[html] Hoe beter laten zien dat dit links zijn?

Pagina: 1
Acties:

• Aristos
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 29-08 17:15
Wij hebben pas geleden bij een bedrijfje deze website laten maken. Maar nu hoor ik van jan en alleman dat de links op de "company-site" niet duidelijk genoeg zouden zijn....
Heeft iemand een suggestie om ze wat duidelijker te maken...

Het gaat over deze pagina en dan over de onderverdeling "Project Overview > Advantages > Example Projects > Why China? etc. etc.

Alvast dank...

Verwijderd

onderstrepen zou wel een optie zijn denk ik, dan weet je iig dat het links zijn.

Verwijderd

Denk dat 80% van de internetters denkt dat hyperlinks altijd underlined zijn... Niet iedereen gaat een site afzoeken om te kijken welke stukken tekst hyperlinks zijn.

Verwijderd

onderstrepen
a:hover met ander kleurtje

lijkt me duidelijk zat

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
onderstreept, of misschien een andere achtergrondkleur

Verwijderd

Noork schreef op 23 oktober 2002 @ 19:11:
onderstreept, of misschien een andere achtergrondkleur
andere achtergrond kleur zou de site niet mooier maken, gewoon streepje eronder en je doet de originele layout ook geen kwaad aan.

Verwijderd

onderstrepen.
Lijkt me trouwens dat als je die site hebt laten maken dat de makers dit ook wel hadden mogen zien..

Verwijderd

1) streepje eronder (al genoemd) maar geeft geheel wel een wat rommeligere indruk.
2) rollover effectje, zoals nu alleen bij 'advantages' het geval lijkt.
3) een of ander pijl-achtig dingetje ervoor. driehoekje of een '>'

Dat laatste, evt. icm met een :hover kleurverandering is imo het fraaist en duidelijkst. :)

Verwijderd

offtopic:
imho kan de code wel veel beter, inline style enzo, veel <font> tags nog, vage scroll overflow, enz...

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 15:52
Bold, groter lettertype :?

offtopic:
Ik vind de site over het geheel erg vaag.... Ik kwam er niet helemaal uit wat nou wat is....

|>

Verwijderd

Euhm, onmouseover bold maakt het niet echt mooier hoor

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Links hoeven niet perse onderstreept te zijn (heb ik heel veel discussies over gehad) maar het moet zich in ieder geval goed onderscheiden van de rest van de content. Toch, mij zul je nooit horen zeggen dat links onderstrepen het niet duidelijker maakt en je moet moet wel een heel aparte layout hebben qua grafisch geweld voordat je kan zeggen dat links onderstrepen een stijlbreuk is :)

* Yellow|A is van mening dat het meest duidelijk qua link is, onderstreep blauw times new roman op een witte achtergrond, met als visited kleur rood. Old school en nog steeds synoniem met het idee van een hyperlink :)

|{ brrr }] |

Pagina: 1