Ik heb hier een HP printer staan (type 695C) die niet meer wil printen. Alles is schoongemaakt en nagelopen op eventuele "breuken" in het soldeer, kabels zijn ge-dubbel-checkt. Het probleem blijft:
- printopdracht word gegeven (door mij in dit geval)
- de printer laat zn LEDjes knipperen en trekt alvast een A4tje naar binnen
- net voordat het printen daadwerkelijk kan beginnen gaat er een oranje LEDje knipperen en krijg ik de volgende foutmelding onder Windoos:
Er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken van het document ... naar LPT1:. Het apparaat is niet aangesloten.
Ik kom er niet meer uit. De printer (circa 3..4 jaar oud) is via via bij een vriend van me terecht gekomen en die heeft er dus ook geen bon bij. Hulp van HP kan ik dan wel vergeten gok ik...
Anybody?!?
- printopdracht word gegeven (door mij in dit geval)
- de printer laat zn LEDjes knipperen en trekt alvast een A4tje naar binnen
- net voordat het printen daadwerkelijk kan beginnen gaat er een oranje LEDje knipperen en krijg ik de volgende foutmelding onder Windoos:
Er is een fout opgetreden tijdens het afdrukken van het document ... naar LPT1:. Het apparaat is niet aangesloten.
Ik kom er niet meer uit. De printer (circa 3..4 jaar oud) is via via bij een vriend van me terecht gekomen en die heeft er dus ook geen bon bij. Hulp van HP kan ik dan wel vergeten gok ik...
Anybody?!?
if you're gonna be dumb you gotta be though