kijk, hoe zorg ik ervoor dat flash de letter wel goed laat zien?
hij staat al op jpg kwaliteit 100 (maximaal)
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
1 - 2 - 3
ja dat zuigt!lexited schreef op 23 oktober 2002 @ 19:26:
probleem ken ik, zat ook in flash 5, had hij alleen met bepaalde font types...
de reden heb ik niet kunnen achterhalen.
in het orrigineel is de letter d gewoon normaal, echter, in de output is de binnenkant van de letter d opgevuld met rood
Volgens mij kun je dat beter daar postenVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:31:
[...]
ja dat zuigt!
en ik wil echjt heel graag dat font gebruiken
weet iemand echt geen manier, want
heb na lang zoeken eindelijk een vette font gevonden die dus bij mijn site past.
Of anders, weet iemand nog een font waarvan de letter d heeeel erg op deze lijkt:
[afbeelding]
?
(of moet ik dat in Post hier je "ik zoek dit en dit font" vragen maar posten?)
|>
nadat ik 2 keer op ctrl-b gedrukt heb zie ik ook de rare d met opvulling in de editorSimon schreef op 23 oktober 2002 @ 19:41:
ctrl-b maal 2, dan 'break' je ze, zijn ze geen tekst meer... Misschien werkt dat?
Ik denk dat je font niet goed is... Misschien in photoshop even uittesten?Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:43:
[...]
nadat ik 2 keer op ctrl-b gedrukt heb zie ik ook de rare d met opvulling in de editor
|>
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
het blijft een plaatje, en dat vond hij niet echt mooi. als je echt nette letters wilt zou ik toch ff illustrator gebruikensyllaz schreef op 23 oktober 2002 @ 20:12:
ik zou de letters transparant maken in photoshop, vervolgens dat plaatje als 24-bit .png exporteren (met transparantie) en die vervolgens in flash importeren. that's it :-)
"The Major advances in civilization are processes that all but wreck the societies in which they occur." -A. N. Whitehead
deze http://www.adobe.com/prod...download.jhtml?ftpID=1396 ?mpegernie schreef op 23 oktober 2002 @ 20:14:
[...]
het blijft een plaatje, en dat vond hij niet echt mooi. als je echt nette letters wilt zou ik toch ff illustrator gebruiken
ehh, dat stukje tekst was gewoon een _stuk_ lelijker dan de rest. Beetje vaag en minder scherp enzompegernie schreef op 23 oktober 2002 @ 20:14:
[...]
het blijft een plaatje, en dat vond hij niet echt mooi.
ik heb geen Adobe Id, dus ik kom er niet in. Maar als je Illustrator niet kent: Adobe Illustrator ja. een vector tekenprogramma. maar aangezien je die dus niet bij de hand hebt kun je misschien naar een alternatief kijken. (of je moet je contacten hebben, daar laat ik me verder hier niet over uit
Verwijderd