Ik begin een hekel te krijgen aan GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Hallo

Dit draadje zal wel worden gesloten, ik zal wel weer worden geband of iets in die richting, maar ik begin langzamerhand enorm van GoT te balen (zacht uitgedrukt).

Ik kan niks doen, of er zit alweer een email in mijn postvak in met een waarschuwing of een mededeling dat ik geband word/ben, of uit Area 61 ben gekicked.

Ook loopt iedereen achter elkaar aan, als ik bijvoorbeeld een vergelijking van Rossi's moter (wat ik schakelbrommer noemde, werd ook niet in dank afgenomen) met mijn scooter maak, zegt er een van; Bleh scooter :r :r, dan zeggen de meeste dat ook meteen. Waarom word dat niet gewoon geaccepteerd dat ik van scooters hou? Ik zit toch ook niet meteen te blaten als er iemand zijn eigen auto post en dat ik dan meteen zeg van; bleh auto's :r :r.

Nou ben ik dus vandaag uit Area 61 gekicked. Ook werd er in mijn email geschreven dat ik een keer een sign had met deze zin erin:

code:
1
2
Met mijn V1 Raket schiet ik door een turkenflat. 
Met mijn uzi geweer schiet ik alle moslims neer

Dat is volgens mij al een jaar geleden. Is het nou niet erg triest dat dat nooit word vergeven en/of zand erover? Mensen veranderen, ik teminste wel, want ik ben nog zo'n ''pubber vol hormonen'' zoals iedereen dat heeft, nog moet krijgen of al heeft gehad. Ook schijnt het heel erg te zijn dat ik veel in de Huiskamer rondhang. Misschien heb ik ook wel iets te veel reply's. Okay, dat zal dan wel.

Misschien zoals sommige weten, heb ik laatst ook een HK ban gehad, omdat ik in een topic over een klok ''Oud :/'' zei. Ik krijg daar natuurlijk weer meteen een ban voor.

code:
1
2
Je bent al vaker voor nutteloze replies gewaarschuwd, 
en dit soort uitspraken (Oud :/) werken erg sfeerverpestend.

Er word zoveel nutteloze shit gepost in HK, en een woordje ''Oud :/'' word ZO vaak gezegt!

Wat jullie hiermee doen, moet je zelf weten, maar ik heb, zover als ik nu weet, alles gezegt wat ik wilde zeggen.

[ Voor 0% gewijzigd door IceStorm op 23-10-2002 19:42 . Reden: Anti Layout fokop :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 26-08 23:07

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

I know.

Maar had dit niet beter in lieve adjes gekunt? Daar blijft deze topic iets langer openstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-09 15:16

Blauw

De Schreeuw

Als je er een hekel aan hebt? Waarom ben je hier dan nog? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Pjotrik schreef op 23 oktober 2002 @ 19:33:
I know.

Maar had dit niet beter in lieve adjes gekunt? Daar blijft deze topic iets langer openstaan.
Ja, is goed, ik wist niet precies waar dit moest. Maak maar AUB een move, Modje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thetallguy
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
SG > LA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Jozzz schreef op 23 oktober 2002 @ 19:34:
Als je er een hekel aan hebt? Waarom ben je hier dan nog? :O
Nee, ik begin er langzamer hand een hekel aan te krijgen. En ik wil nog kijken wat ik eraan kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slik wat meer en groei op LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:35:
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:28

Sport_Life

Solvitur ambulando

Toen ik een OW kreeg werd er ook gezegd dat ik al een waarschuwing had gehad :?. Dus ik naar dat topic waar ik zogezegd die waarschuwing had gehad, stond er met blauwe letters dat ze mijn opmerking niet leuk vonden... Tja :/... Ik kijk niet al mn reacties na of er een mod is die er een opmerking bijplaatst...

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oh please.... :{

Eens even kijken of JvS die toepasselijke sig nog aan heeft staan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

Jij mag tenminste in Area 61 :+

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gek he, dat racisme hier niet getolereerd wordt, en dat dat in je notes komt te staan?

Dat dat "oud" in de HK ongewenst is is al maaaaanden bekend, staat notabene een sticky over...

