idd. GET OVER HERE!!Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 19:42:
MK, omdat de actie daar gewoon harder is en omdat de characters meer roelen (Scorpion 0wnt Ryu)
He who controls the Spice, controls the Universe.
Dus ik kies voor StreetFighter, omdat, net zoals SICK, hij wat beter gebalnced is. Maar MK is een erg goede nummer 2.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
Kung Lao is DE man..ik sloop iedereen met hem.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
zonder streetfighter was MK er waarschijnlijk niet eens, niet dat ik MK slecht vind hoor vooral MK2 heb ik vreselijk vaak gespeeld op mn SNES
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Streetfighter is wel moeilijker imo... met mortal kombat kon je iedereen hetzelfde truukje verslaan. In Street Fighter moest je echt moeite doen
Mortal Kombat 2

De Street Fighter Alpha series (in dit geval SFA2)

En niet te vergeten Street Fighter 1

De nieuwere delen, en dan voornamelijk degenen in 3D, werken niet in Mame, dus daar heb ik zo snel geen shotjes van
MK.
Waarom? Harder, bloederiger (zit er uberhaubt bloed in SF?), coolere fighters, betere gfx (cartoon vechten zuigt imho)
Super...speelde lekkerder, beetje volwassener, en meer combo's.
De Alpha/Zero serie heeft mij minder geboeid.
MK boeide mij minder. De characters hadden allemaal de dezelfde standaard bewegingen/animaties enig verschil zat hem in de special moves.
Je zit hier verkeerd geloof ikKing Of Fighter natuurlijk
moeder van alle 2d beat em ups
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
moeder van alle 2d beat em ups
Verwijderd
Mortal Kombat Trilogy heb ik ff gehad op psx, maar duurde erg mega lang om te laden... weet iemand of dit spel ook op pc verschenen is - of als arcade game
This is the Way.
Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity
Verwijderd
das een leukeVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:43:
Serieuze gamers: Street Fighter ....
Pubers met IQ < 80: Mortal Kombat ....
kga dr niet eens op in
Verwijderd
Afgaand op de reacties van de pro mortal kombat crowd hier zit ik er niet ver naast denk ik
Het is toch algemeen bekend dat de gameplay van de SF games veel gebalanceerder is.
Verwijderd
ik heb beide ook veel gespeeld, beide met veel plezier
Verwijderd
Ik heb Mortal Kombat ook aardig wat gespeeld, daarom kan ik ook zonder twijfel zeggen dat SF het betere spel is, maakt niet uit welke versie...Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 01:01:
ja maar dat wil niet zeggen dat MK geen fun kon zijn om te spelen, beide werden gewoon veel gespeeld
ik heb beide ook veel gespeeld, beide met veel plezier
Met deze uitspraak haal je het gemiddelde IQ van de zgn. 'Street Fighter gamers' wel in 1 keer hard onderuitVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 00:43:
Serieuze gamers: Street Fighter ....
Pubers met IQ < 80: Mortal Kombat ....
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/
Oh ja? Tegen mijn Striker kan niemand opVerwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:17:
Mortal Kombat 4Ever...zo veel lol gehad met m'n trouwe Sega!
Kung Lao is DE man..ik sloop iedereen met hem.
Enneh mijn stem gaat naar MK!
Hiermee spreek je jezelf tegen, jouw IQ ligt blijbkaar ook lager dan de 80Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 01:04:
[...]
Ik heb Mortal Kombat ook aardig wat gespeeld, daarom kan ik ook zonder twijfel zeggen dat SF het betere spel is, maakt niet uit welke versie...
kwestie van smaak.
MK heeft een bepaalde coolheid...
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Kstem toch maar voor MKII danmaar.
Ben ook al een hele tijd op zoek naar MKII voor snes, maar kan hem nergens vinden
[ Voor 0% gewijzigd door Johny58 op 24-10-2002 09:44 . Reden: typo ]
"Hippopotomonstrosesquippedaliophobia" is the term used to describe the fear of long words.
Verwijderd
In tegenstelling tot andere mensen geef ik alle spellen een eerlijke kans. Als ik bij mensen over de vloer was die graag Mortal Kombat speelden speelde ik gewoon mee maar de game haalt het gewoon niet bij SF (of andere vechtspellen als King of Fighters/Fatal Fury).Hi-Sintar schreef op 24 oktober 2002 @ 03:52:
[...]
