outlook sync met outlook

Pagina: 1
Acties:

• Dericteur
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:58
Menschen,

ik heb een desktop en een laptop, beide met outlook erop, nu wil ik deze met elkaar laten syncen op eenzelfde manier als mijn desktop dat met mijn palmtop doet. Hiervoor wens ik geen exchange server te gebruiken (beetje overkill)

Wat nu?

(got-puristen: ik heb de search gebruikt, de omega search, google, alltheweb, altavista, dejanews en zelf nog wat gekloot met pst bestanden sharen)

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

't Vinkje "leave messages on server" aanzetten

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34

gwystyl

Beugeltje dan maar?

dan haaltie alleen POP-messages binnen, maar kan je alsnog alle filters e.d. bij beide instellen, agenda twee keer typen en meer van dat soort ongein.
Je kan het natuurlijk via je palmtop doen maar dat is ook wel een vervelende omweg om steeds te nemen.
Misschien is het wel mogelijk om je .pst bestand in een 'Werkmap' te zetten en die steeds te synchroniseren?

Verwijderd

probeer dit eens : http://www.notebookshadow.com/

• Dericteur
ik wil idd niet alleen de mail syncen, ook de contacts, todo's en agenda

werkmap zal ik ook eens proberen, heb ik nog niet aangedacht
notebookshadow download ik nou, eens even kijken

• Dericteur
dat notebookshadow werkt prima voor "mijn documenten" maar een pst file doet ie toch niet helemaal goed of pak ik het verkeerd aan?

• Boss
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:43

Boss

+1 Overgewaardeerd

Het probleem is dat 'ie een pst op bestandsniveau gaat syncen, wat erg langzaam gaat als 'ie groot is. Ik wel ergens een progje gezien om op contact/mail/todo niveau te syncen, ff zoeken
...
nope, kan niet meer vinden. Ik weet dat k het een keer zag bij een tooltje voor een Palm organizer. Die kon iedere 2 devices synchroniseren. Sorry!

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

Pagina: 1