If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
Laten we eerst even naar het probleem van het stoppen van het spel zien (dat is een vraag die hier wel thuis hoort
), gebruik je windows XP... als dat het geval is kan dat (hoogst waarschijnlijk) het probleem zijn, je kunt daarvoor DOSBox 's proberen... als je 95, 98 of Me gebruikt kun je proberen in DOS te starten (ik veronderstel tenminste dat het een dos spel is...)
Voor de tweede vraag zou ik zeggen, bezoek sites die classic games verkopen, ga naar je lokale games boer en ga de grabbel bakken door spitten...
Je mag niet om een download vragen vanwegen ©
Voor de tweede vraag zou ik zeggen, bezoek sites die classic games verkopen, ga naar je lokale games boer en ga de grabbel bakken door spitten...
Je mag niet om een download vragen vanwegen ©
Hmm als iemand nog een oplossing nodig heeft, het is dat je PC te snel is.
Met het progje slo-mo (.com) die je PC trager maakt, wil het wel
Met het progje slo-mo (.com) die je PC trager maakt, wil het wel
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router