Oh ja? Tegen mijn Striker kan niemand op![]()
Enneh mijn stem gaat naar MK!
[...]
Hiermee spreek je jezelf tegen, jouw IQ ligt blijbkaar ook lager dan de 80. Grow up, dit soort opmerkingen/geintjes ben ik gewend van puberale kindjes en niet van volwassen mensen
Verwijderd
Ik spreek alleen voor mezelf, andere gamers hebben er niks mee te maken. Maar mensen die fanatiek SF spelen doen dat niet voor niets, in ieder geval niet voor 'fatalities' of 'een bepaalde coolheid' ...Crashman schreef op 24 oktober 2002 @ 03:50:
[...]
Met deze uitspraak haal je het gemiddelde IQ van de zgn. 'Street Fighter gamers' wel in 1 keer hard onderuit
MK2 was het beste (nieuwe poll??) En van SF is nog altijd gewoon 2 het beste. Die oneindige uitmelkactie was iig zwaar naad!
Verwijderd
MK
Maar als ik moest kiezen zou ik toch voor SF gaan
SF was er eerder, ik speelde hem al op mijn C64 en toen ik eindelijk MK op mijn Amiga kreeg bleek ik een of andere error in mijn CPU te hebben waardoor ik hem niet op mijn A500 kon draaien
MK 2 en 3 heb ik wel veeeeel in de arcade gespeeld en daar waren ze leuker dan op de C64/Amiga/SNES etc etc maar omdat ik toch het meeste thuis speelde (ja geld te kort en je moest 16 zijn om de arcade binnen te komen
Thuis kies ik voor Street Fighter
Arcade kies ik voor MK
Alleen MK 4 vond ik zo'n bagger
de Street Fighter serie is wel langer doorgegaan en heeft meer delen. Street Fighter Zero 3 is volgens mij de beste. Mortal kombat heeft in totaal 'slechts' 5 versies (MK1, MK2, MK3, UMK3, MK4) en binnenkort deadly alliance
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Mk is denk ik wel 'cooler' dan sf, characters,geluid en natuurlijk fatalaties. Ook de subgames waren geinig, test your might op een blok steen. En ook bonuspunten voor de eindbazen, de eerste keer dat je die 4 armige gast (Goro?) op een dedicated mk kast (met groot scherm) zag.......wow.
Helaas bleek bij thuis spelen dat de gameplay minder is. Maar dit is natuurlijk compleet subjectief. Ik vond de ai in ieder geval irritant, het vechten minder snel en houterig, en dan natuurlijk de same base moves voor iedereen.
10 second ninja DONE
Verwijderd
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Sequalmania........capcom is inderdaad wel erg aan het uitmelken geweest, maar mk is hier ook schuldig aan. Volgends mij zijn er van mk3 ook 3 versies geweest voor de snes.......(mk3, umk3, mk3remix ofzo)Dinictus schreef op 24 oktober 2002 @ 13:32:
ja ik begrijp ook al die Street fighter versies niet. Dat is ook een beetje de reden dat ik me altijd een beetje irriteerd aan SF. Street fighter turbo, puzzle street fighter, street fighter extreme....
10 second ninja DONE
ben ik niet met je eens.. ik vond het zeker wel bruut dat het nu in 3d was, en met wapens... *oef*Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 10:21:
Alleen MK 4 vond ik zo'n baggerwas de slechtse uit de hele serie (SF 3D was ook bagger btw)
de uber slechtste MK versie is nog altijd die op de GBA, Mortal Kombat Advanced
Ik heb zelf de allerbeste MK nog hier thuis liggen, MKII op de SNES (met die mega grote lompe quickjoy arcade stick erbij
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
SF en MK horen gewoon 2DEner-G schreef op 24 oktober 2002 @ 13:56:
[...]
