[SP-P&V] Topic té snel dicht

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:49
Dit topic:
[rml][ RCT] Wil savegames niet laden?[/rml]

Word naar mijn mening een beetje te snel op slot gedaan...
Kijk, ik was wat vergeten te vertellen, en als er een antwoord word gegeven (waar ik opzich wel wat aan heb) moet ie meteen op slot? Er is geen ruimte voor extra toevoegingen, vragen of opmerkingen? Vraag - antwoord - SLOT! :?

Sorry, dat irriteert me een klein beetje. En aangezien er wél over illegale spelletjes mag worden gepraat, maar geen request mogen worden geplaats zit ik daar ook niet verkeerd mee...

Mijn probleem: NADAT ik win2k heb geinstalleerd doet RCT dit pas...

Mag mijn topic weer ff open? :)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
Een mod kan je via mail of ICQ bereiken, dat werkt vele malen sneller en handiger dan via het forum. Vaak is het niet nodig om te gaan discussiëren omdat de reden duidelijk in de sluitmessage staat. Als je een topic opent in LA en het is echt overduidelijk waarom je topic op slot gaat, dan zal dat resulteren in een officiële waarschuwing.

Hier lees je hoe je wie kan bereiken:
De organisatie "achter" GoT.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Lees je eigenlijk wel de FAQ's en de stickies van desbetreffend subforum eer je een topic opent :? :/

Da's duidelijk niet het geval met LA .. Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

^^^^

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Dit topic is gesloten.