Toon posts:

[muis] Probleem in sommige spellen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nou ik zat dus gister ff Theme Hospital te downen omdat mijn nieuwere pc bij de garantie is en ik hierop alleen ouwe games kan spelen. En leek me wel weer es leuk. Maar nu is het probleem dat ik dus spel opstarte alles werkte goed enzo. Maar toen ik ingame ging reageerde me muis heel kut en als ik me muis bewoog dan zag je de frames gewoon in de cursor. Echt heel irritant. hoe zou dit kunnen komen :?

Specs:

Win xp prof (SP1)
700 mhz celeron
prolink (pixelview) geforce 4 ti 4200
384 mb sd ram (133 mhz)
15 gig

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Waarschijnlijk is XP het "probleem" als ik me niet vergis gebruikt Theme Hospital DOS en XP heeft daar nogal problemen mee... Je kunt overwegen DOSBox te proberen, dit is een dos "emulator"... ik weet niet hoe goed het werkt...

Verwijderd

Topicstarter
In dosbox doet ie 't niet omdat;

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/dosboxwilnie.JPG

nog andere ideen?

Verwijderd

ik heb hetzelfde probleem... alleen is mijn pc iets sneller ( 2ghz op 2.5)
maar toch blijft ie haperen.. updates helpen niet..

Verwijderd

Topicstarter
ik kickte hem alleen maar omhoog hoor, netals nu :)

Verwijderd

2 x is toch te veel :?. Of had ik het verkeerd gelezen in de faq. Pas na 24 uur 1 maalig omhoog kicken

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 22:33:
2 x is toch te veel :?. Of had ik het verkeerd gelezen in de faq. Pas na 24 uur 1 maalig omhoog kicken
ach als ie onderaan de topic list staat vind ik dat ik hem best mag kicken, nu weer ontopic aub.
Pagina: 1