Toon posts:

Imode voor €119,40 voor een heel jaar inc. toestel....fake?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
op de jullie vast wel bekende website www.gsmstunter.nl (ik heb die url hier al een paar keer zien rondslingeren) staat er een aanbieding voor een imode abonnement inc die Nec21i (ofzo), dat neerkomt op €119,40 voor het hele jaar. Iemand hier al ervaring mee? (met deze aanbieding in het bijzonder of de site zelf).

• Robino
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:54
Test bellers gezocht voor Imode
&
** Indien U alles heeft ingevuld drukt op U op VERDER vervolgens krijgt U een ingevuld contract te zien. Dit dient U uit te printen en te ondertekenen. Vervolgens kunt U dit opsturen of faxen naar Gsmstunter
Er zit dus volgens mij iets achter. Maar zou het wel een hele mooie aanbieding vinden ook al moet je een paar vragen invullen na die jaar :)

BTW:
- U kunt geen abonnement afsluiten indien u geen 18 of ouder bent.
:(

• Mercarra
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-12 22:14
Het werkt, vrienden van me downloaden nu de hele dag beltonen en foto's van vrouwen. 10 euro per maand, het kost inderdaad niets.

Bij gsmstunter zijn ze wel verschrikkelijk slordig. Levertijden die flink oplopen en dingen die kwijtraken. Maar als je eenmaal die i-mode tel. hebt, dan zit je goed.

Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03

Mooody

elmoody

je krijgt voor de eerste 3 maand 10MB GPRS gratis en daarna 200kb per maand,
je hebt zo'n toestel niet bij je omdat het zo'n mooie lichte gsm is, maar om te iModen, in dat geval zul je ongetwijfeld over de 200kb heen gaan en daar gokken ze dan ook op...

hoe dan ook...130 euro (119 + verzending) is niet duur voor een simlockvrije gsm, elke maand een uur gratis bellen en een beetje iMode...

aan het eind van het jaar kun je de gsm vast wel voor 100 euro verkopen, zodat het avontuurtje helemaal goedkoop uitvalt...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Topicstarter
dat je je contract moet opsturen naar gsmgestuntel.nl is normaal, dat moet bij alle webwinkels als je abbo afsluit.

Het is zoiezo een zwaar cheapy aanbieding want ik heb net een Motorola T720 gekocht icm met een 120 abbo + aansluitkosten, komt alles bij elkaar op €368 voor het hele jaar, wat ook lekker goedkoop is.

Maar ik heb bij dit soort stuntsijtjes weinig vetrouwen. Gaat zeker weken duren voordat je wat van ze hoort, en daarna nog weken voordat je dat ding hebt, maar ja voor die prijs.....

Werk zelf bij o2 en sjonge jonge ik weet wat er allemaal fout kan gaan als iemand een phonna besteld :D

• Ralpy
  • Laatst online: 04-12 22:46
www.gsm.nl heeft ongeveer dezelfde actie, alleen iets duurder. Maar daar moet je na een jaar je toestel weer inleveren, dus je moet goed kijken ofdat dat hier ook niet is

• Robino
Ralpy schreef op 23 oktober 2002 @ 18:48:
www.gsm.nl heeft ongeveer dezelfde actie, alleen iets duurder. Maar daar moet je na een jaar je toestel weer inleveren, dus je moet goed kijken ofdat dat hier ook niet is
Kon het hier niet vinden, ook niet in het contract. Maar er staat niet (en bij de andere acties wel) dat je het toestel kan houden :?

Verwijderd

Topicstarter
Voorwaarden:
* U betaalt € 50,00 borg voor het toestel. Bij inlevering van het toestel tussen de 12e en de 15e maand na ingang van het contract, ontvangt u het borgbedrag weer terug. Het toestel moet compleet in doos en met alle bescheiden worden ingeleverd;

Daar staat et.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 05-12 09:48

IvoB

Prutst er rustig op los

heb mijn i-mode van gsmstunter al 2 maanden via deze actie. Alleen nog geen cent sponsoring op mijn rekening gezien. Maar iig wel een puike actie, die ook zonder de sponsoring best voordelig is.

