Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!
Verwijderd
'k heb er eentje liggen leuk apparaat review vergeet imho een heel klein min puntje te vermelden (maar 't is ook echt 'n kleintje) als je veel hd activiteit hebt knippert het backlight een heeel klein beetje (maar kan ook aan 'n niet gestabiliseerde voeding van m'n usb porten liggen ofzo)
huh, heb jij precies diezelfde LCD??Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:24:
'k heb er eentje liggen leuk apparaat review vergeet imho een heel klein min puntje te vermelden (maar 't is ook echt 'n kleintje) als je veel hd activiteit hebt knippert het backlight een heeel klein beetje (maar kan ook aan 'n niet gestabiliseerde voeding van m'n usb porten liggen ofzo)
Voor hoeveel heb je hem gekocht?
Verwijderd
Ik heb 't zelfde type alleen dan ipv blauw/wit het standaard geel/goen achtige model, 'k heb 'm niet gekocht dus over de prijs kan ik je helaas niets melden. 't is echter een normale CF 634 ($60.00) met 'n extra printje er op dus ik denk niet dat ie heel veel duurder is dan 'n standaard model.. maarja blijft gokken..
Mooi ding man ziet er goed uit...!
Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel
Verwijderd
Tja, een heel leuk ding, maaruh een normaal stekkertje aan de USB kabel en geen jumpertjes op het LCD, wel een Com-port, volgens mij heeft de tester iets achter gehouden....
P.S. Com versies van LCD'tjes zijn min. 2x zo duur als LPT versies.....
Niks voor mij dus..Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 02:52:
Verwijderd
Zoals wat? Je steekt het stekkertje in de usb port, die drivers maken een nieuwe (virtuele) seriele port aan (com3 in mijn geval) en daarna kan je gewoon alle standaard software er op los laten alles werkt.Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 02:52:
Tja, een heel leuk ding, maaruh een normaal stekkertje aan de USB kabel en geen jumpertjes op het LCD, wel een Com-port, volgens mij heeft de tester iets achter gehouden....
Mja ze zijn duur maar daarintegen heb je wel een volledig plug and play product , geen geklooi met soldeer,soldeerbouten,weerstanden,potmeters plus nog wat extra's als software controlled backlight en contrast, hardware scrolling en 'n kwalitatief beter display dan menig LPT display wat ik heb gezien..P.S. Com versies van LCD'tjes zijn min. 2x zo duur als LPT versies.....
zie topic van usb2lcd waarin zotty dit zelf bouwt. Compleet met uitleg schema's enzo..
[rml][ EL] LCD (en meer) op USB - The Final[/rml]
[rml][ EL] LCD (en meer) op USB - The Final[/rml]
http://www.Quinie.nl
http://soundcloud.com/quinie
https://www.wereoutthere.nl
leuke ontwikkeling dat CrystalFontz ze nu in USB uitvoering levert, maar ik zou graag een 256 (of 240) bij 125 willen hebben. Komt die er ook in USB uitvoering? Anders maak ik het wel via de lpt
Verwijderd
Yarvieh
Ik bedoelde dat ik een stekker of zoiets miste (Die tussen het zwarte stukje aan de USB kabel en de comport op het lcd moet).
En Plug en Play is relatief, zeker als je alleen met Linux werkt.......
Snappie?
Ik bedoelde dat ik een stekker of zoiets miste (Die tussen het zwarte stukje aan de USB kabel en de comport op het lcd moet).
En Plug en Play is relatief, zeker als je alleen met Linux werkt.......
Snappie?
l337 ik ben namelijk een soldeer ubernoob misschien ga ik die lcd maar halen, past vast wel mooi bij mijn blauwe CCFLVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 08:33:
[...]
knip
[...]
Mja ze zijn duur maar daarintegen heb je wel een volledig plug and play product , geen geklooi met soldeer,soldeerbouten,weerstanden,potmeters plus nog wat extra's als software controlled backlight en contrast, hardware scrolling en 'n kwalitatief beter display dan menig LPT display wat ik heb gezien..
edit:
welke zou beter passen? een zwarte (bij mijn zwarte drives en kast) of een aluminium, die is namelijk wel l337
welke zou beter passen? een zwarte (bij mijn zwarte drives en kast) of een aluminium, die is namelijk wel l337
I don't want no cake, I want me some pie!
Pagina: 1