ben ik niet met je eens.. ik vond het zeker wel bruut dat het nu in 3d was, en met wapens... *oef*
de uber slechtste MK versie is nog altijd die op de GBA, Mortal Kombat Advancedwat een shitty port zeg, volgens mij niet eens gedaan door Midway zelf
Ik heb zelf de allerbeste MK nog hier thuis liggen, MKII op de SNES (met die mega grote lompe quickjoy arcade stick erbij)
3D is voor games zoals Tekken en Soul Caliber, die zijn groot geworden in 3D en moeten daar bij blijven
SF en MK hebben hun roots in 2D en moeten daarbij blijven
Nostalgie praat
• Mortal kombat --- 1. Cage 2. Rayden 3. Stryker 4. Rayden
• Street fighter --- 1. Ryu 2. Ryu super: Ryu
Street Fighter: was niet zo vét
groeten
Verwijderd
SF: Akuma, Blanka, Mr Bison, Dhalsim (Ryu sux was de simple all round dogoedie imho)Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:45:
graag vanaf nu er ook bij vermelden welke characters er ownde :
MK: Scorpion, Raiden, Baraka, Goro
Let niet op schrijvvauten
is lang geleden
Verwijderd
Ik ken niet kiezen. Ik heb als eerste vechtspel ooit in mijn leven SF2
#StopBurningStuff
Verwijderd
gameplay van MK is niet super goed maar de characters zijn heel gaaf en de finish him rulen
SF heeft wel betere gameplay alleen was toch iets minder imo
Street Fighter vond ik een stuk minder
The devil is in the details.
SF was iets trager, had je meer de tijd en kon je ook mooie dingen doen
Mortal Kombat: 1. Baraka 2. Jax 3. ScorpionVerwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 14:45:
graag vanaf nu er ook bij vermelden welke characters er ownde :
Street Fighter 1. Guile 2. Ryu 3. Honda (die sumo worstelaar, volgens mij hebben ze de namen van de eindbazen in latere edities doorelkaar gehusseld)
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
1. Rayden
2. Scorpion
3. Baraka
Street Fighter
1. Sagat
2. E. Honda
3. M. Bison
btw; Ik koos voor MK, maar er is 1 MK die ik niet uit kan staan: Mortal Kombat Mythologies, een soort 2D adventure game...BAH! Daarnaast heb je ook Mortal Kombat: Special Forces, een 3D adventure, maar dat is ook 3 keer niks. MK moet gewoon bij z'n fighting roots blijven, dan is het briljant. Ik wacht dan ook met smart op MK: Deadly Alliance!
Precies. Ken je Command and Conquer Soul Survivor..? Ook ZoietsVerwijderd schreef op 25 oktober 2002 @ 12:16:
idd Ilyc, net zoals command&conquer, geniaal spel en dan komen ze opeens met renegade
Maar Blizzard doet nu precies hetzelfde met dat StarCraft: Ghost (ofzo)...
Fatalities, animalities, enz.. nostalgie *zucht*
De hele tijd 'hundred-hand-slap', daar kwam Balrog niet voorbij
bij balrog was het altijd spring schopCrashman schreef op 25 oktober 2002 @ 16:33:
Op de snes met Street Fighter II was E.Honda tagen Balrog (de bokser dus, niet Vega) super easy.
De hele tijd 'hundred-hand-slap', daar kwam Balrog niet voorbijzelfs niet op de moeilijkste setting
Dat spel rulez!
Vandaag is het feest en morgen ook.
Street Fighter was tot en met SUPER STREET FIGHTER 2 TURBO (wat eigenlijk al een te uitgemelkte naam was
Mortal Kombat trilogy vond ik daarentegen wel goed
Verwijderd
Street fighter is ook wel leuk maar heeft mij nooit zo gegrepen. Al was balrog wel een all time classic
Soul CaliburBigs schreef op 26 oktober 2002 @ 12:21:
Btw wat ook koele spellen waren waren de King of Figthers serie op de NeoGeo/Arcade.
sfightuhr dan wel he
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
Bij MKII was dit toch veel minder het geval.
SF2 dus
Verwijderd
SF: 1. Chun Li 2. Honda 3. Ryu
He who controls the Spice, controls the Universe.
De namen in de europese en amerikaanse versies zijn anders dan in de japanse.Ener-G schreef op 25 oktober 2002 @ 01:48:
[...]
Volgens mij hebben ze de namen van de eindbazen in latere edities doorelkaar gehusseld
In de japanse heet de boxer M.Bison de eindbaas Vega en de spanjaard balrog dacht ik. Ik heb gehoord dat ze de naam van de boxer voor de USA versie veranderd hebben omdat M.Bison wel erg veel op M.Tyson lijkt en ze dachten dat ze daar problemen mee kregen.
Idd, toen heette in de US versie de boxer Balrog, de spanjaard Vega, en de eindbaas M. Bison. En die verwarrende naamgeving hebben ze lekker doorgevoerd, en bestaat nu nog steeds.SICK schreef op 28 oktober 2002 @ 06:11:
[...]
