Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
hebben we RC5-64 dan een beetje verloren?Jodi schreef op 23 oktober 2002 @ 21:30:
Moeten we nou blij zijn of niet
Hoe dan ook, we hebben iig een beetje gewonnen!
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Jammer dat we geen eerste geworden zijn, leuk dat iemand bij DPC het winnende punt gevonden heeft !!
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."
en de megaflush van TCF
Ik zou het doen!
neeee......
Over op een ander project. Gefeliciteerd TCF met het behalen van een puntje
Nouja mijn felicitaties aan Ars en leuk dat een van de punten door een DPC'er is gevonden
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Had eigenlijk afgelopen maandag willen flushen, had me toch 1000 DP's gescheeld
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 27535
hmmmm... Wat voor plaatjes staan er bij jou in je /dev/null ?!?NG schreef op 23 oktober 2002 @ 21:34:
Vaarwel lieve eccp-client, mag je maar een mooi plaatje vinden in mijn /dev/null
Wie zegt dat TCF het punt heeft gevonden??Over op een ander project. Gefeliciteerd TCF met het behalen van een puntje
Anoniem: 55143
nja, niet in de stats, maar wel gehaald.
en DPC nog n puntje gevonden ook
ikke toch wel trots hoor, wij, DPC, hebben ten slotte gewonnen, net als weazy.
Het doel was namelijk de winnende puntjes vinden en niet de meeste onzinnige puntjes vinden
we'll meet in other challenges, bedankt iedereen!
Intentionally left blank.
Run with '-v' to see progress.
Term signal caught. Finishing iteration...clean exit.
En TCF jammer van het buffer
Loopt topic over, zoek en gij zult vinden...rammes schreef op 23 oktober 2002 @ 21:40:
hm ..weet iemand al iets van rc72?
Zijn al wel clients beschikbaar, maar deze zijn nog beta en punten tellen nog niet mee.

NC gaat weer hard op zoek naar nieuw project (naja.. nieuw.. ander project)
Let the cow be with you
Ik heb nog geen mail van Chris...
Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.
Anoniem: 8489
Is al gebeurdAnoniem: 41068 schreef op 23 oktober 2002 @ 21:54:
iemand met toegang tot forum van ARS deze al gefeliciteerd ( DSmarty? )
Ik heb hier nog wel zo'n 500DP's staan, best wel jammer eigenlijk.
Wij hebben nog iets van 2000 dp's in de buffers.
Anoniem: 68103
Anoniem: 66494
I wish the DPC had been the winner.
It's been nice being your team mate if only for a short time.
Anoniem: 19463
buffer was 107.259 + wat er nog wat rondzwierf zeg 10kn0kn0k schreef op 23 oktober 2002 @ 22:01:
ik ben wel nieuwsgierig naar de buffers van LPC en Duke. Willen jullie het met ons delen
Wij hebben nog iets van 2000 dp's in de buffers.
Toch wel knap voor een subteam bestaande uit 7 personen: 14-de overall
Uitblazen DPC heeft ook nog andere projecten zoals OGR, SETI, THINK, folding, Genome@Home...
Kies een project uit en laat je computer vrolijk verder grazen.
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Laten we daar maar niet over beginnen anders word/worden ik/we nog sagoAnoniem: 22672 schreef op 23 oktober 2002 @ 22:02:
err ik/wij (teamswitch) waren net een mf aan het voorbreiden
Ik hand net een uurtje geleden een nieuwe gebruiker geassimileerd
gefelici iedereen bij ECCp-109 (van DPC
uhm.. lama
Nou geleficiteerd dan maar he, 2e is ook heel mooi, en wij hebben een deel van het winnende getal gevonden!
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Dit is vervelend waren we net met Team switch bezig om dit na ons huidige project (TSC) te doen op vragen van
We hebben power nodig
nog niet genoeg output
nu willen we komen
vinden ze het winnende punt

maar goed feli jongens en meisjes
[root]# top
*klik id*
[root]# kill id
toch wel lichtelijk briljant dat Ars het winnende punt niet heeft gevonden. Aangezien de contest daar allemaal om draait (je wilt meer computers omdat je dan een grotere kans hebt om het punt te vinden) kunnen we toch wel zeggen dat Ars heeft verloren
ik ben alleen niet blij dat ik op dit moment nog een buffer aan het opbouwen ben op het werk

(kan er pas morgen weer bij dus ga nu ff rustig kijken welk project ik nu ga doen)
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Iets zegt mij dat dat momenteel onderzocht wordt
Alle twee, 1 door ons en 1 door Team Weazy. Hier dus.m.m schreef op 23 oktober 2002 @ 22:24:
OK nu even voor de zekerheid, zijn nu beide punten gevonden of maar een van de 2?
Hmm had net vorige week alles thuis bij mij weer overgezet op eccp... huppa 5k door het toiletInNuedo schreef op 23 oktober 2002 @ 22:27:
Beide punten zijn gevonden
S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"
Heb de puntjes wel geflushed, anders is het zonde
Op naar het volgende project !
ik was aan het sparen voor mijn verjaardagsflush op 8 november, flushen op 7 november dus
ik had ongeveer 35k gehad dan
nu 21k op proxy en ook nogeens 2k op me werk
nouja ik probeer nu ff 17 eruit te knallen nog
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 4681
uitblazen
er zijn nog zat projekten niet klaar, ik zou zeggen kies er 1 en vol gas vooruit !!
Ja maar welkeAnoniem: 4681 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:03:
[...]
uitblazen
er zijn nog zat projekten niet klaar, ik zou zeggen kies er 1 en vol gas vooruit !!
Wie kalm blijft in een panieksituatie................ is traag van begrip
Met de output van vandaag (317.584 punten) is er een 90% kans dat de oplossing gevonden wordt binnen 92 dagen.
Jammer dat DPC geen #1 is geworden maar toegeven nummero 2 is ook niet verkeerd en we hebben lang #1 gestaan. Hopelijk kunnen er nu nog wat meer projecten afgerond worden. Er is nu weer veel power beschikbaar
Anoniem: 36330

