Trust USB Keypad werkt niet :(

Pagina: 1
Acties:
  • 148 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:49
Heb voor iemand die z'n boekhouding doet op een laptop ff snel een Trust USB keypad opgehaald, zal ik em installeren op de laptop: laptop start helemaal niet op, en als ik het ding terwijl windows draait in de laptop stop, zegt windows XP dat het een onbekend apparaat is. Volgens trust heb ik geen drivers nodig.

Installeer ik dat ding op een win98 PC, dan krijg ik gewoon hetzelfde probleem, maar als ik em dan wil laten herdetecteren, krijg ik gewoon een BSOD op usbhub.vxd. Heb ik gewoon een brak keypad gekocht en zal omruilen helpen, of moet ik dat ding terugbrengen, mn geld terug eisen en een andere ergens anders kopen?

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-08 13:00

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Ga naar de website van Trust en kijk of er nieuwe drivers zijn... vaak zijn de meegelevrede brak, ook als er staat dat je ze niet nodig hebt... ze hebben dezelfde handleiding voor verschillende producten.

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

1 zinnetje: Never Trust 'TRUST' !!!! :r

• _JGC_
De drivers op de Trust website zijn dezelfde als op de diskette die ik erbij kreeg. Volgens de handleiding moet dat ding zich installeren als een USB HID device en een USB hub, maar het enige wat ik krijg is een onbekend apparaat wat BSODs geeft in Win98. Onder WinXP draait ie iets beter, die blijft draaien, maar werken homaar.

Heb dat ding bij Dynabyte gekocht, ga er vanmiddag met laptop en al heen, mogen ze het lekker zelf uitzoeken. Evt mogen ze dat ding ook nog demonstreren aan hun kassaPC als ze me niet geloven dat dat ding kapot is >:)

Verwijderd

Probeer de NumLock op de laptop aan of uit te zetten, terwijl de keypad op de laptop aangesloten is. Waarschijnlijk werkt ie dan wel!

• _JGC_
Ben ermee heen geweest, die klotegasten daar hebben 45 minuten met die laptop zitten spelen tot ze eindelijk mijn raad opvolgden: pak gewoon nog zo'n ding uit de kast en sluit die aan. Als een USB apparaat een win98 PC blauw maakt en een laptop erdoor niet door zn POST komt, ga je toch nadenken? Blijkbaar kunnen ze daar alleen verkopen en domme dingen lullen.
Die gast prikt dus na 45 minuten prutsen met die laptop een nieuwe keypad erin, windows XP installeert em binnen een halve minuut en ik kon nummertjes tikken.

Dynabyte :r :r :r
nee, daar kom ik dus NOOOOOOOOOIT weer.
Als ik bij Norrod kom met een probleem, leg ik in een minuut mijn bevindingen uit, zegt die gast: je hebt gelijk, die is kapot, hier heb je een andere, en sta ik binnen 5 minuten incl wachttijd weer buiten.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04:11

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Je noemt ook wel echt een topwinkel ook he? Die gasten moet je niet bij terugkomen.
Pagina: 1