• hellfire_ultd
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Ralpy schreef op 23 oktober 2002 @ 18:48:
Ik doe momenteel mee aan zo'n actie van gsm.nl. Ik heb mijn I-mode toestel voor niets, en het abonnement voor niets, ik heb alleen de eerste maand de aansluitkosten moeten betalen (53 euro), en voor de rest moet ik alleen de bel/smskosten betalen. I-mode / GPRS wordt betaald door gsm.nl, maar het toestel moet ik na een jaar inleveren.

Verder moet ik volgens het contract na een half jaar overstappen op flexibel economy, omdat ik anders het verschil in prijs moet bijlappen.

offtopic:
afgelopen maand had ik dus een factuur van maar liefst 23 euro... cent :D

Verwijderd

Topicstarter
ah das wel nice.
Zou btw best kunnen dat die sponsoring pas eind van et jaar doorgevoerd wordt.

Hoe vind je de telefoon voor de rest? veel mensen vinden em onhandig en lomp heb ik gehoord. Hoe is het kleurenscherm in vergelijking met de andere kleuretelefoons op de markt? en die 200kb? Ga je daar vaak overheen en zo ja, met wat?

• Robino
IvoB schreef op 23 oktober 2002 @ 20:14:
heb mijn i-mode van gsmstunter al 2 maanden via deze actie. Alleen nog geen cent sponsoring op mijn rekening gezien. Maar iig wel een puike actie, die ook zonder de sponsoring best voordelig is.
Vreemd:
Actievoorwaarden:

- Binnen 6 weken krijgt u uw geld teruggestort indien u geld retour krijgt.
:?

Verwijderd

Topicstarter
waar lees je dat?

• Robino
Staat helemaal onderaan bij de Actievoorwaarden.

Verwijderd

Dat betekend dat je dan geld terugkrijgt als hun het jouw verschuldigd zijn :P

• Stewie!
  • Laatst online: 10:59

Stewie!

Keen must die!

Toen ik het contract uitprintte las ik dat deze aanbieding bij een tweejarig contract is, en niet zoals de site zegt, bij eenjarig contract.

Verder heb ik enkele vragen nog aan gsmstunter gesteld, maar ze negeren me nu gewoon en willen geen enkele keer antwoord geven op mijn mails :(

• Robino
DaMorpheus schreef op 23 oktober 2002 @ 21:14:
Toen ik het contract uitprintte las ik dat deze aanbieding bij een tweejarig contract is, en niet zoals de site zegt, bij eenjarig contract.

Verder heb ik enkele vragen nog aan gsmstunter gesteld, maar ze negeren me nu gewoon en willen geen enkele keer antwoord geven op mijn mails :(
Ik zie bij contractsduur 1 jaar staan :? (op GSMstunter).

Verwijderd

Topicstarter
mja ik zag al eens eerder een aanbieding voor imode op soortgelijke site (voordeligleven.nl ofzo) en dat was ook icm 2 jarig abo. Dus verbaasd me niet dat dit hier ook het geval is. Bewijst maar weer dat ze wel opzettelijk 1 jaar neerzetten om meer mensen te lokken...

• hellfire_ultd
  • Laatst online: 20-11 06:38

hellfire_ultd

Effe checke!

Verwijderd schreef op 23 oktober 2002 @ 20:17:
ah das wel nice.
Zou btw best kunnen dat die sponsoring pas eind van et jaar doorgevoerd wordt.

