kan dus wel, ik heb hier XP (pro overigens) en ik kan EN een dhcp ip adres verkrijgen, en op het tabblad 'alternate' configuration ook nog eens een vast ip adres krijgen,
overigens ik heb het net nog even getest,.... werkt dus gewoon.. (met XP)
A wise man's life is based around fuck you
met xp gaat het goed, en anders gewoon 2 netwerkaarten in je pc stoppen
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Verwijderd
moet je wel 2 aansluitingen hebben, als die bak in amsterdam aan telecity staat dok je veel voor die aansluiting hoor
hmmzwelgje schreef op 23 oktober 2002 @ 19:38:
kan dus wel, ik heb hier XP (pro overigens) en ik kan EN een dhcp ip adres verkrijgen, en op het tabblad 'alternate' configuration ook nog eens een vast ip adres krijgen,
werkt dat ook dan
bij mijn weten kon windows dat uberhaupt niet, en dhcp en static tegelijk op 1 nic, maargoed als jij het zo hebt draaien dan zal het wel, iig heb net ff gechecked, met xp home dan en daar kan het niet, maar de pro dus wel, mooi, weet ik dat ook weer
maargoed de topicstarter heeft er niets aan want die heeft w2k, dat wordt dus of extra nic erbij of een ander OS
Wat is het doel van de topicstarter? Wat wil ie met die ip-adressen? Dan kunnen we misschien wel met een andere suggestie voor het probleem komen...
Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!
_zer0_ schreef op 23 oktober 2002 @ 19:12:
Titel lijkt me duidelijk genoeg :-)
Ik vind van niet:
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#topicstart
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()