De namen in de europese en amerikaanse versies zijn anders dan in de japanse.
In de japanse heet de boxer M.Bison de eindbaas Vega en de spanjaard balrog dacht ik. Ik heb gehoord dat ze de naam van de boxer voor de USA versie veranderd hebben omdat M.Bison wel erg veel op M.Tyson lijkt en ze dachten dat ze daar problemen mee kregen.
In tegenstelling overigens tot Raiden van de Mortal Kombat series. In eerste instantie waren er copyright problemen voor de homeversies van MK, waardoor Raiden in de homeversies Rayden werd genoemd. Maar nu bestaat dat probleem blijkbaar niet meer, en sinds MK4 heet Raiden gewoon overal Raiden.
Verwijderd
In de poll gaat mijn stem uit naar SFII, een van de beste games allertijden. De nieuwere versies ruleren ook nog, maar je moet er wel een beetje 2d fighting fan voor zijn. (heeft ook met leeftijd te maken denk ik). verder heeft het verreweg de grootse impact gehad. Als SFII er niet was geweest hadden we MK ook niet gekend denk ik.
Maargoed, MK was ook een leuke serie. Zie het mezelf alleen niet meer spelen omdat het nieuwe er natuurlijk al af is en het niet zo solide en goede gameplay heeft als SF. Wat mij betrefd had het sneller gemogen en had de engine was meer 'arcade achtig' moeten zijn. Zoals, je raadt het al, oa King of Fighters...
als je een vuurbal kon maken met ken of ryu was je de man.
Hmm dat kon iedereen toch wel .. iig al me vrienden die wel es sf2 speelde konden dat wel (vaak was het zelfs het enigste wat ze kondenmitchel schreef op 28 oktober 2002 @ 15:45:
als je een vuurbal kon maken met ken of ryu was je de man.
die kon die moven dat hij naar links of naar rechts jumpte en dan achter je terecht kwam. Raiden kon ook zoiets maar dan zekte hij weg ofzo.
tja maar doe dat maar eens oppe toetsen bord met 2 man tegelijk en zeker als je wat kleiner bentSICK schreef op 28 oktober 2002 @ 16:11:
[...]
Hmm dat kon iedereen toch wel .. iig al me vrienden die wel es sf2 speelde konden dat wel (vaak was het zelfs het enigste wat ze konden)
raiden's teleport is imho veel beter, als scorpion's teleport punch geblockt werd kon hij meteen een uppercut verwachtenDinictus schreef op 29 oktober 2002 @ 15:00:
MK: scorpion only.
die kon die moven dat hij naar links of naar rechts jumpte en dan achter je terecht kwam. Raiden kon ook zoiets maar dan zekte hij weg ofzo.
Nou geweldigVerwijderd schreef op 29 oktober 2002 @ 20:16:
[...]
raiden's teleport is imho veel beter, als scorpion's teleport punch geblockt werd kon hij meteen een uppercut verwachten
Ook bij Raiden's teleport kun je gelijk een special move/uppercut in je kanis verw8en. Raiden heeft ook even tijd nodig om bij te komen van die tel. port, terwijl de opponent zich allang heeft omgedraaid.
Tevens kan in de meeste gevallen Scorpion's tel. port ook in de lucht doen. Handig als beide spelers springen, aangezien je in de lucht niet kan blokken.
Zorg jij nu maar eerst voor de juiste online emuok, kom jij maar op dan met je mietjes teleport van scorpion, ik crush jou met raiden
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Het was gewoon leuk om te spelen en nog aardige graphics ook!
Met je schijfjes naar een klasgenoot lopen en dan de volgende dag alle installen en spelen maar. Mooie tijd dat ook!
of je zet gewoon de console aantoeter schreef op 30 oktober 2002 @ 15:27:
MK, absoluut!
Het was gewoon leuk om te spelen en nog aardige graphics ook!
Met je schijfjes naar een klasgenoot lopen en dan de volgende dag alle installen en spelen maar. Mooie tijd dat ook!
Op toetsebord kon/kan (ssf2t op pc enne mame emu sf games) ik het ook wel is nog best ez maar wel iets lastiger dan met gamepadmitchel schreef op 29 oktober 2002 @ 15:05:
[...]
tja maar doe dat maar eens oppe toetsen bord met 2 man tegelijk en zeker als je wat kleiner bent