Toon posts:

Dit is niet overbodig!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
deze post was een reactie op mij. Maar hij is volgens mij niet overbodig omdat ik een regeltje in de tekst over het hoofd had gezien waar staat dat het bord maximaal 2 modules ondersteunt. Dus wat mij betreft behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En nu ik toch bezig ben.... deze post van mij is volgens mij niet overbodig. De topic gaat over de MayaII videokaart en iemand vraagt of het een speciale kaart is voor het pakket Maya. Dan leg ik met onderbouwing uit waarom dat mij zeer onwaarschijnlijk lijkt en is het overbodig? :?

En waarom deze overbodig is weet ik ook niet. Als MS bij de OEM versies de customer support al aan third parties overlaat zal het bij een studenten versie van 25 pleuro's niet veel beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:09

botoo

💀 too old to die young

3 * tikkie bij by /me

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
naar mijn mening staat het draadje redelijk nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAVA-Doctor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 23:08
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:14:
deze post was een reactie op mij. Maar hij is volgens mij niet overbodig omdat ik een regeltje in de tekst over het hoofd had gezien waar staat dat het bord maximaal 2 modules ondersteunt. Dus wat mij betreft behulpzaam.
't Draadje waarin jij reageert begint met deze quote:
Beide planken zijn in staat om 2GB aan geheugen over twee DIMM sloten aan te spreken volgens DigiTimes. Dit is opmerkelijk, omdat er op de rechterfoto toch echt drie DIMM gleuven te onderscheiden zijn.
en dan herhaalt bobsnl dat later gewoon even:
Het vreemde is hier dat volgens de beschrijvingen het bord maar twee banken heeft/ondersteunt terwijl er op de foto toch echt drie staan.
Lijkt me toch echt overbodig, ondanks jouw blunder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar die zin staat nogal verkapt aan het einde van de review en ik ben er dus overheengelezen, en hij verbeterd dat. Dus dan is 0 overbodig toch wel een beetje streng?

Oops, sorry ik zie dat hij inmiddels al op 1 staat. |:(

Pagina: 1