daar hebben we vraag&aanbod voor op t.net
ik, icq me op nummer 24073420 of mail renkie@gamepoint.net
Ik snap inderdaad ook niet waarom hij hem weg doet. Reettegoed kaartje...
https://www.youtube.com/@MashupMasterKing
Moet er wel bij zegen dat hij niet werkt met een kt133 chipset. Set de nieuwe moederborden voor socket A, voor AMD. Daarom wil ik hem verkopen.
Ik niet.
"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)
Hij werkt wel met een via kt133, als je maar de laatste aureal drivers gebruikt.
ik draai hier nu met een duron 600 op asus a7v rev 1.02 met geforce1 sdr, 100mbit lan, scsikaart en een terratec xlerate pro. éérste moederbord was rot, maar dat ligt aan asus.
ik dacht eerst ook dat het aan de terratec lag, maar nadat ik een live 1024 gekocht had bleven de problemen. en nadat ik het mobo geruilt had deed de terratec ook niet moeilijk.
ik zou er nog maar even over nadenken als ik jou was, a3d klinkt echt wel beter dan eax.
ik draai hier nu met een duron 600 op asus a7v rev 1.02 met geforce1 sdr, 100mbit lan, scsikaart en een terratec xlerate pro. éérste moederbord was rot, maar dat ligt aan asus.
ik dacht eerst ook dat het aan de terratec lag, maar nadat ik een live 1024 gekocht had bleven de problemen. en nadat ik het mobo geruilt had deed de terratec ook niet moeilijk.
ik zou er nog maar even over nadenken als ik jou was, a3d klinkt echt wel beter dan eax.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Weet je het zeker? Want op website van terratec, zeggen ze dat hij problemen kan leveren met de kt133 chipset.
Het probleem is (was?) niet de vortex2, maar de kt133 chip. kt133 (iig eerste versies) schijnt onder volle belasting van de pci-bus op zijn bek te kunnen gaan.
Nu weet ik inmiddels al wel dat de nieuwere revisies van de asus a7v ook een nieuwere revisie van de via chip hebben, deze zijn volgens de berichten op de asus newsgroup stabieler dan de eerste rivisies.
Wat je wel MOET doen is de laatste drivers gebruiken (2048) staan wel op www.vortexofsound.com
en het is ook wel handig de dos-soundblaster emulatie uit te zetten. ik heb daar zelf namelijk geen irq voor over, en aangezien ik toch geen dosspellen meer speel...
Nu weet ik inmiddels al wel dat de nieuwere revisies van de asus a7v ook een nieuwere revisie van de via chip hebben, deze zijn volgens de berichten op de asus newsgroup stabieler dan de eerste rivisies.
Wat je wel MOET doen is de laatste drivers gebruiken (2048) staan wel op www.vortexofsound.com
en het is ook wel handig de dos-soundblaster emulatie uit te zetten. ik heb daar zelf namelijk geen irq voor over, en aangezien ik toch geen dosspellen meer speel...
Hij doet het nu dus niemand kan hem meer kopen, vandaag ook mijn ATI radeon ontvangen
Moet je hem wel ff removen uit vraag&aanbod
DOH! had je bijna een hele brute geluidskaart weggedaan, omdat je niet de goeie drivers gebruikte ??
dom dom dom
dom dom dom
Have a wheelie good weekend!
Pagina: 1