Alle 3d spellen werken niet

Pagina: 1
Acties:

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-02 08:00
Ik heb laatst windows XP geinstalleerd , en daar bij horende alle drivers updates etc :). Ik heb dus nu :

Asus 29.80 drivers,
Sb live 5.1 5.12.01.0244 driver,
Via 4 in 4.43,

En toen heb ik alle win XP updates gedaan behalve sp1 :), ik heb service-pack-1-installatie-vrees :). Maar goed, als ik spellen speel , als Battlefield 1942 en NFS 6, dan vliegen ze er allebij uit , terug naar de desktop. Tevens doet 3d mark het, met een error dat het geluid niet goed geinstalleerd is :? Maar geluid werkt gewoon goed :).

• Papa Roach
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
probeer eens oude drivers

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-02 19:40
Kun je de spellen niet spelen in OpenGL of Direct3d ?
Of in beide niet ?

Als je dat niet weet zoek je een game op waarbij je de mode kunt selecteren.

Probeer ook eens de detonator drivers te installeren van de nvidia site, dus niet van Asus zelf.

Als 3dmark het doet, zouden de meeste direct3d spellen het opzich wel moeten doen.

• Termi
ik zal eff kijken naar unreal tournament gewoon, die kan namelijk beide doen :). Maar roller coaster tycoon 2 die doet het wel weer goed :?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-10-2025
SandeR schreef op 23 oktober 2002 @ 20:50:
Kun je de spellen niet spelen in OpenGL of Direct3d ?
Of in beide niet ?

Als je dat niet weet zoek je een game op waarbij je de mode kunt selecteren.

Probeer ook eens de detonator drivers te installeren van de nvidia site, dus niet van Asus zelf.

Als 3dmark het doet, zouden de meeste direct3d spellen het opzich wel moeten doen.
battlefield is direct3d net als 3dmark...

Verwijderd

dit probleem had ik ook :)
tip: doe eens bij dat icoontje van asus rechtermuisknop > live update > graphic card driver

• Termi
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:59:
dit probleem had ik ook :)
tip: doe eens bij dat icoontje van asus rechtermuisknop > live update > graphic card driver
Weet ik maar, dan krijg ik problemen met die 60 HZ bug :(.

Verwijderd

ik heb service-pack-1-installatie-vrees
Lol met andere woorden ... je kan hem niet installeren omdat je een illegale Windows Xp versie hebt is het niet ... nou om je blij te maken ... ik weet hoe ik zoiets wel kan installeren ;)

• Whieee
  • Laatst online: 16:15

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:25:
[...]

Lol met andere woorden ... je kan hem niet installeren omdat je een illegale Windows Xp versie hebt is het niet ... nou om je blij te maken ... ik weet hoe ik zoiets wel kan installeren ;)
dus? :? Goed hoor, dus jij kan lekker WinXP SP1 illegaal installen ... JOEPIE !!! Je kunt je software natuurlijk ook KOPEN... :O

* Whieee post dit vanaf zijn fijne met een GEKOCHTE RedHat 8 geinstalleerde pc... :Y)

btw: nofi
btw2: ik kan begrijpen dat je Microsoft software niet wilt kopen, maar dan moet je het ook maar zonder SP's doen :(

Launching containers into space

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Dit had je niet hoeven melden ;) je hebt verder ook niets gepost wat de topic starter kon helpen :)
Magoed, back ontopic:
Termi schreef op 23 oktober 2002 @ 21:02:
[...]

Weet ik maar, dan krijg ik problemen met die 60 HZ bug :(.
Dit is gemakelijk op te lossen door powerstrip te instaleren :) te vekrijgen op http://www.entechtaiwan.com :)

[ Voor 0% gewijzigd door White Dust op 24-10-2002 22:27 . Reden: Typo |:( ]

Pagina: 1