Dell Precision Rack 7910
Dremel/ zandstraalt?
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
in totaal denk ik 7 uur werk
Dell Precision Rack 7910
En je ziet hier niet zoveel rotzooi, gewoon logo en bovenaan draadjes die netjes afgewerkt zijn
zijn het normale, of van die extra felle leds?
ziet er echt
alleen die plekken..zijn dat vette vingerafdrukken?
Http://www.xs4all.nl/~lenno/fotos <-- minder mooie pics
http://www.xs4all.nl/~lenno/fotos/mooi mooie pics
zijn verschillende pics
Dell Precision Rack 7910
Dell Precision Rack 7910
Niet meteen kicken binnen 4 minuten.
Misschien zijn er mensen die 5 minuten nodig hebben om hun post te typen
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Verwijderd
Ik moet mijn spulletjes, glowpad 2x, lcd 2x, window, ccfl 2x, fan 2x ook maar eens afmaken. Hier zie ik weer eens hoe het kan worden.
Klasse gedaan.
Volgens mij zijn dit niet van die felle leds, ik heb zelf veel fellere, van een ia van 4 maanden geleden ofzo, toen ze 1,75 waren. Die geven meer licht als deze op de plaatjes. Toevallig heb ik vanmiddag ff een gratizz stukje 5mm van 25x30 gescoord ga ik ook nog wel wat van dremelen denk ikveldmuis schreef op 23 oktober 2002 @ 23:05:
erg nice gedaan
zijn het normale, of van die extra felle leds?
ziet er echtuit!
alleen die plekken..zijn dat vette vingerafdrukken?of wat anders?
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Dell Precision Rack 7910
maaruh, ik vind dat quake 2 logo niet zo mooi, quake 1 of 3 vind ik mooier
of Half-Life logo, dat rox
btw, smaken verschillen
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dell Precision Rack 7910
mooi gedaan freak
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Ik wil ook nog eens een glowpad maken maar geen type sinds ik stage moet lopen
En dat gaat gewoon goed ? Geen problemen mee ? Dit ivm met verhalen die ik hoorde over eventueel niet werken van een opticalmuis op plexiglas...TweakingFreak schreef op 23 oktober 2002 @ 23:34:
ik heb nu een cordless optical logitech muis
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
doet het niet helemaal lkkr dus ik heb er een mat opliggen maar ik gebruik die pad tog pas op een lanparty als mousepad en dan heb ik een razor boomslangEn dat gaat gewoon goed ? Geen problemen mee ? Dit ivm met verhalen die ik hoorde over eventueel niet werken van een opticalmuis op plexiglas...
zie mijn post:anders koop je ff een dremel... gaat ie een stuk uit zijn kast halen met een slijptol , een dremel is veel beter
een vreesje in mijn dremel dan met het schuuropstukje erdoorheen en daarna poleisten en daarna poetsen
in totaal denk ik 7 uur werk
Dell Precision Rack 7910
Dell Precision Rack 7910
Hijs mooi trouwens
mcd?
Dell Precision Rack 7910
Ik denk dat ik ook maar is blauwe ledjes in m'n ramplank ga zetten!
#StopBurningStuff
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
Dit ding is echt gruwelijk gaaf! En al helemaal omdat het een QII logo is,
met UV verf en dan blacklight mini TL aan de niet polskant : ) ziet er ook wel cewl uit, maar ik heb dus gehoord dat dat smelt ipv wegstuift zoals hout ofzo.
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Maar ik heb gister 3 grote plaaten 4mm plexi gevonden!
Ik heb gewoon op volle toeren gedraait het ging iets smelten maar dat is een heel klein oppervlak met de vrees.
met de dremel-schuiropzetstuk ging het niet smelten dat ging perfect.
Dat heb ik expres gedaan wand het Q2 logo is ook niet strak (in tegenstelling tot het q3 logo)gaaf, aleen jammer dat het niet echt mooi gelijkmatig mat is.
