[MUON] Cliënt Hider Download

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de commandline versie heb ik even een cliënt hider gemaakt.

Plaats de .exe in dezelfde directory als je MUON cliënt, en maak er bijvoorbeeld een snelkoppeling naar in je opstartfolder

! Je moet de cliënt al wel geconfigureerd hebben !

Download nu!

Voorwaarden:
1) de cliënt moet de originele naam hebben vanuit de download
2) de cliënt moet in dezelfde directory staan als dit progje

svp even checken of ie draait (task-manager); heb het ff in 2 minuten gemaakt, dus geen garanties...

dit is ff voor test; als de reacties goed zijn, zal ik over een paar dagen een nieuwe versie posten, met wat meer mogelijkheden, en geen splash meer... Tot die tijd: AdWare :P
kzal ook ff kijken of ik em als service kan reggen...

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2002 20:24 . Reden: melding testversie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

bij mij doet ie het goed, hij draait gewoon }:O

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

ik kan hiermee ook mijn client op mijn remote bak controlen dmv networkdrives , errug makkelijk :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er staat een (nieuwe?) versie; Je ziet nix je hoort nix, maar toch is je client gestart...

Nog geen "service" support, maar onder '95 '98 kun je hem natuurlijk in je register toevoegen onder "runservices"

Download nu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Wat is het verschil met dit en de background-versie?

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teig_r
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-03-2017

teig_r

[DPC]HekjeLindon

Goeie vraag. Ik zou als toevoeging op de background client wel graag een optie zien om de client te onderbreken als de task manager gestart wordt, net als in de ECCp client. Geen idee of hiervoor ergens source code vandaan te halen is.

-trin-it.nl- Dual AMD 2600+ en hier en daar nog een losse Ghz -codewarrior.nl-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan het wel zo maken dattie de Muon client afsluit zodra de taskmanager gestart wordt, en weer opstart als de taskmanager wordt afgesloten, maar dan moet het programmaatje zelf ook blijven draaien (maar gebruikt dan iig geen CPU power)

Is misschien niet zo'n slecht idee om zoiets als soort van cliënt toevoeging te maken; alssie dan toch continu draait, kan het ook de proxy connectiviteit voor zijn rekening nemen...
Ik zal er eens induiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:14

DukeBox

loves wheat smoothies

Verwijderd schreef op 27 oktober 2002 @ 17:09:
Ik kan het wel zo maken dattie de Muon client afsluit zodra de taskmanager gestart wordt, en weer opstart als de taskmanager wordt afgesloten, maar dan moet het programmaatje zelf ook blijven draaien (maar gebruikt dan iig geen CPU power)

Is misschien niet zo'n slecht idee om zoiets als soort van cliënt toevoeging te maken; alssie dan toch continu draait, kan het ook de proxy connectiviteit voor zijn rekening nemen...
Ik zal er eens induiken...
Een tool onder NT die als je de client als service hebt geinstalleerd, de service op pause zet als je taskmanager/defrag etc.. opend zou makkelijk zijn.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z!oN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-01 11:44

Z!oN

Team Coldfusion

Maar blijft task manager niet draaien, als dat 'groene' dingetje onderin je beeld staat, ik bedoel dus die load meter voor in de taskbar

http://www.teamcoldfusion.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Bad Seed
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 15:02

The Bad Seed

Chaotic since 1983

reggy schreef op 27 oktober 2002 @ 20:35:
Maar blijft task manager niet draaien, als dat 'groene' dingetje onderin je beeld staat, ik bedoel dus die load meter voor in de taskbar
Klopt, dan is de task manager nog actief.

Hail to the guardians of the watchtowers of the north

Pagina: 1