Toon posts:

Speakers en Subwoofer, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 114 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag in deze folder van de Vobis de volgende 3 speakersets staan:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/~g.straetmans/advertentie.jpg

Ik ben niet van plan om het bij de vobis te kopen, maar ik ken het merk Altec Lansing niet, nu zou ik wel is willen weten of de kwaliteit beter/slechter of hetzelfde is als van Creative/Soundworks.

Verwijderd

Altec Lansing maakt zeer goeie speakersetjes, kwalitatief beter dan Cambridge Soundworks.

Verwijderd

Je kan ook een JBL set neemen is een prof. merk en je hebt beter geluid als die (troep van vobis of wie dan ook) te koop bij de betere speciaal zaaken
kijk eens op www.jbl.com
of www.hificorner.nl

dan heb je pas iets goeds 2 speakers 1 sub
klaar en kees 299 piek en echt is het beter als een boze set voor 500 piek

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Altec Lansing maakt zeer goeie speakersetjes, kwalitatief beter dan Cambridge Soundworks.[/quote]Wazig, ik hoor van iemand op icq precies het omgekeerde...

Maar goed die speakers van jbl enzo die zijn me te duur, ik zoek een paar goede speakers voor bij de computer als aanvulling op mijn stereo set.

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-01 10:13

MaxxRide

Surf's up

Volgens mij zijn de zogenaamde JBL pro (NOT) series voor de computer niet zo duur!
Ik heb ze dacht ik al voor 100 gulden zien staan! Zelf heb ik thuis wel cambridge spekertjes aan de computer, bevallen best...

Verder heb ik voor het echte werk (home cinema) een paar DALI speakers staan a 1100 /stuk -> Dat ruled dus echt echt de moeite waard!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

• _mARCO_
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 15:17

_mARCO_

Hier staat niks

Labtec maakt ook hele aardige setjes. Zelf heb ik een 2414 set, da's een subwoofer met 2 hele kleine satelliet-speakers. Er komt een verbazingwekkend goed geluid uit, helemaal als je ziet hoe klein het spul is. Goed ik mis persoonlijk een beetje het middengebied, maar dat is met de Winamp equalizer wel bij te stellen.

De Labtec 2414 is vrij goed verkrijgbaar, en kost zo rond de 130 piek. Er is ook een 4-speaker versie van, de 2514, en die zit rond de 170 piek.

mARCO

sigloos

Verwijderd

Ik heb thuis een logitech soundman X2 set
(2 satelites 1 sub). Kom lekker helder geluid uit de satelites. De subwoofer geeft lekkere klappen tijdens het gamen(vooral als ie onder me bureau staat) en muziek klinkt ook ok...ik ben niet zo'n super geluidsphreak dus ik ben er tevreden mee. Er zijn vast wel betere sets te krijgen maar dat hou je altijd...

GRTZ

Verwijderd

Ik zeg maar een ding: als je kwaliteit wilt neem dan VIDEOLOGIC die zijn de beste speakers voor je computer....

Verwijderd

ik heb zelf de FPS1000+SB live1024 en daar zit een heel goed geluid in en je heb vier boxjes niet twee en een subwoofer maar als je wat meer geld eraan wil uitgeven dan kan je ook de FPS2000of de FPS2500 het ligt eraan hoeveel geld je er aan wil uitgeven
Pagina: 1