Dell Precision Rack 7910
maar anyway, leuk gemaakt
werkt een optische muis nou lekker op zo'n plexi matje? want ik zit er ook over te denken om maar es de dremel te pakken en aan de slag te gaan. maar als het niet werkt heb ik dat ding eigenlijk voor lucht gemaakt. (nooit helemaal natuurlijk)
Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken
Dell Precision Rack 7910
hallo
maar wel erg 1337
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
ff verder offtopic zoals de rest over ball/optical:
ik kan me ook niet voorstellen dat een balletje lekker rolt over zon gladde ondergrond. een muismat is niet voor niets van stof voor zowel optical en ball. t oog wil wat, maar gaat niet altijd samen met functionaliteit
Verwijderd
Je kunt er ook een soort stof op plakken waardoor hij wel rolt, maar dat moet je natuurlijk niet doen als je een logo erop hebt gemaakt!!!Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:38:
heel mooi geval!
ik kan me ook niet voorstellen dat een balletje lekker rolt over zon gladde ondergrond. een muismat is niet voor niets van stof voor zowel optical en ball. t oog wil wat, maar gaat niet altijd samen met functionaliteit
Alleen jammer dat ie blauw is, hij hoort rood te zijN!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
me razor doet het er goed op dus ik heb nix te klagen
Dell Precision Rack 7910
PhD i.o.
Dit is wel weer een geslaagd exemplaar van een glowpad
* Scorpion heeft trackball, geen enkel probleem dusVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 19:38:
heel mooi geval!
bla di bla bla
een optische muis werkt er niet helemaal lkkr op
Dell Precision Rack 7910
dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag
Verwijderd
(ik weet, grote bek voor een newbee)
Mooi mooi matje
ben er zelf ook met 1 bezig maar wil nog niet echt vlotten
Dell Precision Rack 7910
Verwijderd
net weer uit londen (modellenwerk) helemaal gaar
altijd van alles te doen enzo
dus ja....ik ga het denkik vant weekend even afmaken...heb iig al mooi logootje getekend
(letters DF of FM in een soort van tribal(ben tatootekenaar geweest))
lkkr modellen naast je en jij loopt een logo te dremelen
naja tis maar waar je van houd
Dell Precision Rack 7910
Ow dat is niet moeilijk hoor, moet je gewoon 1 complete kant licht opschuren (wel dat het egaal geschuurd is he) kan bijvoorbeeld met schuurmachine. Als je wilt showen laat je 'em met de geschuurde kant naar beneden liggen en als je gamed draai je 'em gewoon om. Heb dit btw nog niet geprobeerd maar denk dat het wel werkt (weet alleen niet hoe het eruit ziet)MaDLiVe schreef op 24 oktober 2002 @ 18:25:
Nice done tweakfreak. Wat ik me afvraag is het niet mogelijk om een soort semi permeabel vliesje over het geheel te plakken zodat optische muisjes het ook doen of iig een stuk beter.
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Dell Precision Rack 7910
Wat wel handig zou zijn is er bv. van dat doorzichtige kaftpapier eroverheen, dan werkt een opti. muis veel beter denk ik
[ Voor 0% gewijzigd door geez op 26-10-2002 18:00 . Reden: stond er al ^_^ ]
Zie 6e post pagina 2!!geez schreef op 26 oktober 2002 @ 17:54:
hmmzzz vraagje...
heb je een opti. muis?? en werkt die wel goed op zo'n glowpad??
Verders ziet die pad er zeer mooi uit!
the_master schreef op 26 oktober 2002 @ 17:58:
[...]
Zie 6e post pagina 2!!
Verders ziet die pad er zeer mooi uit!
Verwijderd
mooie glowpad die je gemaakt hebt maar ben je toevallig 1 of 2x uitgeschoten
Hey freak, je zou eens kunnen proberen een vel van dat raamstikker (van me oude case) op te plakkenMaDLiVe schreef op 24 oktober 2002 @ 18:25:
Nice done tweakfreak. Wat ik me afvraag is het niet mogelijk om een soort semi permeabel vliesje over het geheel te plakken zodat optische muisjes het ook doen of iig een stuk beter.
Natuurlijk blijft het een vette mod.
Soon... My new modded Aopen H600A case
Verwijderd
semi permeabel vliesje?Denk je soms dat je het licht tegen kunt houden/weerkaatsen met een Membraan?Anders even wat uitleg dat ik het wel begrijp.Volgens mij namelijk gaat licht er gewoon doorheen.Een optische muis meet trouwens het reliëf verschil met het vorige beeldje dat hij opnam en vergelijkt dat met het vorigge.Een vliesje doet helemaal niets ( of bijna niets) aan reliëf verbetering.Probeer de muis maar eens op een spiegel.werkt ook niet.Weerkaatst echter wel het licht.In de faq staat trouwens toch hoe je je glowpads voor optical geschikt maakt of niet?MaDLiVe schreef op 24 oktober 2002 @ 18:25:
Verwijderd
Coole glowpad. Ralphus gaat het ook proberen te maken!