Toon posts:

Printer is ziek

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Printer HP Deskjet 695c

Ik heb een heel vreemd probleem als ik mijn pc aanzet, dan begint er op
mijn printer een oranje ledje te branden.

De oplossing hiervoor is op de knop eronder drukken, maar dan gooit ie er ook gelijk weer een velletje uit. Dus elke keer als ik mijn pc aanzet worden er velletjes papier uitgegooid.

Wat is hier tegen te doen en heeft iemand dit al eens eerder meegemaakt ? Ik kon op de site van HP er niks over vinden

• prisselada
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-11-2025
Kijk eens op de LED-verklikker-site van HP :

http://www.hp.com/cposupp...support_doc/bpd09168.html

Met dank aan Grolo2010 op mijn eigen topic : HP Deskjet 695C am ende ?!?

if you're gonna be dumb you gotta be though

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 14:09
we're very sorry!

The page you requested can not be found.

Beetje jammer...
Maar waarom stel je de vraag niet gewoon aan HP (helpdesk ofzo mailen)

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
ik heb ook een vreemd probleem met mijn deskjet 600. Soms als de printer nog aanstaat en ik start mijn pc op dan print (nuja) hij gewoon een blanco pagina.
dat is pas vreemd

Verwijderd

Ik mag toch aannemen dat je de bewuste printer al eens opnieuw (met laatste drivers) geinstallerd hebt...?

• Gerritjuh
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:25
Ik herken dit probleem, komt niet uit de printer denk ik, maar uit je printerpoort, bij het aanzetten van je PC wordt er een code verstuurd over de LPT poort daarna wachte de printer op een formfeed (het lampje knippert, jij drukt dan op het formfeed knopje). Probeer in je bios eens de verschillende LPT istellingen te wijzigen en kijk of je daar het probleem mee op kunt lossen (EPP, ECP, EPP+ECP enz.)

"If it ain't broke, don't fix it!"

Verwijderd

epp+ecp ist beste alsdus mijn ict leraren :)

Verwijderd

Topicstarter
ok thanks ik zal eens wat instellingen voor de printer in de bios gaan testen.

Verwijderd

Topicstarter
Ja de instellingen in de bios schijnen te helpen nou maar hopen dat de printer van zijn verkoudheid af is.

Verwijderd

je kunt ook de printer uitlaten en de printopdracht de printer laten inschakelen, heb je ook het opstartprobleem niet meer
Pagina: 1