Eey dudes,
Ik heb mn voeding opgeblazen k`weet niet hoe, maar ik zat ff te internetten.
Ik liet hem 4 uurtjes draaien want ik moest voetballen en eten enz.
Kom ik van voetbal, waren de lichten in huis uis tv deed het niet meer helemaal niets.
(Ik was alleen thuis : creepy !
.
Op een moment rook ik een brand lucht, ik dacht ohh fuck en ja hoor wat rookte daar lekker mn voeding
Ik trok de stekker eruit en deed z`on hendeltje in de stroom kast omhoog en alles is weer goed, lampen deden het enz.
Nu wil ik heel graag weten of een Chieftec PSU 1 of ander Kortsluitings beveilliging heeft, want ik haalde mn koeler eraf en processor was niet zwart ofzo en ram rook nog even lekker als van te voren
, de vid kaart was ook niks mis mee, naar mijn inzien.
Plzz help me, heef z`on psu 1 of andere beveilliging ! ?
Ik heb mn voeding opgeblazen k`weet niet hoe, maar ik zat ff te internetten.
Ik liet hem 4 uurtjes draaien want ik moest voetballen en eten enz.
Kom ik van voetbal, waren de lichten in huis uis tv deed het niet meer helemaal niets.
(Ik was alleen thuis : creepy !
Op een moment rook ik een brand lucht, ik dacht ohh fuck en ja hoor wat rookte daar lekker mn voeding
Ik trok de stekker eruit en deed z`on hendeltje in de stroom kast omhoog en alles is weer goed, lampen deden het enz.
Nu wil ik heel graag weten of een Chieftec PSU 1 of ander Kortsluitings beveilliging heeft, want ik haalde mn koeler eraf en processor was niet zwart ofzo en ram rook nog even lekker als van te voren
Plzz help me, heef z`on psu 1 of andere beveilliging ! ?