Lost Secret of the Rainforest: game stopt ineens.

Pagina: 1
Acties:

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hoi
Ik had vroeger op mijn 486 het spel "Lost Secret of the Rainforest" staan.
Van Sierra. Dat was echt een fantastisch spel.
Dan was je een jongetje die verdwaald was in een regenwoud.
Dan komt ie bij een indianenstam enzo, en dan moest je van alles oplossen.
Dat was een fantastisch spel, maar mijn versie doet het niet helemaal.
Die stopt op de helft zomaar.
Wie ken het spel nogmeer en heeft er ook fijne gevoelens bij?? En wie weet waar ik het spel nog kan krijgen? Kan het nergens vinden. Op internet (download) of waar dan ook niet.

/edit
Huh :? Ik zie ineens dat er 2 forums zijn voor games. Ik heb `m dus in de verkeerde gedaan, sorry, zag het net voor het eerst :)

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Laten we eerst even naar het probleem van het stoppen van het spel zien (dat is een vraag die hier wel thuis hoort ;)), gebruik je windows XP... als dat het geval is kan dat (hoogst waarschijnlijk) het probleem zijn, je kunt daarvoor DOSBox 's proberen... als je 95, 98 of Me gebruikt kun je proberen in DOS te starten (ik veronderstel tenminste dat het een dos spel is...)

Voor de tweede vraag zou ik zeggen, bezoek sites die classic games verkopen, ga naar je lokale games boer en ga de grabbel bakken door spitten...
Je mag niet om een download vragen vanwegen © ;)

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm als iemand nog een oplossing nodig heeft, het is dat je PC te snel is.
Met het progje slo-mo (.com) die je PC trager maakt, wil het wel :D

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router