Paar dagen terug viel me op dat windows xp soms vensters schokkerig maximaliseert/minimaliseert/opent. Dus als je hem bijvoorbeeld maximaliseert dan gaat dat niet vloeiend, maar in zegmaar 3 schokkerige stappen. Dit verschijnsel doet zich onder andere voor als nadat ik een .mpg heb bekeken of een spel heb gedaan. Vaak is dit op te lossen door even 3dmark voor een seconde te draaien, waarna het weer normaal is.
Ook veel games gaan niet zo vloeiend als ze gezien mijn specs (xp 1600+, gf4 ti4200) horen te gaan. De demo van nfs6 gaat bijvoorbeeld niet vloeiend, ook niet met hele lage detail settings. Het vreemde is dat 3dmark weer heel normaal draait (8911, en ziet er gewoon vloeiend uit), en ook de UT demo gaat normaal.
Dit is zowel in windows xp als in windows 2k (vreemd genoeg niet in windows 98, maar ben niet van plan deze als standaard os te draaien
). Heb verschillende detonators geprobeerd (40.72, 30.82, 29.42), verschillende 4-in-1 (4.43, 4.42) maar mocht allemaal niet baten. Ook alle kaarten eruit behalve de vidkaart hielp niet. Ik heb helaas geen 2e videokaart waarmee ik kan testen
Iemand enig id waar het nog meer aan zou kunnen liggen?
[edit]
Zie voor verdere specs mijn sig.
Weet niet of dit het juiste forum hiervoor is. Zo niet, move maar naar het juiste forum.
Ook veel games gaan niet zo vloeiend als ze gezien mijn specs (xp 1600+, gf4 ti4200) horen te gaan. De demo van nfs6 gaat bijvoorbeeld niet vloeiend, ook niet met hele lage detail settings. Het vreemde is dat 3dmark weer heel normaal draait (8911, en ziet er gewoon vloeiend uit), en ook de UT demo gaat normaal.
Dit is zowel in windows xp als in windows 2k (vreemd genoeg niet in windows 98, maar ben niet van plan deze als standaard os te draaien
[edit]
Zie voor verdere specs mijn sig.
Weet niet of dit het juiste forum hiervoor is. Zo niet, move maar naar het juiste forum.