Toon posts:

Xandros (T.net)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net het stukje over Xandros gelezen op T.net

nieuws: Eerste versie Xandros Linux uitgebracht

Enne... ik moet zeggen dat dit mij een perfect OS lijkt...
Ook al ben ik geen fan van distro's als SuSE - RedHat en Mandrake spreekt deze mij toch wel erg aan...

Mischien een leuke OS voor basisscholen ?? of voor bedrijven ?

Post hier je meningen/ervaringen

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:43

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 21:01:
Ik heb net het stukje over Xandros gelezen op T.net

nieuws: Eerste versie Xandros Linux uitgebracht

Enne... ik moet zeggen dat dit mij een perfect OS lijkt...
Ook al ben ik geen fan van distro's als SuSE - RedHat en Mandrake spreekt deze mij toch wel erg aan...

Mischien een leuke OS voor basisscholen ?? of voor bedrijven ?

Post hier je meningen/ervaringen
Het leek mij leuk om ff te proberen, helaas is het niet allemaal GNU (vnl dat Codeweavers spul) en ook niet gratis te downloaden, USD 99 kost het (ex verzendkosten). Dus voorlopig geen ervaringen hier :/

Oslik blyat! Oslik!

Verwijderd

Leuk voor scholen maar omdat je hier toch vak mensen voor nodig hebt als je iets dergelijks op een school/bedrijf wil toepassen kun je net zogoed een "echte" distro pakken!

Verwijderd

Tja, het ziet er leuk uit, jammer genoeg moet je betalen om het te kunnen proberen. Ik vind het niet erg om voor een distro te betalen. SuSE koop ik ook, maar die heb ik eerst kunnen proberen... no try, no buy.

Waarom lijkt Xandros je wel wat als je SuSE, RedHat en Mandrake al afschrijft? Xandros is exact hetzelfde, het ziet er misschien wat meer als windows uit, maar in weze blijft het Linux met KDE met een leuke theme. SuSE e.a. kan precies hetzelfde als Xandros.

Een ding is zeker als iemand een Linux zoekt die er precies hetzelfde uitziet en werkt en als Windows kun je beter gewoon Windows blijven gebruiken.

• bitflusher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:01

bitflusher

flushed die *** pc

k heb een klasgenoot die betatester was. hij was al vol lof over gebruiksgemak stabiliteit en competibaliteit.

• slager
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:45
Ik denk dat het een goede kans maakt bij bedrijven en scholen. Als er namelijk geld voor betaald moet worden, komt er bij het bedrijf dus geld binnen, ;) waardoor zij support kunnen bieden. Dat is vooral voor bedrijven belangrijk en dus misschien een reden om over te stappen.

• Platypussy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-05 14:35
Ik zou het graag willen proberen als het te downloaden was, van mijn part dan zonder Crossover, want dat heb ik toch wel... ( :* Jotti )
Pagina: 1