Toon posts:

[win 2k] Half-Life

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben onlangs overgestapt van win98SE naar win2k en voorlopig bevalt alles me wel een pak beter. Ik zit ook thuis met 1 computer en nou wil ik met enkele accounts werken zodat er geen gezeur meer is hier thuis. Op zich werkt alles perfect, maarnou krijg ik Half-Life niet aan de praat voor de groep "Gebruikers". Het geet geen errors of niet ... De exe geeft als resultaat ... niets !!

De rechten van de map(pen) staan goed ("iedereen" mag alles) ... Het spel is wel onder een admin-account geïnstalleerd (dus mapeigenaar is een admin) maar eerdere games zoals bv Diablo II gaven dan weer totaal geen problemen hierrond :?

Aangezien win2k ongelooflijk nieuw is, weet ik niet echt waar zoeken. En moest ik nou es een error krijgen dan wist ik waar zoeken 8)7 Heb ff gezocht ook maar niet bijster veel gevonden. Iemand die me in de juiste richting kan sturen ? :)

Graci.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Probeer eerst eens de account in de groep van PowerUsers ('Hoofdgebruikers' geloof ik) te zetten. Die hebben iets meer rechten dan gewone 'users' en misschien dat het dan wel lukt..
Je kan ook proberen om gewoon direct met admin rechten het spel te starten.. als dat nl ook niet lukt dan weet je dat het daar niets mee te maken heeft, en dan kan je verder gaan zoeken (videocard drivers..?! Heb je wel de laatste versies van inet gedownload?!)

Wees consequent, maar niet altijd

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Dit gaat over een spelletje. WOS -> Spielerij - Problemen & Vragen dus maar :P

Ontopic: bekijk ook even waar de registersleutels terecht komen, en of je daar genoeg rechten op hebt gegeven (start-uitvoeren-regedt32 om rechten aan te passen).

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
sorry voor verkeerd forum O-)

Anyway, je hebt me verkeerd begrepen. Alles werkt maar Half-Life doet het niet als ik onder een gewone gebruiker inlog (dus wel onder admin). De rechten staan ook goed (voor Valve -> Half-Life toch) dus ik denk dat ik verkeerd aan het zoeken ben :?

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

Ook

Yes I can!

Heb je die groep 'hoofdgebruikers' nou al geprobeerd?!

Wees consequent, maar niet altijd