[Laptop]Scherm geeft te weinig weerstand

Pagina: 1
Acties:

• aardbeix15
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

aardbeix15

100%fruit pers je er niet uit!

Topicstarter
ej tweakers,

sinds een paar maanden ben ik de gelukkige bezitter van een Compaq Presario 700 714-EAXP laptop. Echter er is 1 probleempje mee.

Het scherm geeft veel minder weerstand bij het open en dicht klappen dan de normale notebook. Het is zelfs zo dat als het scherm 10 cm voor het punt van ingeklapt-zijn is en je laat hem los dat i dan gewoon met een knal valt.

Nu zit ik nog in de garantie maar ik wil eigenlijk het probleem zelf oplossen omdat dit mijn enige PC is om op te werken en ik natuurlijk niet met helemaal nix kan.

Aan de buitenkant kan ik geen schroefpunten of andere ingangen om het vaster te kunnen draaien vinden.

Graag hoor ik van iemand wat er binnen mijn mogelijkheden ligt om de weerstand die mijn scherm behoort te hebben terug te krijgen.

Ik kan mij herinneren dat toen ik de laptop net uit de doos haalde hij wel een stuk vaster zat.

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.

Verwijderd

Lijkt me toch het beste dat je ff contact met compaq opneemt. Repair is geheel kosteloos en werkt zeer goed (mssn krijg je wel een nieuwe laptop :) )

Ik had mijn flatpanel kapot, een maand na aanschaf en ik kreeg een nieuwe (nieuw model dus) incl mooie JBL boxjes en wat er verder nog allemaal bij hoort. :)

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Toch maar ff omhoog schopen, mijn eigen topic.

Ik heb kunnen regelen dat er morgen naar gekeken wordt en dat ze (Staffhorst Utrecht, in opdracht van Compaq) dan inschatten wat voor een nieuwe onderdelen er nodig zijn en dat ik mijn latop dan gewoon weer mee kan nemen in de tijd dat die onderdelen worden besteld. Eerst deden ze hier nogal moeilijk over i.v.m. voor nix bestellen maar nadat ik zei dat ik wel borg wilde betalen waren ze over stag.

Ik hoop dat het snel geregeld kan worden want het is nog al een irri probleem.

Zelf schroeven bied ook geen uitkomst omdat het dan over duidelijk is dat hij al een keer getracht is open te maken en ik dus kan fluiten naar mijn garantie.

I'll you tweakers informed!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:40
Waarschijnlijk gewoon je scharnieren die moeten vervangen worden hoor, is niet echt lang werk zoiets. (als je het geluk hebt dat er een goede technieker langskomt!)

• aardbeix15
  • Niet online

aardbeix15

Topicstarter
Fire69 schreef op 09 December 2002 @ 16:01:
Waarschijnlijk gewoon je scharnieren die moeten vervangen worden hoor, is niet echt lang werk zoiets. (als je het geluk hebt dat er een goede technieker langskomt!)
Zouden ze dat zo op voorraad hebben?

Ik wacht express tot morgen omdat de man van het Service Center me vandaag al door de telefoon berichte dat dan DÈ Monteur er zou zijn. Dit laat ik liever met mijn laptop aan de haal gaan dan zo'n van-alles-wat-reparatie-mannetje.