Uitbreiden sub-team naar meer dan 8 mensen?

Pagina: 1
Acties:

• apd
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Onlangs hebben we met een aantal man een sub-team van de DPC opgericht door allen te retiren naar een account. Wij werken via een eigen proxy-server en draaien PPStats om via ieder z'n oude email-adres de stats per persoon bij te houden op onze webpagina.
Nu hebben we sinds kort meer dan 8 mensen :), echter er kunnnen er slechts 8 naar een account retiren. Is het mogelijk om ons ene account (degeen waar wij 8-ten dus naar geretired hebben) te retiren naar een ander account en dus op die manier 7 nieuwe slots te creeeren of is er een eenvoudiger oplossing? Doel is om in ieder geval iedereen (lees: nieuwe en oude leden) z'n oude blokjes te doen bijdragen aan de teamscore en om de stats per persoon te kunnen bijhouden. Alvast bedankt!

De IJskoude grazers uut Grunnen.

• harrie_1
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:21

harrie_1

Dreanor Horde NL

je zou t kunnen proberen om een nette email te sturen naar d.net.
Je kunt m dan volgens mij t beste sturen naar ivo@distributed.net maar ik weet niet zeker of dit t goede adres is

suc7

Merkez

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Dat is het goede adres, en er zit een Nederlander achter, dus je kunt gewoon in het Nederlands schrijven.

[removed]

• blimmel
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

blimmel

Matched: TeamBVD

geef je weinig kans....

iig niet vermelden dat 't om een subteam gaat...
in de faq staat ergens dat ze daar niet zo van houden...

familiereünie vind ik wel een leuke :)

Join TeamBVD!

• DSmarty
  • Niet online
Forget it, het zal je niet lukken.
Ik heb laatst een hele conversatie met Ivo gehad hierover en ze willen bij Dnet op dit moment niet meer meewerken "uit coulance" :(
Het wordt dus wachten op het moment dat Dnet officieel subteams ondersteund, en wat ik van Ivo heb begrepen is dat een lange-termijns "to-do".... :(

• RobzQ
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 09:32 schreef DSmarty het volgende:
Forget it, het zal je niet lukken.
Ik heb laatst een hele conversatie met Ivo gehad hierover en ze willen bij Dnet op dit moment niet meer meewerken "uit coulance" :(
Het wordt dus wachten op het moment dat Dnet officieel subteams ondersteund, en wat ik van Ivo heb begrepen is dat een lange-termijns "to-do".... :([/quote]idd ze doen er nogal moeilijk over.
Ik heb hetzelfde een half jaar geleden ook al eens gevraagd. Toen was het ook al een to-do voor de lange termijn.. Nu nog steeds :(

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Pagina: 1