//edit

nasty typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:36:
oh please.... :{

Eens even kijken of JvS die toepasselijke sig nog aan heeft staan. :)
nope, die is al een tijdje weg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
SH007 schreef op 23 oktober 2002 @ 19:38:
[...]

nope, die is al een tijdje weg...
Nelske wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
BreadFan schreef op 23 oktober 2002 @ 19:37:
[...]

Gek he, dat racisme hier niet getolereerd wordt, en dat dat in je notes komt te staan?

Dat dat "oud" in de HK ongewenst is is al maaaaanden ebkend, staat notabene een sticky over...
Okay, dat ''racisme'' begrijp ik. Maar van dat ''Oud :/'' Dat word ZO vaak gepost, en die krijgen helemaal geen ban. Ja, een enkel misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het aan mij lag zat deze idd dicht, omdat je in mijn ogen hier de zielige martelaar aan het uithangen bent. Als je problemen hebt met besluiten van een mod, die WIJ tenslotte ook niet over het hele forum heen lopen te verkondigen, los je dit maar op een volwassen manier op..

Ik vind het echt triest dat je zo je verhaal komt spuien. Wat verwacht je nou helemaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als je zo overtuigd bent dat wij allemaal zo onrechtvaardig zijn, dan stelt de bemiddelaar je echt wel in het gelijk hoor :z

oftewel, als je echt veranderd bent een geen puber, dan ga je eens eerst bij jezelf kijken voor je de schuld altijd maar bij anderen blijft leggen.

Ja ik weet het, dat is vrij moeilijk, want is wel de makkelijkste weg om anderen de schuld te geven voor wat je zelf allemaal uitvreet.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferdo
  • Laatst online: 10-09-2024

Ferdo

Dido Armstrong :9~

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:35:
Zo zijn er meer. :{
Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:38:
[...]

Okay, dat ''racisme'' begrijp ik. Maar van dat ''Oud :/'' Dat word ZO vaak gepost, en die krijgen helemaal geen ban. Ja, een enkel misschien.
Omdat de moderators niet alles kunnen zien, denk ik. :?

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:39:
Als het aan mij lag zat deze idd dicht, omdat je in mijn ogen hier de zielige martelaar aan het uithangen bent. Als je problemen hebt met besluiten van een mod, die WIJ tenslotte ook niet over het hele forum heen lopen te verkondigen, los je dit maar op een volwassen manier op..

Ik vind het echt triest dat je zo je verhaal komt spuien. Wat verwacht je nou helemaal?
Ik wil weten of er meer mensen zo over denken, en ik wil dat andere mensen dit te weten komen over GoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Ferdo schreef op 23 oktober 2002 @ 19:40:
[...]
Zo zijn er meer. :{

[...]
Omdat de moderators niet alles kunnen zien, denk ik. :?
Dan volbrengen ze de taak moderator niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

ipv dom te reageren zoals Courage, Breadfan en SH007... zouden jullie er ook inhoudelijk op kunnen reageren, alles wordt altijd direct afgewimpeld. kritiek is altijd ongegrond.

waarom niet gewoon er op ingaan ?

topicstarter: je kan er niks aan doen, is al vaak genoeg geprobeerd :z ;)

ik hou me verder uit dit draadje loopt toch weer uit op flames/bans/ruzie

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 23:11

Klippy

Still Game

Hmm ja zit wat in.

Ik kreeg deze week een OW vanwege 1 kleinie lullige opmerking naar 'n modje. Die overigens niet schokkend was.
Zou zeggen als ik dat vaker doe oke...

Maarja vind 't ook maar wazig hoor, beetje vriendelijker mag wel.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:42:
[...]

yeah right |:(

ik hoop dat je nog wat steekhoudende argumenten kan verzinnen, want ik heb niet zoveel zin om me te gaan ergeren aan zouteloze kritiek die nergens op slaat.

Zover ík kan zien, dan zijn alle maatregelen tegen jou 100% terecht. Als dat niet zo is volgens jou, dan vecht je dat uit met de bemiddelaar. Zolang jij dat niet doet, of de bemiddelaar het met de mods eens is, heb je geen poot om op te staan.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:41:
Ik wil weten of er meer mensen zo over denken, en ik wil dat andere mensen dit te weten komen over GoT
Jemig man. Waarom ga je niet gelijk naar willibrord frequin toe?

