Toon posts:

plan de c(h)ampagne.

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Nog 28 uur en dan is het zover. de Dutch Power Cows schoppen weer kont!

Voor degene die zelf zijn/haar blokjes gaat vluzzen naar een proxy: let erop dat je dat pas na 2 uur 's nachts kunt doen in verband met de zomertijd. Voor distributed.net begint er een nieuwe dag gebaseerd op GMT.

Ik zal de proxy hier beginnen leeg te kiepen om 02:00 uur, Rond 02:30 hoop ik dat bij mijn vriendin dezelfde buffer nog een keer aangeslingerd wordt. Rond 03:30 ben ik dan op de zaak, voor de 3e complete flush. :)

Als rond 14:00 het hele spul erdoor is bij mij thuis, zet ik het hele circus nog een keer in gang.

VOlgens mijn schattingen heb ik dan binnen 24 uur, de hele lading 6 keer weggepompt, naar 6 verschillende proxy-servers. Dat lijkt me wel genoeg.

Mocht uit de stats van 01/04/2000 blijken dat er nog blokken kwijt zijn, dan laat ik op zaterdag de hele buffer nog een keer leeglopen.

*Sueno wordt als hij dood is eerst gebalsemd, dan gecremeerd en dan begraven.

Zekerheid voor alles!

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:40
Hoeveel plaatskes gaan we dan stijgen???

Verwijderd

Topicstarter
Ik gok op 2 :)

Verwijderd

heb je je survival kit al klaar staan, Sueno? ;)

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Kleine correctie UTC i.p.v. GMT, maakt voor het verhaal verder niet zoveel uit :)

• Morgoth
wanneer is de next megaflush?

Verwijderd

Daar zijn we (geloof ik) nog niet helemaal uit maar het woord waarschijnlijk MF5 rond 5 mei en MF6 rond 4 juli

Verwijderd

Topicstarter
Het kan aan mij liggen, maar in juli moeten we eigenlijk al regelmatig op 1 staan in de daily stats, zonder een megavlutz. :)

Verwijderd

Ik hoop het ook Sueno, maar als je dan ook nog regelmatig een MF kan houden dan schijten ze helemaal :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind trouwens dat we allemaal in onze nickname bij distributed.net moeten vermelden dat we "Dutch Power Cow" zijn.

Dat staat wel grappig in de daily Top 100 :)

Die pipo's van AnandTech hebben dat ook allemaal :)

• [eNeRGy]
  • Laatst online: 24-04-2025
MF5 op 5 mei.
MF6 moet op 2 juli, de EK finale !

Greetinx [eNeRGy]

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
MF5 op bevrijdingsdag! Op die dag zit in onze flush het goede blokje en hebben de Dutch Power Cows de rc5-64 code gekraakt!
:)

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:13
Zou eigenlijk wel jammer zijn als er binnenkort iemand de code kraakt. Moeten we op zoek naar een andere code om te kraken. Hebben we geen koetje meer in onze system tray (voor de windoos users :)) en moeten we de naam DPC veranderen voor de nieuwe code...

Maar voorlopig blijven wij vrolijk rc5 kraken :)

DirtyHarry (edited 30-03-2000).]

• brilsmurf
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:59
rc5-128....

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Gaan we nog een keer zo'n flushweek houden?
;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• [eNeRGy]
Een flush 3 daagse lijkt me meer haalbaar...

misschien moeten we beginnen met een flush 2-daagse (4 en 5 mei) dan moeten er gewoon 2 perproxy's zijn, en door middel van de stats kan je zien op welke proxy moet worden geflushed om een ongeveer gelijk aantal te krijgen...

Ik stem wel voor een 4 en 5 mei flush !

Greetinx [eNeRGy]

(MF5: 4 en 5 mei)
(MF6: 2, 3, 4, 5 juli ? :) :) :))

• Ceaser
  • Laatst online: 23-05 00:25
Mocht interior lulu alles op spaarstand kunnen zetten dan krijg je mooie megaflush dagen

Verwijderd

4 en 5 mei is haalbaar maar wie is de vrijwilliger die op 5 mei zijn proxy leeg gaat gooien? :)

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

JAAAHAAAA!

Flush 2 daagse op 4 en 5 mei!

ff iedereen met een keyserver hier melden!

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Dutchman!
  • Laatst online: 19:54
Ik stel voor dat iedereen nog even het volgende in zijn naam zet:
(DPC rule!)
Dus [naam][spatie][(DPC rule!)].
Staat zo leuk in de stats zaterdag.
(met dank aan Sueno)

edit:
Voor is met twee ooooos en niet met een

We spend our years as a tale that is told

Verwijderd

Doet robert.demon.nl ook mee aan de MF5? en 6

• Vleermuis
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik denk dat een megaflush op 5 mei niet zo'n super idee is. De rest van de wereld weet niet waarom wij die dag kiezen.

2 Juli is wel een puik id. Als we dan de finale winnen, zullen ze dat bij distributed ook weten ook! Het leukste is het natuurlijk als we op de dag van de halve finale nr.1 staan met 2 miljoen, kunnen we een paar dagen opladen, om vervolgens op 1juli alles door te trekken (moet wel meer zijn dan op de dag van de halve finale)
Het zal alleen veel werk kosten om alles een beetje goed te streamen -> 25% op dag voor 1/2 finale, overige 75% op dag voor de finale.

