Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Even OS vermelden 
Hoe bedoel je flikkerend beeld, zoals de Windows XP 60hz bug of iets anders...
Ik zou zoiezo eerst eens de officiele drivers proberen... 40.72 zijn de beta drivers...
Hoe bedoel je flikkerend beeld, zoals de Windows XP 60hz bug of iets anders...
Ik zou zoiezo eerst eens de officiele drivers proberen... 40.72 zijn de beta drivers...
Ik werk met Windows 2000 Pro. En ik dacht te herinneren dat UT 2003 hetzelfde probleem vertoonde.
Flikkerend beeld als in: Gekke strepen (vectoren) die niet helemaal kloppen. Een soort lange strepen die flikkeren.
Flikkerend beeld als in: Gekke strepen (vectoren) die niet helemaal kloppen. Een soort lange strepen die flikkeren.
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
is je kast niet een beetje warm enzo? kan je de temperaturen in je kast zien met progje? het kan dus zijn dat je videokaart het zwaar heeft en erg warm wordt en daardoor artifacts, die strepen en vage kleurtjes enzo geeft...
en als je win2k gebruikt...zet eens een service pack 2 of 3 erop..wil ook helpen als je dat nog niet had
en als je win2k gebruikt...zet eens een service pack 2 of 3 erop..wil ook helpen als je dat nog niet had
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Naja mijn videokaart wordt echt niet te warm. Heb hem voor fps zelfs nog zwaar overklokt gisteren. En tot mijn verbazing werden de strepen zelfs iets minderYonni schreef op 24 oktober 2002 @ 00:18:
is je kast niet een beetje warm enzo? kan je de temperaturen in je kast zien met progje? het kan dus zijn dat je videokaart het zwaar heeft en erg warm wordt en daardoor artifacts, die strepen en vage kleurtjes enzo geeft...
Mijn kast temp is 31 graden geloof ik, en mijn cpu 46 ofzo.
Ik heb SP3 er al op staan.
ik heb hetzelfde probleem.. alleen met NFSP verder nergens bij.. balen. zelfs schokken op 640x480.
-- Altijd blijven prutsen --
offtopic:
weet iemand toevallig of er al een savegame/cheat is voor het spel om alle cars&tracks te krijgen?
weet iemand toevallig of er al een savegame/cheat is voor het spel om alle cars&tracks te krijgen?
Verwijderd
heb precies hetzelfde. zal dus wel aan nfs liggen. hopelijk komt hier een patch/update voor.
NFS HP2 is nog niet uit in NL dus het ligt misschien aan je download.
Kan je trouwens een screenshot maken waar je die strepen ziet of zie je ze dan niet?
Kan je trouwens een screenshot maken waar je die strepen ziet of zie je ze dan niet?
The devil is in the details.
probeer het spel eens in een venster te spelen
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Janssen schreef op 24 oktober 2002 @ 11:53:
offtopic:
yeah sure, het laatste spel waaar dat bij mij kon was Unreal Tournamentjoostve schreef op 25 oktober 2002 @ 11:58:
probeer het spel eens in een venster te spelen
Ik heb dus ook dat ik in NFS:HS2 spontaan ineens 10fps krijg, dus schokkend over de baan moet. Dat is steeds een minuut, waarna ik weer eventjes normaal kan spelen. Ik heb het echter ook in andere spellen (CS / UT). M'n processor wordt 66 graden, wat normaal is voor een AMD...alleen is het een P4, die dat kennelijk toch niet zo prettig vind.
Dit is zich pas gaan voordoen na NFS:HS2, maar ik denk dat het probleem daar niet ligt... al hoewel... het is wel een zwaar spel voor een Asus V7700 GF2 GTS Deluxe... het beestje wordt naar mijn idee best wel warm
Ik heb een format gedaan en Ghost teruggezet omdat ik in de veronderstelling was dat het ergens een softwarefoutje was wat door een programma gegenereerd werd... niets is minder waar... probleem met schokken blijft.
Dit is zich pas gaan voordoen na NFS:HS2, maar ik denk dat het probleem daar niet ligt... al hoewel... het is wel een zwaar spel voor een Asus V7700 GF2 GTS Deluxe... het beestje wordt naar mijn idee best wel warm
Ik heb een format gedaan en Ghost teruggezet omdat ik in de veronderstelling was dat het ergens een softwarefoutje was wat door een programma gegenereerd werd... niets is minder waar... probleem met schokken blijft.
Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.
Pagina: 1