Ik heb hem hier liggen. Pas aangeschaft bij T for Telecom met een Vodafone 180 abbo ( 0,00 euro voor het toestel moeten betalen, geen aansluitkosten)

.
Ben er best tevreden over. Er zit een Lithium Ion accu in, maar die had van mij best wel iets krachtiger mogen zijn. Gemiddelde standby-tijd is zo'n 3 tot 5 dagen. De verlichting van dat kleurenscherm vreet behoorlijk wat stroom. Als je een keertje flink aan het gamen bent geweest dan red hij de drie dagen niet eens.

Ach ja, het is eigenlijk een telefoon en geen spelcomputer.
De games zijn best aardig, vooral Tetris en Breakout. Dat MotoGp vond ik niets aan en heb ik er meteen afgegooid. Het zijn wel allemaal demo's, maar de volledige versies zijn te downloaden voor zo'n 5 euro bij
www.motorolafun.com . Ik heb ze nog nergens gratis kunnen vinden. Op die eerder genoemde site is wel heel veel te downen voor de T720

. (Games, Beltonen(polyfonisch) en plaatjes/screensavers) helaas niet gratis.
Heb ook een GPRS abbo, en het wappen werkt prima. Kan zelfs bij Wanadoo mijn pop3 mail lezen en eventueel versturen. Ik wil hem ook gebruiken als modem, maar eerst heb ik dan een kabeltje nodig.