Hoe vind je de telefoon voor de rest? veel mensen vinden em onhandig en lomp heb ik gehoord. Hoe is het kleurenscherm in vergelijking met de andere kleuretelefoons op de markt? en die 200kb? Ga je daar vaak overheen en zo ja, met wat?
Ik zal eerlijk zijn: ik ben een Nokia gewend, en die Imode werk absoluut NIET hetzelfde als een nokia. Het ergste is het bij het invoeren van tekst in een sms of in een email. ik ben gewend van nokia, dat je bij T9 invoer een ander woord kan kiezen met * . Bij die Imode gaat dat met #... onhandig. Ook als je probeert een url of een email adres in te tikken... dan moet je voor een / de volgende toetsen combinatie uitvoeren: "#", "pijl omlaag", "pijl omlaag", "9". Als je dan bedenkt dat een beetje url al vier of meer slashes bevat, dan weet je dat je wel ff bezig bent. Ook de @ zit achter een dergelijke combinatie van # + een of meer keer pijl omlaag + cijfer. Niet goed over nagedacht bij Nec. (Bij een nokia gaat een url intikken ook waardeloos, daar niet van)
En dan de toetsen. Ik vind ze niet lekker werken. Af en toe denk ik dat ik er een ingedrukt heb, en dan blijkt dat ie toch niet ingedrukt is.

Het kleuren scherm vind ik wel best goed. Ik heb verder geen ervaring met andere lcd schermen (behalve van de laptop ;)), maar ik ben best te spreken over de beeldkwaliteit. Alleen het kleuren pallet van de foon had beter gekund om meer geschikt te zijn voor foto's, in plaats van alleen logo's.

Ik raad Imode af. Je kan te weinig met Imode, en alle diensten die KPN erbij levert, vereisen dat je gaat betalen, zodra je iets meer wilt opvragen dan de "sample" van de site. Daar komt bij dat de telefoon die erbij geleverd wordt wel een aantal leuke features heeft, maar ik mis enkele features die ik toch veel gebruik op mijn nokia. En hem alleen voor het internetten hebben/gebruiken... nee.

Ik verbruik trouwens met alleen die samples bekijken, en het af en toe op een (gelukkig wel gratis) user site downloaden van een plaatje of ringtone ongeveer 500 kbyte per maand.

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-12 18:30
Ik heb voor 163 euro all in ( ook verzending ) in Augustus gebruik gemaakt van deze aanbieding bij gsmstunter.nl.
2 weken geleden is het sponsor geld op mijn rekening gestort.
Duurt iets langer, maar komt dus wel.

American Express vraagbaak

Verwijderd

Topicstarter
ik hou mezelf denk ik toch maar bij me T720 zonder imode :)

• Robino
Stinger_Ventura schreef op 24 oktober 2002 @ 13:56:
Ik heb voor 163 euro all in ( ook verzending ) in Augustus gebruik gemaakt van deze aanbieding bij gsmstunter.nl.
2 weken geleden is het sponsor geld op mijn rekening gestort.
Duurt iets langer, maar komt dus wel.
Maar is het contract nu voor 1 jaar of 2 jaar afgesloten (aangezien ik nu meerdere verhalen hoor)?

• Stinger_Ventura
  • Laatst online: 14-12 18:30
Ik heb een 1 jarig contrakt.

maar ik kijk dan ook alleen naar de totale kosten (inc verzending )

Ook al is het een 10 jarig contrakt, dan maakt me dat niets uit. Zolang de kosten maar 163 euro zijn ( liever zelfs, want de contante waarde van een betaling over 9 jaar is veel minder dan nu ).

American Express vraagbaak

Verwijderd

Kun je trouwens bij het afsluiten van het abo bij GSMstunter dat abo na 6 maanden omswitchen naar een Flexibel Economy?

• IvoB
  • Laatst online: 05-12 09:48

IvoB

Prutst er rustig op los

Verwijderd schreef op 24 oktober 2002 @ 23:20:
Kun je trouwens bij het afsluiten van het abo bij GSMstunter dat abo na 6 maanden omswitchen naar een Flexibel Economy?
ja, dat is ook in de berekening van het jaarbedrag meegenomen.

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-12 00:37

admiral866

The King Personality Disorder

uhm ik ben nu ook van plan om aan deze actie mee te doen.
Kan nog net voor de 29e :)
Maareh ik vind dit een beetje raar op de contract pagina staan
Vergeet niet een kopie van het laatste bankafschrift erbij te voegen.
heeft iedereen die erbij gestuurd?
En waarom zou je die er bij moeten sturen?
En welke gegevens willen ze dan zien op de kopie van het afschrift?

