Toon posts:

Zit er alweer geen editor bij C&C games? (RA2)

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dacht dat Westwood net als BLIZZARD wel een editor bij RA2 hebben geleverd maar nu ik de posts lees blijkbaar niet. D'r is ook geen vooruitgang bij Westwood. Bij Blizzard wel, eerst map editor, toen campaign en bij warcraft 3 komt er misschien nog iets veel vetters. Ja ik weet het ik ben een Blizzard supporter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
ja maar starcraft is ook op-en-top.
ik vind het ook dom van westwood, ook dat je niet kan saven in skirmish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-10 15:16
Ja, dat is mega verrot, bij RA 1 zat wel een editor, heb ik me nog wel mee vermaakt :(
Gelukkig is het spel voor de rest wel zwaar ok.

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
da's nog steeds geen campaign editor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeg meneer de single guy....ken jij misschien een ander signature gaan nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uhm je kan dus wel je skirmish saven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

euhm er zijn al editors voor Red Alert 2.

doe maar eens een search in Yahoo met de Term Red alert 2 en dan krijg je een site of 5. Ik heb nu al 2 editors voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welek editors heb jij...ik heb alleen tibed....en ik ben benieuwd naar die andere....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die signature heb ik al sinds '97 (gewoon als email) maar niet op GOT gezet. enne ik heb Linus Torvalds erachter gezet. da's toch niet hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-10 12:10
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 30 oktober 2000 20:20 schreef HertogJan het volgende:
ja maar starcraft is ook op-en-top.
ik vind het ook dom van westwood, ook dat je niet kan saven in skirmish[/quote]ik kanb lekker wel saven!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://finalsun.gamesmania.de/index.shtml hier staat de Final Alert. De eerste Mapeditor voor RA2. Het zijn de Zelfde makers als voor de officiele map editor bij Tiberian sun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Die signature heb ik al sinds '97 (gewoon als email) maar niet op GOT gezet. enne ik heb Linus Torvalds erachter gezet. da's toch niet hetzelfde?[/quote]dan laat je em toch lekker in je email staan....als je em hier maar aanpast ik had em eerder op GOT....
en hij is wel hetzelfde....of je moet het zinnetje voor Linus veranderen
Pagina: 1