Ik ben onlangs overgestapt van win98SE naar win2k en voorlopig bevalt alles me wel een pak beter. Ik zit ook thuis met 1 computer en nou wil ik met enkele accounts werken zodat er geen gezeur meer is hier thuis. Op zich werkt alles perfect, maarnou krijg ik Half-Life niet aan de praat voor de groep "Gebruikers". Het geet geen errors of niet ... De exe geeft als resultaat ... niets !!
De rechten van de map(pen) staan goed ("iedereen" mag alles) ... Het spel is wel onder een admin-account geïnstalleerd (dus mapeigenaar is een admin) maar eerdere games zoals bv Diablo II gaven dan weer totaal geen problemen hierrond
Aangezien win2k ongelooflijk nieuw is, weet ik niet echt waar zoeken. En moest ik nou es een error krijgen dan wist ik waar zoeken
Heb ff gezocht ook maar niet bijster veel gevonden. Iemand die me in de juiste richting kan sturen ? 
Graci.
De rechten van de map(pen) staan goed ("iedereen" mag alles) ... Het spel is wel onder een admin-account geïnstalleerd (dus mapeigenaar is een admin) maar eerdere games zoals bv Diablo II gaven dan weer totaal geen problemen hierrond
Aangezien win2k ongelooflijk nieuw is, weet ik niet echt waar zoeken. En moest ik nou es een error krijgen dan wist ik waar zoeken
Graci.