"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Hutchison is een conglomoraat uit Hong Kong. Die eigenaar is rijk geworden met vastgoed, maar heeft heel veel andere activiteiten, zoals dus telecom en hij is dus onlangs bezitter geworden van het Kruidvat! Ik weet niet of je dat wou weten, maar anders moet je ff op de nrc site kijken, daar hebben ze er nog wel een artikel over.
Ja, dat is iets._Richie_ schreef op 24 oktober 2002 @ 10:23:
Hutchison is een conglomoraat uit Hong Kong. Die eigenaar is rijk geworden met vastgoed, maar heeft heel veel andere activiteiten, zoals dus telecom en hij is dus onlangs bezitter geworden van het Kruidvat! Ik weet niet of je dat wou weten, maar anders moet je ff op de nrc site kijken, daar hebben ze er nog wel een artikel over.
Maar ik denk dat hutchison nog wel eens een hele groote provider kan gaan worden, of niet?
Op de site zie ik bijv. ook dingen staan die zouden kunnen betekenen dat Hutchison en service provider wordt (zoals debitel)
of zit ik er nu helemaal naast?
Wie kan mij helpen, ik ben namelijk heel erg nieuwsgierig.......
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Kijk eens op de site voor hun 3G netwerken in
Australie, UK, Ireland, Denemarken, Zweden, Hong Kong, Israel, Italie en Oostenrijk op:
www.three.com
Australie, UK, Ireland, Denemarken, Zweden, Hong Kong, Israel, Italie en Oostenrijk op:
www.three.com
Antenne en masten malloot