk) maar ik vind het vreemd dat de nederlandse ploegen naar de steden heten
ajax heet amsterdam
psv heet eindhoven
feijenoord heet rotterdam
erg vreemd, maar verder een prima spel, nu die grip system nog aan de praat krijgen
ajax heet amsterdam
psv heet eindhoven
feijenoord heet rotterdam
erg vreemd, maar verder een prima spel, nu die grip system nog aan de praat krijgen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Trouwens voor de mensen die een backup willen maken
kopieer heel de map naar de HD, en download de patch (gamecopyworld)
en fik heel de zooi naar cd, met de juiste naam.
Dit kan al jaren met EA spellen, en neem aan dat dat bij fifa2001 ook weer kan.
kopieer heel de map naar de HD, en download de patch (gamecopyworld)
en fik heel de zooi naar cd, met de juiste naam.
Dit kan al jaren met EA spellen, en neem aan dat dat bij fifa2001 ook weer kan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ben benieuwd...
Ben nu de probeerversie
aan het d/l-en...
Hoe werkt het i-net gedeelte???
Ben nu de probeerversie
Hoe werkt het i-net gedeelte???
Verwijderd
complete versie staat ook al op internet
en het gripsystem werkt ook met fifa2001
heb ik namelijk ook
en het gripsystem werkt ook met fifa2001