ouwe email ID gewist nieuwe aangemaakt, maar

Pagina: 1
Acties:

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik heb een nieuwe email aangemaakt, in de client gevoerd... dag gewacht op password en dpc gejoined. Ouwe mail verwijderd en gemaakte blokjes toegewezen aan nieuwe email. Maar bij robert.demon.nl staat m'n ouwe email (dirk_jan_v@hotmail.com) er nog steeds bij.... Het zou wel leuk zijn als die blokjes bij m'n nieuwe email kwamen te staan (superbit.morgoth.stabicom@12move.nl)! Of moet ik dan nog effe wachte totdat de stats weer zijn geupdate (had het gisteravond al gedaan!)?

Verwijderd

als je het oude emailadres retired hebt, worden de workunits op dat adres volgens mij automatisch bijgeschreven op je nieuwe emailadres..

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik vrees dat het oude account na het submitten van de Megaflush™ blocks gewoon weer wordt aangemaakt. Het is dan inmiddels uit de database dus zal het gewoon gezien worden als een nieuwe deelnemer.

Verwijderd

Die blokjes bij Sueno (robert.demon.nl) staan nog op jouw naam omdat die proxy (volgens mij)de blokjes nog niet geflushed heeft naar distributed. In dat opzicht (samenvoegen e.d.) staat de (externe) proxy los van distributed.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Dus na de megaflush staat m'n ouwe email er niet meer bij?
Maar dan kan ik dus niet meer de blokjes die m'n ouwe gekraakt hebt bij m'n nieuwe toevoegen?

Verwijderd

Chaos (en Morgoth) volgens mij staat er na het samenvoegen dat eventuele blokjes die daarna nog op de oude mail worden geflushed automatisch naar het nieuwe gaan. ik heb het zelf nl. ook een keer gedaan :).
Dus geen problemen :) maar voor de zekerheid op zaterdag en/of zondag toch ff checken, je weet het nooit met distributed.net :(
Pagina: 1