AOpen HQ-45A | MSI K7T 266 Pro | AMD Thunderbird 1400 (FSB 266) | 512MB DDR | Asus V8200 Deluxe | SBlive 5.1 | Maxtor 60GB 7200rpm | 16x40 Pioneer 106S Slot-in | 16x PlexWriter | Iiyama 19" A902MT | FinePix S602z | Archos Jukeboxe Multimedia 20GB
er zijn inderdaad van dat soort apparaten.. er is vast wel iemand hier die een link heeft. Ik weet het zo ff niet, maar ze zijn er wel. Daar druk je dan je geheugenkaart in, en dan zet hij alles over naar een interne hd
Laat me nou toch eens met rust man!
Iedereen die in telekinese gelooft, steek a.u.b. mijn hand op
Verwijderd
Ik heb net een 20gb imagetank gekocht; bevalt tot nu toe erg goed.
Voor verglijkbare apparaten moet je op google.com eens zoeken op "image tank", "x drive", "digital wallet", "mindstor".
Handige internetsite: http://www.insidecomputer.com/
Voor verglijkbare apparaten moet je op google.com eens zoeken op "image tank", "x drive", "digital wallet", "mindstor".
Handige internetsite: http://www.insidecomputer.com/
Pluto,
En deegelijk onderwerp is al meerdere malen hier op Got geweest, check onder andere ff deze:
Waar laat je je fotos op vakantie?
Of gebruik ff de search, op de bovengenoemde "oplossingen", ik heb zelf gekozen voor de laptop oplossing, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Check ook ff de vakantie Faq m.b.t digitale fotografie:
Zomerspecial: GTers op vakantie FAQ!
Succes
En deegelijk onderwerp is al meerdere malen hier op Got geweest, check onder andere ff deze:
Waar laat je je fotos op vakantie?
Of gebruik ff de search, op de bovengenoemde "oplossingen", ik heb zelf gekozen voor de laptop oplossing, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Check ook ff de vakantie Faq m.b.t digitale fotografie:
Zomerspecial: GTers op vakantie FAQ!
Succes
Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???
ok dankje allemaal
AOpen HQ-45A | MSI K7T 266 Pro | AMD Thunderbird 1400 (FSB 266) | 512MB DDR | Asus V8200 Deluxe | SBlive 5.1 | Maxtor 60GB 7200rpm | 16x40 Pioneer 106S Slot-in | 16x PlexWriter | Iiyama 19" A902MT | FinePix S602z | Archos Jukeboxe Multimedia 20GB