Toon posts:

06 nummer verkopen ..?

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goeie forum?

Ik ben vandaag de gelukkige bezitter van het nummer 06 3007 4005 geworden. Ik werk in een winkel waar we dagelijks de wereld telefoons + kaarten verkopen en vandaag zag ik deze sim liggen en dacht 'hé, da's geld waard!'

Ik ben op nummerhandel.nl beland, maar daar is alles erop ingesteld dat er geen nummers zouden bestaan (of iig nog niet zijn uitgegeven) die met 06-3... beginnen.
Ik wou mijn nummer opgeven voor verkoop maar toen kreeg ii de melding in de trant van 'je hebt vast verkeerd getypt want 06-3... nummers bestaan niet!'.

Maar enfin, ik wil wél dat nr verkopen, weet iemand een goede plek, anders dan nummerhandel.nl, om dit te doen? Ik heb gegoogled, maar daar zit veel troep tussen...

BTW, volgens de waardecalculator van nrhandel.nl (die blijkbaar wel 06-3... accepteert) is mijn nummertje maar liefst bijna €550,- waard! Hoe reëel is dit?

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:33
Onzin, het is niet eens een erg makkelijk nummer dus niemand geeft je daar veel geld voor, misschien is het wel een nieuwe serie nummers omdat de oude op waren.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:18
Dit is niet de bedoeling van GoT. Probeer de gebruikelijke (veiling) sites :)

Succes.

Dit topic is gesloten.