• Stewie!
  • Laatst online: 10:59

Stewie!

Keen must die!

admiral schreef op 27 oktober 2002 @ 19:28:
En waarom zou je die er bij moeten sturen?
En welke gegevens willen ze dan zien op de kopie van het afschrift?
ze willen kijken of je banknummer en je adres wel kloppen. Alle saldi mag je doorstrepen!

• admiral866

admiral866

lol, nouja vooruit dan maar he :)

• admiral866

admiral866

zo heb em net door de fax heen gedaan.
Ben alleen 2 dingen vergeten aan te kruisen zag ik later.
- iets over aansluitgegevens; duocard je/nee ?
- nummervermelding; waar m'n nummer komt te staan, niets aangevinkt.

Verder vond ik het raar dat op het contract staat dat het over 1mb voor i-mode gaat.
Terwijl op de site over 0,2 wordt gepraat.
Nouja zien wel :)

• Glacier
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uche, uche, ik zit in het verkeerde topic te posten |:(

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10-12 10:46
admiral schreef op 28 oktober 2002 @ 15:14:
zo heb em net door de fax heen gedaan.
Ben alleen 2 dingen vergeten aan te kruisen zag ik later.
- iets over aansluitgegevens; duocard je/nee ?
- nummervermelding; waar m'n nummer komt te staan, niets aangevinkt.

Verder vond ik het raar dat op het contract staat dat het over 1mb voor i-mode gaat.
Terwijl op de site over 0,2 wordt gepraat.
Nouja zien wel :)
Zeg maar of het werkt. dan doe ik het ook :)

• ajampaniki
iemand al wat gehoord over die telefoon? Ik heb het nl nog niet verzonden maar moet dat toch maar eens gaan doen.

• ajampaniki
Moet je trouwens nog meer gegevens invullen op het contract, of kan je hem zo uitgeprint faxen? Want volgens mij moest er nog een handtekening op maar waar?

• Robino
ajampaniki schreef op 12 november 2002 @ 17:24:
Moet je trouwens nog meer gegevens invullen op het contract, of kan je hem zo uitgeprint faxen? Want volgens mij moest er nog een handtekening op maar waar?
Ehm, ben je niet te laat :?

• ajampaniki
Ow ik heb het alweer over de volgende actie :)

• admiral866

admiral866

nouja, heb nog nies van ze gehoord.
Ik heb vanmorgen proberen te bellen, maar daar ha ik geen succes mee.
Net even gemailed, nouja wachten maar dan.

Probleem is dat ik op het moment geen telefoon heb. En ik wil dus weten of ik nog op die nec21i moet wachten, of wat anders kan aan gaan schaffen.

• AP3X
  • Niet online
kheb vandaag die toshiba i-mode phone binnen van gsmstunter.
voelt allemaal een beetje goedkoop aan maar komt ook omdat hij
helemaal van plastic is om hem zo ligt mogelijk te houden
voor de rest nog niet veel mee gedaan ( hij ligt nu op te laden )
ik kreeg alleen i-mode nog niet aan de gang, zou kunnen dan mijn
i-mode abbo nog niet geactiveerd is of zo ?

owjah, er zit trouwens een dual sim bij, dus 2 sim kaarten met het
zelfde nummer :)

en 2 accu's, hmm zou dat wat zeggen over de levensduur van de
accu :?

• AP3X
  • Niet online
hmm, tis nu duidelijk waarom I-mode niet werkt
GSM Stunter is vergeten een GPRS aan te vinken bij het afsluiten van het KPN abonnement :(

• admiral866

admiral866

nou, eindelijk heb ik dan de nec21i binnen van gsmstunter :P
Nu nog ff instellen :)

Wel grappig, dat sommigen gewoon hun telefoon van de 2e imode aktie gewoon hun telefoon eerder hebben.
Pagina: 1