Veel snelheidsverlies??

Pagina: 1
Acties:

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:59
Ik heb vandaag in de aldi die HP psc 750 gekocht, ben er echt content van (behalve van de tekstherkenning).
De kabel die er bijzat is echt te kort (1,8m) nu zou ik er een verlengkabel van 3m bijkopen zodat ik aan 4,8m kom of onmiddellijk 1 van 5m (als dat bestaat).
Het gaat enkel voor deze printer zijn.
Mijn vraag:
gaat dit een merkbaar verschil uitmaken van datatransfer van en naar de printer?
Of gaat dit echter maar over enkele luttele seconden?

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 22:04
Ehh is het USB ? of parallel ?
{sorry ben niet helemaal op de hoogte van de printer en even te lui om t op te zoeken}
Als je niet langer dan een meter of 8 gaat maakt het dacht ik wat betreft datatransfer niet zo heel veel uit, maar correct me if I am wrong....
hier even een paar linkjes over ervaringen met USB
Lengte USB kabel voor webcam
USB, goedkoop minimaal 30M verlengen...

en eentje over parallel (even doorlezen, lijkt over serieel te gaan maar er staan ook een paar opmerkingen over parallel in)
[rml][ BC3] Max lengte van seriele kabel?[/rml]

Gewoon doen is m.h.o.

/edit
En een 5 meter kabel bestaat zeker, gewoon bij de plaatselijke PC zaak te koop

Everytime I suffer I become a better man because of it

• Gizmoke
Het is dus en USB kabel voor alle duidelijkheid
In dat enen topic over die webcam heb ik iets gelezen over spanningsverlies, ik denk niet dat dit een probleem geeft aangezien de printer een aparte netaansluiting met adapter heeft.

• MMUilwijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-08 22:04
Nee dat zal dan idd niet voorkomen, aangezien de printer voor zijn spanning niet afhankelijk is van de PC...

Everytime I suffer I become a better man because of it

Verwijderd

5 meter is de max gegarandeerde lengte. Gewoon doen dus.
Snelheidsverlies krijg je niet/merk je niet.
offtopic:
Toch gedaan he? die HP psc 750 :)

Verwijderd

De slechte kwaliteit van je tekstherkenning ligt vaak niet aan je scanner maar aan de software die erbij zit. Verder werkt bij mij het herkennen van JPEGjes niet, maar wel als ik ze op BMP opsla. En ik heb echt de goedkoopste scanner van de wereld.

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 15:27:
De slechte kwaliteit van je tekstherkenning ligt vaak niet aan je scanner maar aan de software die erbij zit. Verder werkt bij mij het herkennen van JPEGjes niet, maar wel als ik ze op BMP opsla. En ik heb echt de goedkoopste scanner van de wereld.
eeuh???

Ik ga het dus een kabel uit 1 stuk van 5m nemen en niet eens 3m en 1,8 m.
Pagina: 1