Draytek langzaam met hoge Internet verbindingen

Pagina: 1
Acties:
  • 236 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neowam
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 18:37

Neowam

[Booting...]

Topicstarter
Sinds heden mag ik de trotse bezitter zijn van een PowerADSL abbootje bij XS4all. Dus ik dacht... ik ga lekker downloaden met 800 kb... haalt tie maar max. 600kb

Blijkt dus dat de router (2200 series) niet sneller kan, want toen ik de modem rechtsstreeks aansloot op de computer werdt de data ineens opgeschroefd naar 840 kb. Ikke Draytek Support aan de lijn gehad. Die zeggen dat de interne processor niet meer aan kan. :?

Oplossing: modem weer om tweaken en in poort 4 van je router stoppen plus je clients herconfigureren zodat je wel van de volledige snelheid gebruik kan maken. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

tarzan24 schreef op 23 oktober 2002 @ 19:17:
Blijkt dus dat de router (2200 series) niet sneller kan, want toen ik de modem rechtsstreeks aansloot op de computer werdt de data ineens opgeschroefd naar 840 kb. Ikke Draytek Support aan de lijn gehad. Die zeggen dat de interne processor niet meer aan kan. :?
staat dat dan niet in de spec's van dat ding?
Oplossing: modem weer om tweaken en in poort 4 van je router stoppen plus je clients herconfigureren zodat je wel van de volledige snelheid gebruik kan maken. :/
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Uhm, wat is het probleem als je het al hebt opgelost :?

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:18

Predator

Suffers from split brain

Ja, wat is het probleem :?

Ik weet je de frustratie van je af wilt schrijven maar daar hoeft geen topic voor aangemaakt worden :P

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Dit topic is gesloten.