Verwijderd
Maar ik zit nu al ongeveer een kwartier te proberen, maar de hele tijd zit die ftp site vol.
HELP!!!!!!!!!!!!!!!
Verwijderd
Ben ook erg benieuwd naar NBA Live 2001, die heb ik nog liever.
Verwijderd
Ik wacht met smart op de full...:)
Je moet trouwens effe kijken op www.fifa2001.com voor wat mirrors voor de demo. Met wat geluk kun je 'm binnenhalen.:)
Verwijderd
hij is veel beter dan 2000 en euro 2000 bij elkaar. Ik vindt het echt goed hoe je nu spelersgeluiden hoort.
Ben wel benieuwd hoe die speelt op een hoger niveau, want in de demo is het bedroevend laag. Je hoeft geen enkele moeite te doen om een bal af te pakken en door de verdediging heenlopen lukt heel vaak gewoon rechtdoor.
De keeper is wel enorm verbeterd, veel realistisch stompen en van ver klem, niet zoals in de oudere van 8 meter schieten en klem in de handen.
Ik speel in tower mode, maar het is daarin hopeloos om een corner, ingooi of doeltrap te nemen, geen enkel overzicht.
Maar toch, petje af voor EA Sports. Een verbeterde gameplay en hele gave graphics.
PS wel iets raars, als je in een replay een speler voorbij ziet lopen of hij staat stil, dan staat ie met de noppen op ipv in het gras. Wegen de spelers niks? Lijkt me niet zo heel moeilijk om te veranderen.
Verwijderd
Gelukkig maakt 't niet veel uit voor de multiplayer maar hopelijk is ie gewoon als singleplayer stukken moeilijker...:)
Thaphool> Nee.
Verwijderd
vraagje..
lopen er nu EINDELIJK grensrechters??
Ze zijn en blijven onbetwist de kampioen in het maken van sportspellen.
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
In de demo krijg ik wel nooit een gele kaart, zal hopelijk alleen in de demo zo zijn.
en in de demo zit ook niet verwerkt dat het gaat regenen, want in het origineel kan het weer onder de wedstrijd veranderen.
En verder ziet alles er toppie uit, vooral het gras en de bewegingen van de spelers en vooral de keeper!!! echt wow!!!
Verwijderd
ja er lopen grensrechters rond, en je hebt nu ook een bank waar trainers en wissel spelers opzitten, en er staat zelf een cameraman langs de zijlijn!! erg mooi allemaal.
In de demo krijg ik wel nooit een gele kaart, zal hopelijk alleen in de demo zo zijn.
en in de demo zit ook niet verwerkt dat het gaat regenen, want in het origineel kan het weer onder de wedstrijd veranderen.
En verder ziet alles er toppie uit, vooral het gras en de bewegingen van de spelers en vooral de keeper!!! echt wow!!!
ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het commentaar bij de wedstrijden zal zijn.. neem aan dat de demo geen commentaar bevat.
naja...nog een keer downloaden dan maar...
All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.
Zelfs de wisselspelers en de cameramensen zijn figuren! Niet van die 2d bitmaps zoals de stewards en het publiek, dan wordt er een heleboel meer gerenderd dan bij 2000.
Waarom staat er bij ManUtd wel de goeie sponsor op, maar bij Arsenal geen Sega???
iemand een idee? Staat er bij PSV dan bijv. ook geen philips op???
Jouw advertentie hier??
Verwijderd
[EDIT: Effe m'n eerste zinnetje goed Nederlands gemaakt.]
groetjes
Slim nagedacht!
Dus maar afwachten tot we het hele spel hebben. Heb hem net met zijn tweeen gespeeld en dan is het stukken moeilijker, als er wel fel verdedigd wordt.
EA maakt toch altijd voor elke console een Fifa reeks ?
Verwijderd
ajax heet amsterdam
psv heet eindhoven
feijenoord heet rotterdam
erg vreemd, maar verder een prima spel, nu die grip system nog aan de praat krijgen
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
kopieer heel de map naar de HD, en download de patch (gamecopyworld)
en fik heel de zooi naar cd, met de juiste naam.
Dit kan al jaren met EA spellen, en neem aan dat dat bij fifa2001 ook weer kan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ben nu de probeerversie
Hoe werkt het i-net gedeelte???
Verwijderd
en het gripsystem werkt ook met fifa2001
heb ik namelijk ook