Je hebt je blijkbaar niet goed gedragen en bent daarom uit area61 gezet, pech....
em als je de regels goed had gekend had het kunnen voorzien. Ook is het al tijden bekend dat OW's blijven staan, niks nieuws onder de zon dus.

En nu mag hij wmb dicht, hier hebben we de bemiddelaar voor.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 07-10 21:57

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:42:

Mag ik je er even op wijzen dat een moderator al die meuk gewoon in zijn vrije tijd doet en er dus helemaal niet iets kan zijn als 'dan volbrengt hij zijn taak niet'.

Daarnaast, als je iets ziet staan dat niet door de beugel kan kun je altijd nog naar SM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-10 14:51

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Diaboluzzz schreef op 23 oktober 2002 @ 19:44:
Waarom wel?
Dan laat je zien dat het wel enig nut heeft om een topic als dit te openen, of in LA of ergens anders.
De bemiddelaar is er voor dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

Arno

PF5A

ipv dom te reageren zoals Courage, Breadfan en SH007... zouden jullie er ook inhoudelijk op kunnen reageren, alles wordt altijd direct afgewimpeld. kritiek is altijd ongegrond.
/wanabee mod :+

Ej goos.... ik had je een tempban verkocht..... je hebt dus mazzel !

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
LiquidSilver schreef op 23 oktober 2002 @ 19:44:
Hmm ja zit wat in.

Ik kreeg deze week een OW vanwege 1 kleinie lullige opmerking naar 'n modje. Die overigens niet schokkend was.
Zou zeggen als ik dat vaker doe oke...

Maarja vind 't ook maar wazig hoor, beetje vriendelijker mag wel.
Juh vind ik ook :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Go0s begin er maar niet aan, je kan al lezen dat het ego van sommige modjes te groot is.
Did it, done it before.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:41:
[...]

Wat, dit te weten komen? Dat je een racistische sig had? Dat je de policy niet goed begrijpt? Dat je niet in staat bent om het banmailtje goed te reproduceren, zodat mensen een goed beeld krijgen, van waarom je echt geen toegang meer hebt?

Haal eerst de balk uit je eigen oog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Doeg [insert smilie die zwaait]

* We Are Borg begrijpt iets niet Ik vind het ergens niet leuk, dan kom ik er toch nier meer :?

Waar zit ik in deze beredenering fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

nee, jij hebt nu veel inhoudelijke inbreng, je stookt het vuurtje alleen maar meer op en zegt vervolgens niet meer te reageren uit angst voor ruzie ofzo :?

zolang de topicstarter geen onderbouwde kritiek aangeeft, kunnen we ook moeilijk inhoudelijk reageren. Bijvoorbeeld over die 24uurs ban voor zn bullshitreplies, heb ik bijvoorbeeld al een ellenlange IRC chat over gehad met hem...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Laatst online: 06-10 17:55

FastBunny

Give it the Works !

IceStorm schreef op 23 oktober 2002 @ 19:45:

[...]

Mag ik je er even op wijzen dat een moderator al die meuk gewoon in zijn vrije tijd doet en er dus helemaal niet iets kan zijn als 'dan volbrengt hij zijn taak niet'.

Daarnaast, als je iets ziet staan dat niet door de beugel kan kun je altijd nog naar SM.
Juist, en ze zitten ook niet 24 uur per dag te checken op die dingen lijkt me :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diaboluzzz : als je komt met gegronde kritiek is er echt wel een luisterend oor aanwezig hoor. Go0s heeft het gewoon voor zichzelf verknalt, en wel op een plek waar jij niet mee kunt lezen. (dacht ik )

offtopic:
zou jij niet weggaan trouwens :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
IceStorm schreef op 23 oktober 2002 @ 19:45:

[...]

Dat doen ze toch zelf in d'r eigen tijd? Het is toch niet verplicht deze taak te doen? Hun hebben ervoor gekozen om mod te morden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Pjotrik schreef op 23 oktober 2002 @ 19:46:
Go0s begin er maar niet aan, je kan al lezen dat het ego van sommige modjes te groot is.
Did it, done it before.

