Toon posts:

Wie kent dit merk luidsprekers

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zaterdag nieuwe zuil luidsprekers gekocht.

Na aandachtig luisteren heb ik de volgende uitgekozen: A-R-E-S Alpha 12.

In de manual staat een verwijzing naar de Elac website, maar daar vind je ze niet.

Ik heb overal gezocht maar kan nergens iets vinden, wie weet er iets over deze boxen?????

Verwijderd

Wel op het duitstalige deel van de pagina, ze verkopen dit merk alleen in Duitsland en Oostenrijk: www.elac.de/deutsch/ares_frames.html
Het is het budget merk van Elac maar kwalitatief heel behoorlijk. Jou type zie ik er overigens niet bij staan.

Verwijderd

Het merk A.R.E.S is een onderdeel van het merk ELAC, je zal het produkt natuurlijk niet vinden op de website van ELAC (net asl MARANTZ van PHILIPS), maar goed het zijn heel erg goeie speakers.....Ze zijn trouwens ook bij Mediamarkt in Amsterdam te koop, ik werk daar zelf op de HIFI afdeling, maar voor de rest: het zijn prachtige speakers.....

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 31 oktober 2000 08:28 schreef playa het volgende:
Ze zijn trouwens ook bij Mediamarkt in Amsterdam te koop, ik werk daar zelf op de HIFI afdeling, maar voor de rest: het zijn prachtige speakers.....[/quote]hey playa,

hoe klinken die Sony SA-VE815ED (dat duurdere Pascal model) speakers? Ik zit er namelijk over te denken om die aan te schaffen en jullie hebben ze allemaal staan.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allen voor de reacties!

Ja was toch een beetje aan het denken vannuh:
Ze klinken wel heel mooi maar ja dat merk........

Ze waren overigens erg goedkoop vond ik.
FL-900 pietermannen voor de set.

Nogmaals bedankt en ik ga ze weer ff beluisteren :)

• Metten
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 19-08 23:10

Metten

ik hou het graag simpel

Die Sony PASCALS zijn niet zo heel erg goed, ze zien er met name space uit :P Uit satelliet/sub systemen kom sowieso minder zuiver geluid dan uit twee gewone speakers. Voor films is het misschien wel geschikt al zou ik welf toch eerder naar een set gaan zoeken van een merk als Mission of B&W

Verwijderd

Frans kent hem.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 02 november 2000 13:22 schreef Metten het volgende:
Die Sony PASCALS zijn niet zo heel erg goed, ze zien er met name space uit :P Uit satelliet/sub systemen kom sowieso minder zuiver geluid dan uit twee gewone speakers. Voor films is het misschien wel geschikt al zou ik welf toch eerder naar een set gaan zoeken van een merk als Mission of B&W[/quote]Nou gaat het mij voornamelijk alleen om filmgeluid. Mijn muziek brult eigenlijk alleen uit m'n PC, met daaraan een aparte versterker en speakers gekoppeld. Heb je die PASCALS zelf beluisterd?

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:33
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>al zou ik welf toch eerder naar een set gaan zoeken van een merk als Mission of B&W[/quote]
Yeah, missions :9
Mijn ouders hebben die aan hun stereoset hangen (vrij duur ding - die grijze set van Sony, uit 1995). Tenminste, ze hebben de kleinere van mission, die van 200 piek per stuk.
Maar er zit me toch een partij mooi geluid in die rotboxen zeg, echt niet te filmen gewoon. En zelfs geluid van een film (gewoon stereo) is er nog steeds heel redelijk mee te luisteren, alhoewel qua bas power en zo mijn Jamo :r subwoofer-systeem nog wel relaxt uit de verf komt. Maar voor echt natuurgetrouwe muziek roeleren die missions gewoon echt.

Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Mmmmmmmmm, was laatst in de Mediamarkt in R'dam, moet zeggen een gaaf zaakje.

Heb vorig weekend bij Correct in R'dam ook een setje speakers gekocht.

Merk: JBL
Type: LX 1000 3-WEG 250 Watt.
2x Bass
1x Mid
1x Hoog

Wat een geluid, tis gewoon subliem.
Binnen kort nog een andere versterker, zal een Denon, Crest of Yamaha worden.
Dat weet ik nog niet, iemand tips mbt keuze

And The Only One

Pagina: 1