Toon posts:

Netwerk tussen XP en 98

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik heb een laptop van de aldi(met geïntegreerde netwerkkaart (10/100 mbps?). En een pc (nu nog zonder netwerkkaart). Op de laptop staat WinXP en op de gewone Pc Win98. Nou heb ik de volgende vragen hierover

*Welke kaart raden jullie mij aan voor in de losse pc?
*Gaat het zonder problemen? (Netwerk tussen Xp en 98)

Alvast Bedankt!

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
-gaat zonder problemen
-een realtekje oid is genoeg....kost €10 ongeveer :)

crosscable ertussen en het werkt
vergeet de guestaccount niet in XP, en vergeet niet in XP een user aan te maken die gelijk is aan die onder win98, en het werkt :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
kan idd gewoon mete en goedkoop realtekje.. ik heb er gisteren nog 1 gekocht voor 9,50 euro bij Norrod.. realtek 10/100Mbit :)

Let wel op dat je een cross kabel gebruikt (zoals hierboven al gezegd). Dat is dus iets anders dan een normale utp kabel.. moet je maar ff vragen bij de vobis of dynabyte :) :P

Verwijderd

Topicstarter
vergeet de guestaccount niet in XP, en vergeet niet in XP een user aan te maken die gelijk is aan die onder win98, en het werkt :)
Wat bedoel je precies hiermee? Werkt het alleen als de users gelijk zijn? Of moet er gewoon maar ééntje gelijk zijn om (in dit geval) beide users te laten werken.

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 23:00:
[...]

Wat bedoel je precies hiermee? Werkt het alleen als de users gelijk zijn? Of moet er gewoon maar ééntje gelijk zijn om (in dit geval) beide users te laten werken.
Dat geld alleen voor anders om:

XP (Iinet) <-> Win98

i.p.v.

98 (I-net) <-> XP

Geld alleen voor Filesharing
Wat dus netjes word uitgelegd in de FAQ :) -> Ziehier: http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/6#6

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19-08 22:47

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Zie genoemde tips en links, dat is toch wel redelijk FAQ / Search werk.

Braaikamer - Smoke&BBQ

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.