Hij mag er best aan beginnen maar kom dan wel met argumenten en ga niet zeggen dat het allemaal zo kut is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-10 16:22
Ik ben het grotendeels zeer zeker met Go0s eens, een jaar geleden was het hier echt 20× gezelliger, maar als we het daarover gaan hebben krijgen we weer een opsomtopic, en dat is niet de bedoeling van dit topic, ikzelf kan niet in Area 61, maakt me eigelijk niet zoveel uit, weet ook niet wat daar gebeurd, maar de regels zullen wel strakker zijn, verder zij je dat je veel in HK post, kijk dan ook is naar (is een voorbeeld, no offence) kaasie o.i.d. die post 1 techpost en de rest HK per dag, niet dat het mij uitmaakt, maar als jij daarop word beoordeeld vind ik best dat het gezegt mag worden...

Verder leek het weer wat beter te gaan, doordat er nieuwe MOD's waren met nieuwe hoop en moed, maar het stort evenhard weer in, HELAAS, er moet denk ik gewoon, om dit "gezeik" en honderd andere topics een oplossing komen om n00bs te "bestreiden" want men gaat nu steeds meer op HK, SG en andere non-techforums af, zodat de n00bs ook meer n00b-antwoorden krijgen, en anders is het, UTFS, RTFM enz.. nutteloos dus :)

Weer is ff mijn mening geuit, misschien hebben jullie der wat aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Pjotrik schreef op 23 oktober 2002 @ 19:46:
Did it, done it before.

als jij hier ook alleen maar komt om te trollen, dan kun je wmb ook maar beter uit dit draadje blijven.

Kom eens met wat onderbouwde feiten, in plaats van dit soort flamerige oneliners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:45

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

Geboren in '85.

Even kort door de bocht gezegt "je bent nog een puber" en vertoont het daarbij behorend gedrag.
Dus, gedraag je grow up and get a life of ga een jaartje wat anders doen en check hier af en toe anders pikt iemand je nick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Traag schreef op 23 oktober 2002 @ 19:45:
[...]

Temp-ban? C'mon, dit lijkt me meer op: Ik haat GoT; ik ga hier weg!

Nu geeft ie zelf al aan dat ie wil kijken wat ie kan doen ofzow, want anders was dit het zoveelste topic dat met een perm-ban afgesloten wordt :{ :Z

En tja, ik denk toch echt niet dat modjes de pik op je hebben ofzow en dat je echt eens naar jezelf moet kijken ofzow...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diaboluzzz
  • Laatst online: 25-04 15:06

Diaboluzzz

Dreikwarter !

Traag schreef op 23 oktober 2002 @ 19:45:
[...]

kleine correctie sloom, het moet zijn /ex-mod-aspirerende-user daar hebben ze me gelukkig vanaf geholpen :D

http://www.NUiPhone.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-10 07:44
Heb ff gekeken waarvoor je die ban gekregen hebt, en als je het goed beschouwd valt 't wel mee...

Maar, dit is wel een beetje behoorlijke aandachttrekkerij. :{ Terecht dus (ook achteraf) dat je niet meer in A61 kan.

AUB geen topic meer openen mocht je weg gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:47:Dat doen ze toch zelf in d'r eigen tijd? Het is toch niet verplicht deze taak te doen? Hun hebben ervoor gekozen om mod te morden.

Ja dat doe ik in mijn eigen tijd? Nee das niet verplicht? En dan? Moet ik dan opeens 24 uur per dag modden en alles lezen? Omdat jij dat graag wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:30

Arno

PF5A

Diaboluzzz schreef op 23 oktober 2002 @ 19:48:
kleine correctie sloom, het moet zijn /ex-mod-aspirerende-user daar hebben ze me gelukkig vanaf geholpen :D
Woordenboek gevonden :? :+

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online

wtf? :?

Volgens mij ga ik er inhoudelijk op in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

misschien worden de mods wel een beetje moe van mensen zoals jij en Go0s die constant lopen te emmeren over partijdigheid en onvriendelijkheid. Als je je een beetje fatsoenlijk gedraagd kan je het hier jaren uithouden zonder waarschuwing en daar hoef je echt geen ubermoraalridder voor te zijn... En inhoudelijk reageren wordt lastig op iets dat op zich weinig inhoud heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07-10 23:11

Klippy

Still Game

Vraag me dan af, waarom hij als hij dan al heel vaka gewaarschuwd is volgens jullie en vaker domme opmerkingen post hij wel A61 acces kreeg?

