Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[CM] CCFL bij norrod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Misschien leuk om even te zeggen, zo niet ... naja ;)

Iig, norrod heeft CCFL'zz die bij een chieftech met raam kast horen te koop. Namelijk deze

Prijs: 29,95
Misschien wat duur, maar dan ben je wel klaar :) Ik weet ook niet wat zoiets anders bij elkaar kost trouwens.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/fatmike/1.jpg
inhoud vd doos
closeup

Ze zijn er tot nu alleen in het blauw te koop trouwens.

Verwijderd

Een beetje duur??? Tering, 29 pleuro's voor een CCFL? Oke, er zit wel een knoppie bij.. Maar toch 8)7

30 CM CCFL €13 bij Stuut&bruin. Met converter, zonder knoppie..

Verwijderd

als ik zo vluchtig bekijk, zijn het niet dezelfde als die chiefteks lightsabers. ze zullen wel mooi zijn ( mag ook wel voor die prijs ) maar naar mijn idee is et een gewone ccfl...

• BlizzarD
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

BlizzarD

Hooooooh

Idd lijkt mij een gewone ccfl, waar je bij Stuut en Bruin veel goedkoper uit bent

iStockphoto

Verwijderd

Topicstarter
okay... ik naai mezelf weer ;) :P
maar ja, als ik al die topic zie van converter opgeblazen ... :/

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:46
dat kan met deze precies net zo goed hoor.....

dont get the point tbh...

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11 01:12

thunder8

Het gedonder begint weer.

Deze lijkt wel verdacht veel op de sunbeam CCFL's die ook in de inkoopactie van PureOptical werden verkocht. Ik zie tenminste aan het eind van het buisje het vierkant plexi blokje zitten en de CCFL zelf is ook omgeven door een 2de plexibuisje. De inhoud van het pakket is hetzelfde. Deze dingen kan je ook kopen bij Space Promotion en dan tegen 22.50€ d8 ik.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

thunder8 schreef op 23 oktober 2002 @ 20:21:
Deze lijkt wel verdacht veel op de sunbeam CCFL's die ook in de inkoopactie van PureOptical werden verkocht. Ik zie tenminste aan het eind van het buisje het vierkant plexi blokje zitten en de CCFL zelf is ook omgeven door een 2de plexibuisje. De inhoud van het pakket is hetzelfde. Deze dingen kan je ook kopen bij Space Promotion en dan tegen 22.50€ d8 ik.
Sterker nog, het zijn precies dezelfde... best lullig als je weet dat je deze in de IA voor ongeveer €16 kon krijgen en dan ook nog eens in de mooiste kleurcombinaties i.p.v. alleen blauw.

[ Voor 0% gewijzigd door Tentacle1 op 23-10-2002 20:56 . Reden: ff veranderd ]

System specs

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
15.50 bij de vorige inkoopactie, dus voor een eurootje meer had je er twee kunnen hebben! :D

• FlotterPower
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-11 00:06

FlotterPower

Boxy Brown

norrod heeft btw ook nog eens vet slechte service

I don't want no cake, I want me some pie!

Verwijderd

Verkopen zijn bij Computerland ook ps. let op met deze ccfl's plaats er geen twee op de inverter doe je dit dan zal hij ontploffen!! dit is geen grap maar alleen maar een waarschuwing!!! >:)

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

okay okay ziet er goed uit maar goed okay ik verwacht als je bij norrod zulke dingen koopt dat die inverter niet zo bloot ligt... zit daar niks om heen ofzo? want zo iets verkoop je toch niet aan een niet weten de klant? die knalt zijn eige dood met zon ding man... ik bedoel, hoe hoog zou het gros noobs zijn bij norrod.. toch hoog... als je die dingen verkoopt aan zon iemand enz enz je weet wat ik bedoel...

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

het ziet er wel vet netjes uit moet ik zeggen en ik vind dat buisje extra er om heen best wel zo veilig... als zon buis open knapt en je krijgt dat binnen ben je lekker de pineut

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Verwijderd

idd beetje aan de dure kant maar ziet er wel vet steviger uit.. je bent goedkoper uit dan dat je 3 keer zoon goedkope doormidde breekt :P

Verwijderd

Sunbeampjes komen richting december wederom in een inkoopaktie, en die inverters zitten netjes geissoleerd ingepakt!

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

hmm zon ding moet ik ook hebben..

• -JB-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-11 15:50
mm, bij de IA van Pure Optical en Ruuddieboy had ik er 2 voor €31.00, en volgens mij zijn dat idd exact de zelfde

... zie niet in waarom je deze zou nemen...

kijk, als er nou bevestigings clipjes ofzo, speciaal voor chieftec bij zaten, dan is 29.95 tot daar aan toe, maar voor een gewone ccfl NO WAY

Gasloos sinds september 2024 - Itho Amber 65 - 7830Wp APSystems DS3L

• DAMAGE

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

zit ook bevestigings clippie op.. dat zijn die uitsteekseltjes... die kan je volgens mij weer ergens in je chieftec clicken.. bij norrod verkopen ze ook nieuwe chieftecs die speciaal daar voor zijn...

• Dezjay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:20
Zelfde als sunbeams.. 1 kleur kost bij mij €22,50.. is dus wel wat goed koper als norrod.. en ik ken alle kleuren leveren..

Verwijderd

Topicstarter
-JB- schreef op 23 oktober 2002 @ 22:04:
mm, bij de IA van Pure Optical en Ruuddieboy had ik er 2 voor €31.00, en volgens mij zijn dat idd exact de zelfde

... zie niet in waarom je deze zou nemen...

kijk, als er nou bevestigings clipjes ofzo, speciaal voor chieftec bij zaten, dan is 29.95 tot daar aan toe, maar voor een gewone ccfl NO WAY
Ja die zitten er inderdaad ook nog bij... maar ja, nou heb ik net weer geen chieftec :P boeie, ik koop er nog wel zo'n goedkope bij...heft elkaar wel weer wat op :)

Ik moet trouwens nog zien hoelang die goedkopere het uithouden hoor, maar iig ben ik wel duur uit.. Ik heb eigenlijk gisteren bedacht om zo'n ding te kopen, en vandaag gekocht.... sja, het is wat duurder (veel zeg maar :P ), maar ja

• Taliesin
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-10-2022
Weet iemand er meer van dat die sunbeam invertors ontploffen als je er 2 ccfl's op aansluit ?

Verwijderd

Groot nadeel van de goedkope van S&B is dat er aan beide uiteinden van de ccfl een draadje zit, en laat die twee draadjes nu precies halverwege de ccfl in een stekkertje bijeen komen... :/ Zit je dus altijd met een lelijke draad langs je lampje te kijken...

Daarbij moet je ook nog zelf iets EN om je ccfl zien te knutselen, EN om je inverter, want die ligt er ook maar open en bloot bij te liggen...

Verwijderd

Taliesin schreef op 23 oktober 2002 @ 23:46:
Weet iemand er meer van dat die sunbeam invertors ontploffen als je er 2 ccfl's op aansluit ?
Er is nog geen sunbeam ontploft, terwijl er toch diverse dubbel draaien!!
Pagina: 1