[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
schop!
[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."
Verwijderd
Eh ik heb dus hetzelfde met mijn T65, via Benwap werkt het wel maarja dan moet je dus eerst naar een Wapserver en daar je mail ophalen... het zou dus via de mail functie moeten kunnen.. Misschien heeft ie een software update nodig ofzo bij
sony-ericsson
sony-ericsson
Verwijderd
Waarschijnlijk moet je bij smtp je provider invullen. Ik gprs via o2 en daar heb ik ingevuld: stmp.02.nl en dan doet ie het wel. Postbus is je loginnaam, voorbeeldje naam@mail.nl vul je dus in naam. Wachtwoord lijkt me logisch. Ik heb zelf een t68i, maar de instellingen lijken me hetzelfde.
bij mij werkte het eerst ook niet via gsm-wap. heb toen een inbelnummer ingesteld van de uni, waarna het wel werkte.
Via gprs werkt het bij mij nu wel.
Via gprs werkt het bij mij nu wel.
Iki verbind via het inbelnummer voor mobiel inbellen van Tiscali. Ze hebben daar een speciaal inbelnummer voor, dat begint met 020 ipv 0676. Je moet bij Tiscali inbellen om de pop3-server te kunnen bereiken. Dus:
telefoonnummer: +31202001019
gebruikers-id: mijn login-naam
wachtwoord: ********
datasnelheid: 9,6 kbits/sec
analoog/digitaal: analoog
dns adres: 195.241.48.33
protocol: pop3
ink. sever (typo in de telefoon): pop3.tiscali.nl
ink. poort: 110
postbus: login-naam
uitg. server: smtp.tiscali.nl
uitgaande poort: 25
e-mailadres: mijn adres
downloaden: headers + tekst
Inbellen + mail ophalen duurt bij mij ongeveer een minuut voor 4 berichten van samen 10k.
telefoonnummer: +31202001019
gebruikers-id: mijn login-naam
datasnelheid: 9,6 kbits/sec
analoog/digitaal: analoog
dns adres: 195.241.48.33
protocol: pop3
ink. sever (typo in de telefoon): pop3.tiscali.nl
ink. poort: 110
postbus: login-naam
uitg. server: smtp.tiscali.nl
uitgaande poort: 25
e-mailadres: mijn adres
downloaden: headers + tekst
Inbellen + mail ophalen duurt bij mij ongeveer een minuut voor 4 berichten van samen 10k.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
waarschijnlijk vergeten jullie een dns server in te vullen.. waar die optie bij de t65 zit weet ik niet, want ik heb zelf de t68.
ff zoeken in de menu's en een leuke dns-server invullen en het moet werken
ff zoeken in de menu's en een leuke dns-server invullen en het moet werken
Pagina: 1