En nu binnen een paar weken alweer eruit geschopt wordt.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Go0s
Als die mod's nou eens niet van dat moeilijk geblaat rondslingeren, dan begrijp ik het ook nog. Ik heb maar MAVO gedaan, en jullie vast wel hoger, maar dat wil nog niet zeggen dat je met moeilijk gemekker aan moet komen zetten wat ik toch niet snap. Dus gewoon DUIDELIJKE en NORMALE nederlandse woorden gebruiken. Niet van die moeilijke meuk. Zal wel weer heel dom zijn van mij, maarja, dat ben ik maar he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:47:
[...]

Dat doen ze toch zelf in d'r eigen tijd? Het is toch niet verplicht deze taak te doen? Hun hebben ervoor gekozen om mod te morden.

Je houdt er een vreemde redenering op na. De tijd die wij aan dit forum spenderen, besteden wij ook om nutteloze replies, zoals jij maakte, tegen te gaan. Als wij dan niet alle replies eruit kunnen vissen, moet je er niet vanuit gaan dat de straf onterecht is, of dat wij ons werk niet goed doen...

Bekijk het positief. We hebben iig jouw nutteloze reply eruit weten halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:47:
Diaboluzzz : als je komt met gegronde kritiek is er echt wel een luisterend oor aanwezig hoor. Go0s heeft het gewoon voor zichzelf verknalt, en wel op een plek waar jij niet mee kunt lezen. (dacht ik )

offtopic:
zou jij niet weggaan trouwens :? :P
WHAHAHAHA

* We Are Borg ligt hier serieus over de vloer van het lachen

So true, al de mensen die zeggen dat ze er vandoor gaan blijven toch :D Blijkbaar is GoT zo slecht niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm

IceStorm

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:51:
Als die mod's nou eens niet van dat moeilijk geblaat rondslingeren, dan begrijp ik het ook nog. Ik heb maar MAVO gedaan, en jullie vast wel hoger, maar dat wil nog niet zeggen dat je met moeilijk gemekker aan moet komen zetten wat ik toch niet snap. Dus gewoon DUIDELIJKE en NORMALE nederlandse woorden gebruiken. Niet van die moeilijke meuk. Zal wel weer heel dom zijn van mij, maarja, dat ben ik maar he.

Volgens mij krijg je op de Mavo ook gewoon Nederlands hoor?

In geval van nood ga ik wel woorden uitleggen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjotrik

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

LuNaTiC schreef op 23 oktober 2002 @ 19:48:

[...]

als jij hier ook alleen maar komt om te trollen, dan kun je wmb ook maar beter uit dit draadje blijven.

Kom eens met wat onderbouwde feiten, in plaats van dit soort flamerige oneliners.
Begin je nou alweer?
Je voelt je nogal aangesproken, maar dit keer geef ik je gelijk. :)

En Go0s moet zich idd aan de regels houden, maar hij heeft gelijk dat het niet zo leuk meer is. Maar die fase hebben we ook weer gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Go0s schreef op 23 oktober 2002 @ 19:51:

als je sowieso niet capabel genoeg bent om een normale discussie te voeren, dan moet je er ook niet aan beginnen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ok, nokken.
Go0s; als je het hier niet leuk vindt, wat doe je hier dan nog?
Er is actie ondernomen naar aanleiding van jouw postgedrag, en je dient dat verder met de mod in kwestie of de bemiddelaar uit te vogelen. Via e-mail

Waarom start toch iedereen een LA-topic als er ook maar dí gebeurt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Pjotrik schreef op 23 oktober 2002 @ 19:52:
[...]

Begin je nou alweer?
Je voelt je nogal aangesproken, maar dit keer geef ik je gelijk. :)

En Go0s moet zich idd aan de regels houden, maar hij heeft gelijk dat het niet zo leuk meer is. Maar die fase hebben we ook weer gehad.

aangesproken op wat :?

ik geef alleen maar aan dat we heus wel open gaan met kritiek, alleen niet met de steekjes onder water die jij geeft...

of dat ongenuanceerde geblaat van de topicstarter.

edit: hijs gesloten...

als je behoefte er aan hebt om hier nog op te antwoorden, dan kunnen we het evt via mail voortzetten.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.