Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CM] Enkel of dubbel window

Pagina: 1
Acties:

• SmauG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-01-2022
edit:
Modje fix die topic ff ;), [CM] Window uit 1 of 2 delen

Ja jongens het is weer zo ver, mn gemodde mini tower is verkocht en ben nu in het bezit van een gloedjenieuwe Aopen H600A, nou heb ik een mooi window op de binnenkant uitgetekend bestaande uit 2 delen, die gescheiden van elkaar worden door een stuk plaat met daarin een 80mm fan (natuurlijk niet 8cm dik reepje) maar mooi met vormpjes noem maar op...

Nu is mijn vraag... zal ik een 80mm Gatenboor op mn plexi zetten en hem tussen mn fan en plaat inmonteren, of zal ik het plexi in 2en snijden en de form eruit halen en ze afzonderlijk van elkaar opplakken

Ik zit zelf aan het eerste te denken. maar uit ervaring spreek ik als ik zeg dat de kans bestaat dat mn plexi scheurt c.q. versplintert.

Uiteraard volgen de pix when done (d0h) waarschijnlijk zaterdag.

[ Voor 0% gewijzigd door SmauG op 23-10-2002 18:41 . Reden: Topic :/ ]

Verwijderd

euuh tekeningetje, schets misschien, foto van kast met de verwachte lijnen op de zijkant???
zo kunnen we niet echt beginnen he :P

Verwijderd

Volges mij is het allebei wel mogelijk...
Als je bij de eerste een gatenboor gebruikt met niet al te grove tandjes en het zaagje het werk laat doen en niet te hard drukt moet dat lukken.
Het 2e kan natuurlijk ook...
Doe het geen wat je het leukste/eenvoudigste vindt ;)