Bij www.euro2000.org stond een poll:
Wie wint euro2000:
1: Nederland: 39%
2: Belgie 9%
3: Frankrijk 8%

• Ceaser
Met een flush 4daagse moeten we zorgen dat we 4 proxy's hebben, 90 dagen van te voren beginnen we met sparen naar proxy 1, als daar 1e6 op staat gaan we naar proxy 2, als daar weer....
De 6 dagen van eNeRGy hebben ook wel wat.
Dan gewoon hetzelfde als hierboven alleen dan met 6proxy's

Verwijderd

Waarom 5 mei niet, iedereen in de wereld weet toch dat op 5 mei 1945 duistland gecaputaleerd is?
Maar inderdaad, het is wel leuk om het tegelijk met de finale te doen. Het WK heeft nederland tenslotte toch ook bijna gewonnen

Verwijderd

Op 4 mei houden we de MF5, zodat op 5 mei het bevrijdende eindresultaat is te zien. Daarna gaan we twee maanden sparen voor een
echte flush 1M 4-daagse tijdens de ECHTE 4-daagse natuurlijk.
Op 5 mei een resultaat van >2M en tijdens de Flush-vierdaagse viermaal een miljoen blocks, dit moet te doen zijn als je ziet hoeveel we nu in twee weken hebben gespaard.

• Morgoth
En als nederland verliest in de finale, dan winnen we met dpc!! is ook leuk

• DarkHelmet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-04 20:09
Hehe, is het me toch gelukt het onderwerp van de Flush x-daagse weer op te rakelen.
*Zichzelf op de schouders kloppend*... ;)

Maar goed, heb vandaag weer 2 Pc's met spaarvoorraadje aan de slag gezet.
Heb nu 4000 gespaard, is voor een grote flush bedoeld, bijv. juli.

Op school draaien ook steeds meer PC's met DPC, MAAR die worden 's avonds uitgezet, en dan hopen dat ze de volgende dag weer aangaan met DPC erop. Want ze worden ook eens in de 2 weken opgeschoont.

Zal de netwerk beheerder eens mailen, maar misschien maakt dit ook weer slapende honden wakker...

Ik stem voor 4 & 5 mei. Als soort oefenening voor juli zeg maar.
Moet te doen zijn toch?
Kom op DPC to the reskoe!!

"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."

• [eNeRGy]
Ik vind 4 & 5 mei een leuke generale !

Greetinx [eNeRGy]

(ps. Als DrSmarty en Robert hun proxy beschikbaar willen stellen ?)

• Chakotay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-05 23:35

Chakotay

Lick here to continue

Leuk idee dat van die flush-x-daagse, maar is het niet makkelijker om gewoon naar 1 proxy te flussen en die maar een bepaald aantal blokjes t e laten fluhen (of kan dat niet)?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0

• [eNeRGy]
Dan kan je niet zoals nu dezelfde inhoud van de proxy meerdere keren flushen (zoals nu: 6x).

Greetinx [eNeRGy]

Verwijderd

En als we nu naast [Dutch Power Cows] in de nick ook nog eens :

Proud member off <a href="tmsummary.php3?team=10313">Dutch Power Cows</a>

vermelden onder motto ?

scoren we misschien nog een paar extra grazers.....

-

Als graskaas van gras gemaakt wordt en geitenkaas van geiten....waar maken ze dan gatenkaas van ?

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://130.37.96.221/~meb/images/dpc_logo_dist.jpg

(staat al weken op m'n stat's page :) )

Katsov [Dutch Power Cows]

(stond daar 'off' ?)

• Chaos
  • Niet online
A proud member of Dutch Power Cows

Verwijderd

Het zal de smeerkaas aan mun vingers wel zijn geweest.......

Verwijderd

Topicstarter
ALLE BUFFERS ZIJN LEEG!

Dat waren ze eigenlijk al een halve dag, maar alle buffers zijn nu zoals gepland meerdere malen geflusht, vanaf verschillende plaatsen naar verschillende proxyservers.

[rouw]Helaas is in de 2e run vanmiddag een computer overleden...[/rouw] Dus in plaats van 6, zijn er 5 volledige flushes geweest, en een halve of zo :)

Alles bijn elkaar zijn er via robert.demon.nl zo'n 756.000 workunits gevluzzt, in de komende paar uren zullen er nog wel een paar bijkomen, maar niet superveel meer.

[angst]Nu maar hopen dat Decibel voorlopig even met z'n hoeven van de stats afblijft, en dat de update gewoon werkt vannacht :)[/angst]

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Uh, die stats kunnen wel eens laat klaar zijn, want die master keyserver moet voor ons team nu dus zeker 4,5 miljoen blokken checken omdat die 750.000 drie keer ingestuurd zijn ipv de normale 1,1 , dus dat zal al wel voor wat extra tijd zorgen.

• Ceaser
De eerstvolgende megaflush is dus gepland voor 4 mei.
Daarna gaan we een flush 4daagse in juni houden.
Ik stel voor dat we beginnen te flushen op 2,3,4,5 juli met minstens 1.000.000 per keer

Verwijderd

Team RimArts UsersGroup

die zijn vanaf plaats 45 naar 1 geschoten, die weten dus ook wel wat MF'en is maar 2,5 staan we bovenaan en 1&2 april ook!!!!!!!!
DPC RULUZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
Pagina: 1