Toon posts:

[XP] Medion laptop hotkeys

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst een laptop van de Aldi gekocht, de Medion MD 9783 (oid). De standaard instalatie sucks, dus ik heb XP Pro er maar overheen gegooid. De drivers had ik van tevoren gebackuped op een andere PC.

XP Pro staat erop, en alle drivers werken goed, alleen de easy launch keys krijg ik niet aan de gang. Er zijn op internet ook geen drivers te vinden van dit toetsenbord. Is er mischien een programma voor?

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:31
Ik heb ook nog niets kunnen vinden voor deze hotkeys.
Hopelijk heeft iemand een antwoord...

Verwijderd

Topicstarter
Werken deze keys eigenlijk ook bij de standaard instalatie? Dan zou daar een progje of driver in kunnen zitten.

Verwijderd

Topicstarter
*KICK*

Verwijderd

helpdesk Aldi/Medion.....?

Verwijderd

Topicstarter
Medion bied toch geen ondertsteuning voor andere systemen dan het standaard XP home edition? Ik draai dus XP Pro. Maarja, ik zal het eens proberen....

• UnderFlow
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01-2024
Ik heb de hotkeys gewoon werkend met een nieuwe windowsXP pro installatie. Ik heb de drivers (tis trouwens niet echt een driver) gebruikt die op de cd stonden. Deze werken bij mij gewoon wel naar behoren. In de tools directory op de cd staat een mapje launch manager. Dat moet je installeren en dan zouden (met de nadruk op zouden) de launchkeys moeten werken.

Verwijderd

Topicstarter
TNX, ik heb al contact opgenomen met Medion, maar dat duurt wel een week voor je er ietsvan hoort.

Edit: Het werkt, woeiii :D
Pagina: 1