Hope to see you guys around
Here you'll find the number of DP's we saved.......Anoniem: 36330 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:17:
Congratz friendsI hope you didn't get caught with to many points saved up like Evil Roy
![]()
![]()
He has about 65K in the proxy and another 20K on stand alone machines
I guess he'll start working on NEO tomarrow
![]()
Hope to see you guys around
Anoniem: 4681
dat moet je dus zelluf uitzoeken.
en reclame voor een projekt is op dit forum niet gewenst naar mijn weten
Dit is dus wel degenlijk een overwinning...JustMe_ schreef op 23 oktober 2002 @ 21:22:
Totale gekte![]()
xxxxxxx, from Team Weazy @ www.Team-TNT.net
xxxxxxx, from Dutch Power Cows .
Overall niet, maar wel een punt van waardering. Ars mag dan de morele winnaar zijn. Wij hebben er wat van geleerd, iets wat we bij de volgende projecten zeker beter zullen doen.
Dus gas, en graas als een rund voor de #1 op andere projecten !
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
buffers (wereldwijd) legen en de echte eindstand opmaken.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Anoniem: 66343
Nu is het te laat..
Maar ok, 2de is ook heel mooi voor zo'n klein landje! en nog een 1 van de 2 oplossingen gevonden ook!!
niet aan chris vragen of de server nog open mag, dit was gewoon een hele goede (harde) les, gewoon flushen in eindige projecten.
Damn!InNuedo schreef op 23 oktober 2002 @ 22:01:
't was niemand die via mij flushde.
Anoniem: 3255
Duke, misschien iemand die via jou heeft geflushed ???InNuedo schreef op 23 oktober 2002 @ 22:01:
't was niemand die via mij flushde.
Anoniem: 49528
enforcer from Dutch Power Cows
of kijk ik nu te simpel??
iedereen congratz met een toch best wel een pijlmaal
enne de Bredase Koeie hebben toch het gekkengetal 11 weten te bereiken!!!! :D:D
ik denk dat mijn teampje es bij elkaar moet komen om iets anders te verzinnen....
Nu wel, daarstraks stond er nog gewoon xxxxxxxxxxxxAnoniem: 49528 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:45:
De dpc winnaar staat er toch gewoon bij? :
enforcer from Dutch Power Cows
of kijk ik nu te simpel??
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Klopt maar bij mijn weten mag je wel vrijwillig alle projecten afswitchen, doen wij ookAnoniem: 4681 schreef op 23 oktober 2002 @ 23:30:
[...]
dat moet je dus zelluf uitzoeken.
en reclame voor een projekt is op dit forum niet gewenst naar mijn weten
congrats voor ieder die eraan heeft meegeholpen.
Eerst RC5 en nu ECCp, welk project staat er nu op de nominatie om snel afgelopen te zijn?
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
verder: Iedereen, bedankt voor jullie inzet en jullie wil om DPC te helpen! Ga door met grazen zou ik zeggen
Edit: en de winnaar: gefeli met zn geldprijs natuurlijk
Ja, ik moest even. Ik wilde mezelf en DPC nog meer kwellenThanatos schreef op 24 oktober 2002 @ 00:09:
HIER SPAUG IK NOU EGT MOEILIJK HARD VAN!! ECCp - Hoeveel buffer had jij nog?
PS. mijn ECCp Proxy will be back @ ECCp2 !!
Wel goe natuurlijk dat wij 1 van die 2 dp's hebben gevonden, jammer dat we niet meer op 1 stonden!
Toch wel een prestatie vind ik!
Zou dezelfde proxy gebruikt kunnen worden voor ECCp2 denk je? Dan kunnen we bij ons team al proberen om dat ding op te zettenInNuedo schreef op 24 oktober 2002 @ 00:17:
[...]
Ja, ik moest even. Ik wilde mezelf en DPC nog meer kwellen![]()
![]()
PS. mijn ECCp Proxy will be back @ ECCp2 !!
Anoniem: 3068
Het was een leuke strijd om naar te kijken en hee: Toch een van de 2 punten gevonden!
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
#StopBurningStuff
Nou, je leven zal het niet kosten hoor. Maar verder ben ik het wel met je eens. Als je wilt MF-en, dan is dit gewoon risico van het vak... En als ik de andere threads zo lees, was DPC dus op #1 uitgekomen als men niet had lopen sparen... En dit terwijl men wist dat het einde eraan kwam...MaVl schreef op 23 oktober 2002 @ 23:39:
* MaVl is pas vandaag begonnen met posten en gaat nu al zijn leven wagen:
niet aan chris vragen of de server nog open mag, dit was gewoon een hele goede (harde) les, gewoon flushen in eindige projecten.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Maar wat nu?
* Hagar rent naar het volgende topic
Nu ook zonder stropdas
Anoniem: 8489
en dat zit mij BIJ My in de klas..._WgV_ schreef op 24 oktober 2002 @ 12:01:
Hmz nu moet ik alweer een andere uit kiezen.Eerst paar weken geleden rc5-64 afgelopen. Nou ja ik doe maar ECCp dan.
Nou ja ik kijk wel ik denk dat het ogr wordT ofzo.

The FireDaemon Service: ECCp-109 service was stopped successfully.

Was net zo lekker op weg....
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/